Ja en van Willy Alberti. Zo had ik het bedacht. Maar slechte vraag dus. Sorry.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef Homdeck het volgende:
Is john de mol dan ook familie van soren lerby?
John's vader schijnt ook bekend te zijn. Was ooit eigenaar van Radio Noordzeequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh ja, ik was even vergeten dat ze waren gescheiden...En anders weet ik er zo ook geen drie.
geeft niet johquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja en van Willy Alberti. Zo had ik het bedacht. Maar slechte vraag dus. Sorry.
Of? Hoe zat het nou. Soren Lerby was ook een ex-man van Willekequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef Homdeck het volgende:
Is john de mol dan ook familie van soren lerby?
nee das hermienquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze zijn dood?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Hij zou ze hebben misbruikt?
Ik las oudersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee das hermien
[..]
![]()
Neleos +1
Ik ben weg![]()
Het is Astana. Maar je krijgt toch het punt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Als het Asana is, is die vraag al eerder geweest.
hmjaaa afgelopen zondag was de eerste uitzending want m'n huisgenotes zaten dat te kijken toen ik binnen kwam lopen, maarrrrrrrr... genoeg gezeik daarover nu, was btje mierenneuken van mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gehoord dat op internet al wel afleveringen van De gouden kooi te zien was, maar op een maandag starten lijkt me ook logischer.
Ik doe er wel aan. En FOK! is altijd traag. Ook daarvoor al. Vanavond valt ie trouwens nog mee, vind ik...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Maar die vraag heb ik al een keer gehad, en toen vergat ik ook al de t....
Ik doe niet aan PM's. Ik verdenk die stomme PM's ervan de oorzaak te zijn van het trage gedoe op Fok
Dat is snel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kantelen
Dank je welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:05 schreef Neleos het volgende:
Maar ik stel geen nieuwe vraag verder hoor. Punt is gewoon voor jou![]()
Ik wist het antwoord, dan schiet het opquote:
We hebben een winnaar!quote:
Dit is een quote uit Fight Club. Hoe worden die kleine rondjes genoemd (de bijnaam)?quote:See a movie doesn't come all on one big reel. It comes on a few, so someone has to be there to switch the projector at the exact moment that one reel ends and the next one begins. If you look for it, you can see these little dots come onto the upper right hand corner of the screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |