Jij begint net pas man ontzettende Fishquote:
Nee maar ik ken hem wel (Arjan)quote:
quote:Passé-partout verkoop UEFA cup
donderdag, 5 oktober 2006
Voor de 2 thuiswedstrijden in de groepsfase van de UEFA cup is er passé-partout verkoop vanaf ¤ 27,50.
Van de thuiswedstrijden Ajax - Austria Wien op donderdag 2 november en Ajax - Espanyol op donderdag 30 november is de aanvangstijd nog onbekend. De prijzen van de kaarten zijn wel bekend. Deze zijn vanaf ¤ 20,- per wedstrijd en bij een passé-partout wordt 50% gegeven op de 2de wedstrijd. Leden van de Supportersvereniging Ajax, Ajax Jonge Schare en Ajax Kids Club kunnen vanaf dinsdag 17 oktober hun kaarten (maximaal 4) kopen. Het voorverkoopschema is als volgt.
Vanaf 7 oktober : Ajax SCC (eigen plaats met korting 10%)
Vanaf 14 oktober: Ajax SCC
Vanaf 17 oktober: Ajax SCC/ Sup.CC/ KCC
Vanaf 19 oktober: Ajax SCC/ Sup.CC/ KCC/ CC
Vanaf 21 oktober: vrije verkoop
Voor exacte prijzen per vak en aanvullende informatie, kijk bij de kaartverkoop op de website van Ajax.
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
Zou mij een beetje tegenvallen. Maar wel in lijn met die aantallen hierboven bij Inter etc.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dat wordt natuurlijk lachen daar in België, een kleine 2.000 Ajax-supporters, een invasie bijna.
De trein naar Praag stopt bijna in je achtertuinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:16 schreef Messenga het volgende:
Voor mij wordt het TV.
Ik ga nooit met goederentreinen vol met hoeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De trein naar Praag stopt bijna in je achtertuin
Ik ook. Maar goed, dat is van minder belangquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Betwijfel of er zoveel kaarten vrij zullen komen voor jullie.
NS GA DOODquote:20 aug 2006
Eredivisie
Zo. 22 oktober 12.30 uur
Stadion De Kuip
Verplichte treincombi
Belangrijke mededeling: verkoop tot nader order gestopt i.v.m. problemen rondom vervoer
tsjaquote:Domenech prijst Julien Escudé
04/10/2006 18:14
Julien Escudé heeft zich na zijn overstap van Ajax naar Sevilla in de kijker gespeeld van Raymond Domenech. De Franse bondscoach selecteerde de verdediger voor de kwalificatiewedstrijden tegen Schotland en de Faeroer Eilanden.
,,Hij is een betrouwbare verdediger die speelt bij een goede club in een grote competitie. Het is normaal dat hij in de selectie zit", is de verklaring van Domenech op Uefa.com.
Escudé -die hoopt zijn debuut te mogen maken in de nationale ploeg- ziet zijn selectie als beloning voor het harde werken. ,,De selectie is een herkenning voor de manier waarop ik werk. Het is niet makkelijk om aan de top te komen, maar een kwestie van hard werken en veel dingen opgeven. Het is geweldig dat ik ben geselecteerd, maar ik wil nu gaan spelen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |