mail me dan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's posten op een publieke forum
HHS!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef stukovich het volgende:
[..]
Toch voor de naam van de instelling he, Rotterdam School of Management is nummer 25 wat betreft MBA ter wereld.
Niet dat ik MBA doe, maar toch is de naam redelijk internationaal bekend.
hmm vandaarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef stukovich het volgende:
[..]
Toch voor de naam van de instelling he, Rotterdam School of Management is nummer 25 wat betreft MBA ter wereld.
Niet dat ik MBA doe, maar toch is de naam redelijk internationaal bekend.
heb je PM ingesteld? dan krijg je mijn mailadresquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:18 schreef saban het volgende:
[..]
Baska emriniz?
Ik heb je mail adres niet
Ja vandaag uitgevonden dat er zoiets bestond.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
heb je PM ingesteld? dan krijg je mijn mailadres
Die ken ik ook, alleen dan weer van UL, hehequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm vandaar
ik heb vriendinnen die aan de Erasmus studeren.
Een vriendin is een afgestudeerd juriste.
luilakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef saban het volgende:
[..]
Ja vandaag uitgevonden dat er zoiets bestond.
Mail jij mij maar trouwens :p
info op turka punt nl
/edit
Owja wel foto's toevoegen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die ken ik ook, alleen dan weer van UL, hehe
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef Emel het volgende:
[..]
ken je Pieter de la Court gebouw?daar zat ik!
hahaha jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nope, ik was wel een keer op een open dag van de UL, in een kerk. Telt dat ook
Turken zijn niet lui!!quote:
quote:
PMquote:
begin daar niet overquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Is wel heeeeeeel lang gelegen. En ik heb het orientatievermogen van een vrouw
![]()
Ben je wel eens Turkije doorgereden met de autoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:26 schreef Emel het volgende:
[..]
begin daar niet overik heb een orientatievermogen van niets
![]()
nee ik ga niet in Turkije rijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ben je wel eens Turkije doorgereden met de auto![]()
Je kan ze per direct als reply krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef Emel het volgende:
zeg saban: JIJ zou foto's sturen!!!!!!!! Not me!!! alleen als je lief bent![]()
Verkeer in Istanbul en Ankaraquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ben je wel eens Turkije doorgereden met de auto![]()
ik geef je mn msn wel dan. Kijken hoe leuk je bentquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef saban het volgende:
[..]
Je kan ze per direct als reply krijgen
Of moet je op msn toevoegen, kan je ze ook krijgen.
Ik ben lief
Ankara is vreselijkquote:
Jij hebt die van mij al, kwestie van toevoegenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:29 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geef je mn msn wel dan. Kijken hoe leuk je bent![]()
Hemserimmisin yani ?? Neresindenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Ankara is vreselijk
ik kom uit Ankara
En de verkeerswegen. Daarom huren wij altijd een auto als wij in Turkije zijn. Anyway, de weg daar volgen is nog veeeeeeeeel lastiger dan Europa..... die verkeersborden zijn gewoon ad radnom in dat land neergezetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
nee ik ga niet in Turkije rijdenlevensgevaarlijk
![]()
Dat dus niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
En de verkeerswegen. Daarom huren wij altijd een auto als wij in Turkije zijn. Anyway, de weg daar volgen is nog veeeeeeeeel lastiger dan Europa..... die verkeersborden zijn gewoon ad radnom in dat land neergezet
Ja Ankara en Istanbul nu 99% van het land nogquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef saban het volgende:
[..]
Dat dus niet.
Je kan in Ankara heel makkelijk van de ene wijk naar de andere, perfect aangegeven.
geboren in Kizilcahamamquote:
Bas van der Vlies voor mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef Triggershot het volgende:
PvdA verliest aanhang onder allochtonen
Huis gehad in Batikent, woon nu in Kecioren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
geboren in Kizilcahamammaar hebben sinds kort 3 appartementen in Ankara
damn ben alleen de naam kwijt. In de buurt van Ulus. Ik heb veel familie in Batikent.
jij ook Ankara????
Op sommige plaatsen moet je blij zijn dat je het überhaupt kan lezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
En de verkeerswegen. Daarom huren wij altijd een auto als wij in Turkije zijn. Anyway, de weg daar volgen is nog veeeeeeeeel lastiger dan Europa..... die verkeersborden zijn gewoon ad radnom in dat land neergezet
ik heb 2 tantes in Kecioren wonenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Huis gehad in Batikent, woon nu in Kecioren.
Ulus en Kizilay![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef Triggershot het volgende:
PvdA verliest aanhang onder allochtonen
Nogmaals, deels Turksquote:
Pas op met de fiscus, Turkije heeft volgens mij haar kadasterregisters open gegooidquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:36 schreef Emel het volgende:
vanavond hebben 4 mensen om foto gevraagd![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |