abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42395733
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:36 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als je door oranje rijd kun je normaal gesproken niet door welk verkeer dan ook (tenzij die ook door rood rijd ) maar als jij bewust door rood rijd neem je daarmee een risico (en het maakt imo geen bal uit of er nu een andere auto ,een vrachtwagen ,fietser of voetganger (of monstertruck ) aankomt )
Jij breekt de wet en jij loopt dus zelf risico en het is zeker niet de schuld van de ander (wie die ander ook is ) en ja , ik moet ook oppassen maar het is imop zeker niet mijn schuld als het toch mis gaat
Klopt als een bus, maar je weet dan gewoon dat je zelf fout bent en dat er dus iets kan gebeuren, en daarbij leg je dan de verantwoordelijkheid niet bij een ander.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:54:22 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_42396004
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:18 schreef Treinhomo het volgende:

'No lights, no rights'...
Da's wel een goeie
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄
pi_42397473
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Klopt als een bus, maar je weet dan gewoon dat je zelf fout bent en dat er dus iets kan gebeuren, en daarbij leg je dan de verantwoordelijkheid niet bij een ander.
Idd anders kun je een machinist (van een trein dus) ook wel verantwoordelijk houden als hij iemand doodrijdt (een trein 'wint' bij een botsing vrijwel altijd )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')