Ja, en carbon is dus aso duurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:18 schreef MikeyMan het volgende:
En het bodywork zal bij allemaal wel van plastic/carbon zijn...
En laat een Aston Martin V8 Vantage nu net ff wat kleiner zijn in afmetingen dan een Subaru Impreza... (ok hij is wat breder, maar dat maakt niet veel uit).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en carbon is dus aso duureen grotere wagen is dus alleen al daardoor duurder dan een kleinere
Voordeel van carbon is wel weer dat je het niet snel kapot krijgt. De verf beschadigt wel maar om zo'n paneel te mollen moet je toch echt grondig je best doen. Je zal denk veel minder snel schade krijgen dan met het spul wat ze nu gebruiken. Kijk maar naar het crash filmpje van the stig, de lak van de koeingsegg was niet mooi meer, maar het paneel was gewoon nog heel terwijl die toch met 200+ tegen een stapel banden opknalde.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en carbon is dus aso duureen grotere wagen is dus alleen al daardoor duurder dan een kleinere
Dat paneel (de voorbumper dus) bij de CCX was gewoon gescheurd, en dan kan je het maar zelden repareren als het van carbon is gemaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Voordeel van carbon is wel weer dat je het niet snel kapot krijgt. De verf beschadigt wel maar om zo'n paneel te mollen moet je toch echt grondig je best doen. Je zal denk veel minder snel schade krijgen dan met het spul wat ze nu gebruiken. Kijk maar naar het crash filmpje van the stig, de lak van de koeingsegg was niet mooi meer, maar het paneel was gewoon nog heel terwijl die toch met 200+ tegen een stapel banden opknalde.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:22 schreef dubidub het volgende:
Ik schrok al. Ik dacht dat ze met die ouwe V8 Vantages gingen rally'en. Maar neits is minder waar.
[afbeelding]
Sex op wielen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |