Briljant bedoel je ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Arcee het volgende:
Ik zag net dat stukje met Van Duin en De Groot.
Dik Voormekaar.
Geweldig.![]()
Ik vond het erg mooi juist, goed van ze dat ze er op deze manier wat aandacht voor vragen. Is ook een belachelijke situatie natuurlijk voor die kinderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:48 schreef Kokstra het volgende:
Eugh, wat een tenenkrommend gedoe net met Hui en Sipke Jan![]()
Iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:48 schreef Kokstra het volgende:
Jij hebt zeker nooit met een (verlegen) kind gepraatquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, Sipke-Jan de hele tijd vragen stellen die hij natuurlijk allang wist. Maar die het "ah wat zielig" niveau wat omhoog moest krijgen.
Alleen die eerste uithaal van Van Duin was al briljant.quote:
idd..... genante vertoning, drie volwassenen over een tafel gebogen een kind aanstaren en dan " was he erg naar daar, Hui, moest je huilen, huil maar lekker , hoor, Hui, mag best, doe maar, ga maar huilen, het was ook zo naar allemaal, toch, die boze meneren, toch Hui, je mocht niet eens rennen! Oh dat mocht je wel, nu ja, maar het was wel verdrietig rennen dan toch, Hui, en die cel, Hui, die was zo naar ook, hè, angstig, zo'n koude vochtige kelder..wat? het was net een huiskamer? nu ja, Hui, maar je zat er wel opgesloten zonder spelletjes...gameboy, ja, okay, maar geen gameboy DS toch , om te huilen toch? Hui? WIL JE GVD NU EINDELIJK EENS OP CAMERA JANKEN!!!!!!!!!!!"quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:48 schreef Kokstra het volgende:
Ik vond juist dat dat kind erg volwassen praatte voor een 8 jarige. Ik heb het over de vragen die Sipke Jan stelde, om het allemaal nog een beetje aan te dikken. Begrijp me niet verkeerd ik vind het vreselijk dat dat jongetje in de gevangenis zit. Maar dan moet je er niet z'n show omheen maken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit met een (verlegen) kind gepraat?
Mee eens inderdaad. Het is schandalig wat er met dat jongetje is gebeurd en het is prima om daar aandacht aan te besteden, maar de manier waarop die Sipke Jan het interview gewoon een soort van overnam om maar het allerzieligste uit dat jongetje te krijgen, was erg genant.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vond juist dat dat kind erg volwassen praatte voor een 8 jarige. Ik heb het over de vragen die Sipke Jan stelde, om het allemaal nog een beetje aan te dikken. Begrijp me niet verkeerd ik vind het vreselijk dat dat jongetje in de gevangenis zit. Maar dan moet je er niet z'n show omheen maken.
Daarom was er een fijne rol weggelegd voor Sip-ke Jan Bou-se-maquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:32 schreef broer het volgende:
Behoorlijk mediageniek jongetje, die Hui. Beetje jammer dat Claudia niet weet hoe je met kinderen moet praten.
Dit was de eerste keer dat ik van Sip-ke Jan hoorde, dus ik heb daar niet zo'n sterke mening over. Dat hij vervelende, tranentrekkende vragen stelde, puur voor het emotionele gewin, dat zag ik wel, maar volgens mij ging hij verder gewoon goed met dat jongetje om.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Daarom was er een fijne rol weggelegd voor Sip-ke Jan Bou-se-ma![]()
Dat laatste leek me ook wel, hoor. Maar zijn insteek leek me 'kijk mij eens sociaal voelend zijn'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik van Sip-ke Jan hoorde, dus ik heb daar niet zo'n sterke mening over. Dat hij vervelende, tranentrekkende vragen stelde, puur voor het emotionele gewin, dat zag ik wel, maar volgens mij ging hij verder gewoon goed met dat jongetje om.
Soms, heel soms, sla je de spijker op z'n kop, milagro.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:01 schreef milagro het volgende:
[..]
idd..... genante vertoning, drie volwassenen over een tafel gebogen een kind aanstaren en dan " was he erg naar daar, Hui, moest je huilen, huil maar lekker , hoor, Hui, mag best, doe maar, ga maar huilen, het was ook zo naar allemaal, toch, die boze meneren, toch Hui, je mocht niet eens rennen! Oh dat mocht je wel, nu ja, maar het was wel verdrietig rennen dan toch, Hui, en die cel, Hui, die was zo naar ook, hè, angstig, zo'n koude vochtige kelder..wat? het was net een huiskamer? nu ja, Hui, maar je zat er wel opgesloten zonder spelletjes...gameboy, ja, okay, maar geen gameboy DS toch , om te huilen toch? Hui? WIL JE GVD NU EINDELIJK EENS OP CAMERA JANKEN!!!!!!!!!!!"
heerlijk toch als je zo kan koketteren met je hart de goede plek?
Verbazingwekkend dat dat nog nooit eerder is gezegd, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:00 schreef Veerboot het volgende:
"Ik vind De Wereld Draait Door echt een leuk programma, maar dat Café de Wereld is het slechtse wat er op televisie is"
Echt wel leukquote:
Milagro je moet het boek van Hugo Borst eens lezen over zijn autistische zoontje. Is echt hardverwarmend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef milagro het volgende:
Hugo Borst is helemaal geen sjaggerijn, hij is heel erg okay
Anouk en manlief was echt grappig, zij zo druk en hij zo relaxed en zo te zien écht gek op elkaar
Half acht.quote:
waarom zeg je dan zo serieusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al dat een grapje aan jou niet besteed is.
Je vroeg om de aanvangsttijd van vanavond. Nou die kreeg je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zo serieusAls het een grapje van je is?
heb ik alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Milagro je moet het boek van Hugo Borst eens lezen over zijn autistische zoontje. Is echt hardverwarmend.
Ja maar de zendtijden zijn niet bekend in de loop van de nacht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef lachejonge het volgende:
Is de herhaling straks nou langer dan de uitzending zelf? Aangezien het verder ging op internet, althans, de stream werkte hier niet.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik aan jou niks hoeft te vragen![]()
De HH bedoel ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vroeg om de aanvangsttijd van vanavond. Nou die kreeg je.
Die is om half 1 schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |