Jij moet dus echt nooit meer samenvattingen kijken. Wat een vertekend beeld van de wedstrijd heb jij zeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:33 schreef SCH het volgende:
Aan de samenvatting te zien hadden we een gelijkspel wel verdiend. 2e helft was voor ons. Ik heb me dood geergerd aan die vallende zwaan Emanuelson die notabene Johansson een rode kaart aan wilde smeren en eerst al die schwalbe waar ze een penalty voor wilde. Die Ten Cate past wat dat betreft helemaal in de lijn van Adriaanse en Van Gaal - wat een zielig mekkeraartje is dat ventje toch. Jammer dat we niet 1-1 hebben gemaakt, beetje lucky shot die 0-2 en toen was het gedaan. Verder geen wedstrijd om je heel erg druk over te maken, het zit er momenteel even niet in. Als we er donderdag tegen Odense maar staan.
Hopelijk kan je je over die samenvatting heen zetten, want Heerenveen verdiende geen punt, en die 0-4 a 0-5 had er gewoon in kunnen zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:33 schreef SCH het volgende:
Aan de samenvatting te zien hadden we een gelijkspel wel verdiend.
Nee, 1-1 was zeker terecht geweest. Zie PLAE@ die er bij was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hopelijk kan je je over die samenvatting heen zetten, want Heerenveen verdiende geen punt, en die 0-4 a 0-5 had er gewoon in kunnen zitten.
Was een vrij lange samenvatting met alle kansen en het was 50/50 dus wat zeik je nou?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij moet dus echt nooit meer samenvattingen kijken. Wat een vertekend beeld van de wedstrijd heb jij zeg.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Was een vrij lange samenvatting met alle kansen en het was 50/50 dus wat zeik je nou?
Na "aan de samenvatting gezien" ben ik gestopt met lezen. Jij als anti-talpaist moet toch weten dat dat niet representatief is. We zijn helemaal weggespeeld en het wordt tijd dat Verbeek het team aan het voetballen krijgt. Het was weer ronduit klote, voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:33 schreef SCH het volgende:
Aan de samenvatting te zien hadden we een gelijkspel wel verdiend. 2e helft was voor ons. Ik heb me dood geergerd aan die vallende zwaan Emanuelson die notabene Johansson een rode kaart aan wilde smeren en eerst al die schwalbe waar ze een penalty voor wilde. Die Ten Cate past wat dat betreft helemaal in de lijn van Adriaanse en Van Gaal - wat een zielig mekkeraartje is dat ventje toch. Jammer dat we niet 1-1 hebben gemaakt, beetje lucky shot die 0-2 en toen was het gedaan. Verder geen wedstrijd om je heel erg druk over te maken, het zit er momenteel even niet in. Als we er donderdag tegen Odense maar staan.
Ajax heeft veel meer kansen gehad, meer schoten op doel, meer balbezit en heeft dus verdiend gewonnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Verbeek is niet zo'n huilie als Ten Cate, die relativeert altijd sterk.
Dat lijstje is ongeveer 50/50 als je de hoekschoppen meerekent inderdaad.
Nou zoveel kun je nou ook weer niet verdraaien in een samenvatting. Behalve dat volgens Talpa ieder schot richting goal van Ajax meteen dikke vette kans is en die van de tegenstander niet. Jij bent gewoon weer een beetje teleurgesteld, ga nou maar lekker slapen. Of was je meisje er niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Na "aan de samenvatting gezien" ben ik gestopt met lezen. Jij als anti-talpaist moet toch weten dat dat niet representatief is. We zijn helemaal weggespeeld en het wordt tijd dat Verbeek het team aan het voetballen krijgt. Het was weer ronduit klote, voor de zoveelste keer dit seizoen.
Nou, er zijn er genoeg die het tegenovergestelde beweren hoor. Ik ken MaxPower een beetjequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:24 schreef twi het volgende:
Hoe dik is die plaat voor je kop precies, SCH, om mensen die de gehele wedstrijd hebben gezien tegen te spreken over het wedstrijdbeeld?
Ja, verdiend. Maar niet dikverdiend, geen inmaakpartij, geen "had 0-5 moeten worden" - ja dat kan, het had ook 2-1 kunnen worden. Dat zie je ook aan die tabel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax heeft veel meer kansen gehad, meer schoten op doel, meer balbezit en heeft dus verdiend gewonnen.
Dat vrijwel elke corner van Heerenveen belabberd was doet daar niks aan af.
nou 1-2 of beter nog 2-3 had de inhoud beter gedektquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, 1-1 was zeker terecht geweest. Zie PLAE@ die er bij was.
Tweede helft was voor ons.
En daar vond ik Stekelenburg weer eens zwak in. Al die verre waardeloze uittrappen ipv rustig opbouwen. Of misschien was dat juist goed van Heerenveen kant dat het ze niet mogelijk gemaakt werd. Maar dat moet gewoon kunnen lijkt mij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef twi het volgende:
Een inmaakpartij is het zeker niet geweest, daar speelde Ajax te laf counter/PSV-voetbal voor.
Meestal is het net andersomquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:56 schreef MasterMido het volgende:die Breuer kon nog feesten ook na zo'n wedstrijd hij zat weer achter de vrouwtjes aan. Yildirim zat maar wat op zijn krukje te staren.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Wat lief dat spandoek met ajax en SCH logos [afbeelding]
werd ook op de beeldschermen laten zien voor de wedstrijd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef MaxPower het volgende:
Heb het in het stadion niet gezien.
dat zou jij als groningen supporter na vorige week toch wel moeten wetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe heet het nummer dat gedraaid wordt wanneer Heerenveen scoort?
Hoezo? Wordt de titel erbij vermeld wanneer het gedraaid wordt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat zou jij als groningen supporter na vorige week toch wel moeten weten
Lauraquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe heet het nummer dat gedraaid wordt wanneer Heerenveen scoort?
Dan was jij dus ook in cafe Bak.quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:56 schreef MasterMido het volgende:Zat ik in de kroeg kwamen die Yildirim en Breuer waren er ook
Was t wel van plan... Er zit een tactiek achter, wees gerustquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ga je dat in elk topic vragen?
Daar is geen woord aan gelogenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef thefreezeman het volgende:
[..]
Dan was jij dus ook in cafe Bak.
Ik was ook in cafe Bak, maar Breuer zat niet achter de vrouwtjes aan hoor. Hij was daar samen met zijn vriendin en er waren nog meer vrienden/vriendinnen van hem bij. Poulsen zag ik trouwens ook nog rondlopen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:56 schreef MasterMido het volgende:
Zat ik in de kroeg kwamen die Yildirim en Breuer waren er ookdie Breuer kon nog feesten ook na zo'n wedstrijd hij zat weer achter de vrouwtjes aan. Yildirim zat maar wat op zijn krukje te staren.
nee niet overal UIT vak is niet mooi, daar wil je niet zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:40 schreef cohen het volgende:
vak 10. Bij de cornervlag. Mooie plekken! Maar ik denk dat je overal mooie plekken hebt daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |