quote:
En dat terwijl broer eigenlijk een lintje verdient voor de moeite die hij doorgaans steekt in een aangenaam gesprek.quote:
Nou ga je overdrijven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat terwijl broer eigenlijk een lintje verdient voor de moeite die hij doorgaans steekt in een aangenaam gesprek.
Zolang hij geen Winnie-tatoeage laat zetten, valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
(Ik vind Winnie ook niks hoor, maar ik vind het wel grappig dat een volwassen man er helemaal idolaat van is)
Een Winnie-stropdas, dat zou voor mij de grens zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zolang hij geen Winnie-tatoeage laat zetten, valt het allemaal wel mee.
Je laat me wel schrikken, zeg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef dwerg het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef dwerg het volgende:
Volgens mij vindt broer het juist helemaal niet zo aangenaam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
Note to self: geen opmerkingen meer maken waardoor wyccie en broer zich bezwaard voelen de hele nacht door aangename gesprekken te voeren.
Hij is vast niet zo'n masochist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij vindt broer het juist helemaal niet zo aangenaam.
Broer is een beleefde jongen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar hij verontschuldigt zich er wel altijd voor.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Maar hij verontschuldigt zich er wel altijd voor.
Die uitdrukking ken ik niet. Maar dat betekent dus dat jij gewoon alles skipt. 't Is ook gewoon niet interessant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga er steeds vaker diagonaal doorheen.![]()
Wordt The Bold and the Beautiful niet meer 's ochtends uitgezonden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Het kan inderdaad wel een tikkie smeuïger.
Iets diagonaal lezen. Dan lees je dus heel vluchtig, behalve wat echt opvalt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik niet. Maar dat betekent dus dat jij gewoon alles skipt. 't Is ook gewoon niet interessant.
Tussen Ridge en Brooke gaat het nóg langzamer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Wordt The Bold and the Beautiful niet meer 's ochtends uitgezonden?
Kut-fatboys ook altijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat me niet om de fatboy in het bijzonder, het is meer de teneur van deze reeks. Mensen kunnen ook reageren met "Ja, vakantie is inderdaad zo fijn!" of "Het fijnste aan mijn thuis vind ik mijn Ikea-slaapbank" maar in plaats daarvan is het "Wat stom dat jij vakantie niet leuk vindt" en "Met jou is geen normaal gesprek te voeren" en "Met jou ook niet" en "Winnie de Pooh sucks". Dat is gewoon best verdrietig, eigenlijk.
Die zijn toch ondertussen stiefbroer en - zus, stiefmoeder en -zoon en opa en oma of iets dergelijks???quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Tussen Ridge en Brooke gaat het nóg langzamer.![]()
Maar daar doen ze ook zo'n 30 jaar over.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Die zijn toch ondertussen stiefbroer en - zus, stiefmoeder en -zoon en opa en oma of iets dergelijks???
Geen pannenkoeken voor jou meer.quote:
Oh, ik heb de foto's trouwens volledig random opgehangen.quote:
De kinderen daarentegen, groeien als kool.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
Maar daar doen ze ook zo'n 30 jaar over.
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
(Niet dat ik soaps volg, maar soms pik je wel eens iets op).
Maar ik lieg niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.
"Leuk!"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb de foto's trouwens volledig random opgehangen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
En dat terwijl broer eigenlijk een lintje verdient voor de moeite die hij doorgaans steekt in een aangenaam gesprek.
Al??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef broer het volgende:
Ga jij ook al?
Sorry. Ik was die ene van het naar-de-kloten-geholpen ritme.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Lienekien het volgende:
Al??
Duik je er toch een keer lekker vroeg in. Knuffelen met de kat, want het is 4 oktober.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik was die ene van het naar-de-kloten-geholpen ritme.
Neuh. Ik heb het rustig en kan me wat uitslapen veroorloven. Slapen zit er nog niet in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Duik je er toch een keer lekker vroeg in.
Elke dag, Lienekien. Elke dag!quote:Knuffelen met de kat, want het is 4 oktober.
De moeite van het kijken stuk voor stuk waard, heb ik zonet gemerkt. Dank je wel - ook al was het dan voor wyccie bedoeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:11 schreef k_man het volgende:
Oh, wyccie, op YouTube vind je een hoop Sugarcubes liedes:
Hit
Motorcrash
Deus
Planet
Birthday
Regina
Walkabout
Coldsweat
En zo is hetquote:
Ik verzamel graag dingenquote:(Ik vind Winnie ook niks hoor, maar ik vind het wel grappig dat een volwassen man er helemaal idolaat van is)
Ik ben blij met elk gewonnen zieltje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
De moeite van het kijken stuk voor stuk waard, heb ik zonet gemerkt. Dank je wel - ook al was het dan voor wyccie bedoeld.
