abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:19:34 #26
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_42364886
Idd ik denk dat het qua kosten niet veel uit zou maken. Ik zou eerlijk egzegd geen reden weten waarom een AM veel duurder zou moeten zijn als bijv een Suub ofzo.
It's okay to be white
pi_42365326
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:18 schreef MikeyMan het volgende:
En het bodywork zal bij allemaal wel van plastic/carbon zijn...
Ja, en carbon is dus aso duur een grotere wagen is dus alleen al daardoor duurder dan een kleinere
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_42365405
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, en carbon is dus aso duur een grotere wagen is dus alleen al daardoor duurder dan een kleinere
En laat een Aston Martin V8 Vantage nu net ff wat kleiner zijn in afmetingen dan een Subaru Impreza... (ok hij is wat breder, maar dat maakt niet veel uit).


Je kunt er sowieso niet echt WRC style mee rallyen omdat het ding geen AWD heeft.
V10
pi_42368126
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, en carbon is dus aso duur een grotere wagen is dus alleen al daardoor duurder dan een kleinere
Voordeel van carbon is wel weer dat je het niet snel kapot krijgt. De verf beschadigt wel maar om zo'n paneel te mollen moet je toch echt grondig je best doen. Je zal denk veel minder snel schade krijgen dan met het spul wat ze nu gebruiken. Kijk maar naar het crash filmpje van the stig, de lak van de koeingsegg was niet mooi meer, maar het paneel was gewoon nog heel terwijl die toch met 200+ tegen een stapel banden opknalde.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_42369266
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Voordeel van carbon is wel weer dat je het niet snel kapot krijgt. De verf beschadigt wel maar om zo'n paneel te mollen moet je toch echt grondig je best doen. Je zal denk veel minder snel schade krijgen dan met het spul wat ze nu gebruiken. Kijk maar naar het crash filmpje van the stig, de lak van de koeingsegg was niet mooi meer, maar het paneel was gewoon nog heel terwijl die toch met 200+ tegen een stapel banden opknalde.
Dat paneel (de voorbumper dus) bij de CCX was gewoon gescheurd, en dan kan je het maar zelden repareren als het van carbon is gemaakt.
V10
pi_42369329
WRC wordt het niet, en de rest van de rallyklassen zijn inferieur, lijkt me niet de moeite waard voor zo'n merk.

En het gaat dus alleen om asfalt, dan kan je het met moeite een rallyauto noemen, dat dan een normale racewagen ook wel aan...
pi_42369375
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:22 schreef dubidub het volgende:
Ik schrok al. Ik dacht dat ze met die ouwe V8 Vantages gingen rally'en . Maar neits is minder waar.

[afbeelding]

Sex op wielen


Als ik goed zoek heb ik nog een folder van AM uit die tijd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')