Kijk, zo'n overbodige spatie, dat is echt allang niet meer origineel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Het leuke van een sollicitatie gesprek is dat je na afloop nog niks weet![]()
Behalve dat het een leuk gesprek was
Vrijdag of maandag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, zo'n overbodige spatie, dat is echt allang niet meer origineel.![]()
Wanneer hoor je de uitslag?
Aha! Vandaar die 126 uur wachten op antwoord.quote:
Excact! Goede titel Lk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aha! Vandaar die 126 uur wachten op antwoord.![]()
Ohja dat was hemquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef broer het volgende:
Het goede nieuws van vandaag is dat 'Lost in translation' vanavond op tv komt.
Doorweekt op je werk komen en dan de hele dag met een klamme broek lopen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Door de regen naar huis fietsen is minder erg dan door de regen van huis fietsen.
Ik heb niet zo veel keuze. Tenzij je nog een bioscoop weet waar hij draait?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd geen film voor televisie.
Wat leuk en heel erg veel plezier er meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb je boek ontvangen Isa
En al een stukje gelezen
"My spelling is wobbly. It's good spelling but it wobbles, and the letters get in the wrong places"
de overeenkomsten tussen Pooh en mij zijn legio
Had hij beter moeten opletten en sneller moeten zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Overigens, laat ik jullie als verstandige mensen eens een situatie voorleggen;
Ik ging boodschappen doen bij de supermarkt. Bij de kassa sluit ik netjes aan in de rij. Dan komt er een winkelmeisje vertellen dat kassa 6 open gaat. Dus ik loop met wat andere mensen naar kassa 6. Begint de kerel achter me zich op te winden, omdat hij in de andere rij voor me zou hebben gestaan.
Wat is de etiquette in zo'n geval? Had ik op moeten letten welke mensen voor en achter me stonden, zodat we in de nieuwe rij weer in exact dezelfde volgorde stonden? Of is de man een zeikerd en betekent een nieuwe rij gewoon een nieuwe situatie?
Volgens mij is dat ook de normale gang van zakenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Tenminste, zo zie ik het.
Dat bepaalt ieder voor zich. Vandaar ook de formulering 'ik vind'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me af wat dan bepaalt of een film 'geen film voor televisie' is? Het gros van de films is niet gemaakt voor televisie.
Overigens komt LIT op België dus zonder reclame en hopelijk zelfs met aftiteling.
Je hebt mensen die het direct op een sprinten zetten. Dat vind ik persoonlijk behoorlijk onbeschoft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Overigens, laat ik jullie als verstandige mensen eens een situatie voorleggen;
Ik ging boodschappen doen bij de supermarkt. Bij de kassa sluit ik netjes aan in de rij. Dan komt er een winkelmeisje vertellen dat kassa 6 open gaat. Dus ik loop met wat andere mensen naar kassa 6. Begint de kerel achter me zich op te winden, omdat hij in de andere rij voor me zou hebben gestaan.
Wat is de etiquette in zo'n geval? Had ik op moeten letten welke mensen voor en achter me stonden, zodat we in de nieuwe rij weer in exact dezelfde volgorde stonden? Of is de man een zeikerd en betekent een nieuwe rij gewoon een nieuwe situatie?
Zo ver was ik ook. De vraag was waarom je dat vindt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat bepaalt ieder voor zich. Vandaar ook de formulering 'ik vind'.
Omdat de sfeer van deze film veel beter uitkomt op een groot scherm in een donkere bioscoopzaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook. De vraag was waarom je dat vindt.
Ik vind het van deze film. Ik heb daar geen statistische gegevens over vastgelegd om mijn beredenering te kunnen onderbouwen, waarvoor mijn hartelijke excuses.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
Maar geldt dat niet voor iedere film? Sorry dat ik erover doorzeur, maar waarom is dat bij deze film volgens jou meer zo dan gemiddeld?
Duidelijk een alfa.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het van deze film. Ik heb daar geen statistische gegevens over vastgelegd om mijn beredenering te kunnen onderbouwen, waarvoor mijn hartelijke excuses.
Ik geloof niet dat ik dat een belediging vind.quote:
Jij bent zeker een gamma?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet de eeuwenoude alfa vs bèta discussie...
Wat een treurigheid, nietwaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet de eeuwenoude alfa vs bèta discussie...
Neen. Ik ben een alfa. En trots ook.quote:
Hij zeikt, had ie maar gewoon in de rij moeten blijven staan, of gewoon harder moeten rennen als hij het zo erg vindt om achter jou te staan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Of is de man een zeikerd en betekent een nieuwe rij gewoon een nieuwe situatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |