Zal Semih wel goed uitkomen - denk dat ie vermoed te kunnen winnen van Egbert op de bank en hem daarom nomineertquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef funkie-indo het volgende:
De kans is groot dat Egbert op de bank komt, ze wordt misschien genomineerd door Semih, Mies en Marlies..... en misschien nog wel door E10, en Monique!
of Rikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef cripplecrow het volgende:
wat maakt het uit. sabrina gaat toch winnen.
Of iemand anders.quote:
Zou die tijd erbij komen? Of gewoon tot donderdag 13 uur?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
nu moeten ze zelf dus bijhouden hoeveel tijd BB bezig is voor de reparatie ?
He - ja - voor de extra moeilijkheidsfactor, zeg maar voor het addertje onder het grasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
nu moeten ze zelf dus bijhouden hoeveel tijd BB bezig is voor de reparatie ?
De bewoners kregen 3 minuiten eerder om het te repareren van BB. Nu zouden ze de rollen moeten omdraaien. Een envelop in de DBK leggen en op één of andere manier erin proberen te zetten. "Jullie hebben 30 minuten om het te repareren, anders zien we de opdracht als geslaagd."quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zou die tijd erbij komen? Of gewoon tot donderdag 13 uur?
Ik denk dat ze dat op het einde vergeten. In de opdracht staat donderdag 13 : 00uur....Het is niet hun schuld dat dat pokkeding kapot is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zou die tijd erbij komen? Of gewoon tot donderdag 13 uur?
Daar heeft niemand de ballen voor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De bewoners kregen 3 minuiten eerder om het te repareren van BB. Nu zouden ze de rollen moeten omdraaien. Een envelop in de DBK leggen en op één of andere manier erin proberen te zetten. "Jullie hebben 30 minuten om het te repareren, anders zien we de opdracht als geslaagd."
Je hebt gewonnen!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Hé gezellig, 5 op een rij...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert geeft ook al aan, dat de tweede keer zwaarder was. Ook al pijn in zijn lies....
Wanneer niet ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:02 schreef avonne het volgende:
Etienne is hitsig
Hahahaa....ik was de eerste die dat voorspelde gisteren!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rad kaput
Duurt wel lang het uitleggen aan Micheline hoe je een hamburger bakt.Volgens mij heeft dat mens thuis nog nooit in de keuken gestaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:20 schreef Sug4r het volgende:
Duurt wel lang dat rad maken...
omdat Hummie zelf niks leuks kan verzinnen denk ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind dat de bewoners nu wel erg ideeën aan het spuien zijn over leuke dingen die in het huis kunnen gebeuren. Komt dat doordat Tijn's idee uitgevoerd is ?
mag niet van Semih denk ik..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:24 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Duurt wel lang het uitleggen aan Micheline hoe je een hamburger bakt.Volgens mij heeft dat mens thuis nog nooit in de keuken gestaan.
Nee denk het ook niet, ze mag alleen schillen en snijden en dan moet ze er ook nog op letten dat ze de tomaten op de Semih-manier snijdtquote:
Het is geen dom klein kind, anders rond je geen VWO af. Haar stem is echter op een zeurderige toon, maar volgens mij doet ze dat niet bewust. Zo is zij gewoon. Daarnaast is ze nog maar 20 he, dus heel veel levenservaring heeft ze ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef Sug4r het volgende:
Valt mij op dat ze alles vraagt, alsof ze een klein kind is
Angst voor geen dak boven haar hoofd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is geen dom klein kind, anders rond je geen VWO af. Haar stem is echter op een zeurderige toon, maar volgens mij doet ze dat niet bewust. Zo is zij gewoon. Daarnaast is ze nog maar 20 he, dus heel veel levenservaring heeft ze ook nog niet.
Wel vind ik haar heel naïef ten opzichte van Semih. Maar dat kan ook een soort angst zijn. Angst om hem kwijt te raken of iets dergelijks.
Ik zeg ook niet dat ze dom is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is geen dom klein kind, anders rond je geen VWO af. Haar stem is echter op een zeurderige toon, maar volgens mij doet ze dat niet bewust. Zo is zij gewoon. Daarnaast is ze nog maar 20 he, dus heel veel levenservaring heeft ze ook nog niet.
Wel vind ik haar heel naïef ten opzichte van Semih. Maar dat kan ook een soort angst zijn. Angst om hem kwijt te raken of iets dergelijks.
Nie zo aanstellen, je lijkt Tijn wel.quote:
Dat is ze ook niet, maar ze stelt zich wel graag zo op, zeg maar. Ze speelt graag het kleine onschuldige vrouwtje. Net zoals ze continue (op dreinende toon) aandacht vraagt. En dat doet ze niet alleen bij Semih.quote:
Niet rennen in het rad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:05 schreef n1ek het volgende:
de 2 verloren uren tellen als gelopen uren, marlies moet nu verder gaan, eindtijd van de opdracht blijft hetzelfde.
Ze mogen niet rennen in het rad, apart
pas op! dat is off topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:19 schreef cripplecrow het volgende:
wat is het hier stil.
Zo kijkt BB niet, dat kan ik niet voorstellen. Bij die knijperopdracht hadden ze ook veel strenger kunnen optreden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:49 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde net op TV iets in de trant van
"Big Brother let niet op een minuutje maar let wel op dat iedereen evenveel loopt"
dat klinkt toch een beetje alsof iedereen evenveel kilometers moet lopen, en niet evenveel tijd.
Dan gaat de opdracht dus mislukken
Als BB wil, kan BB alles....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo kijkt BB niet, dat kan ik niet voorstellen. Bij die knijperopdracht hadden ze ook veel strenger kunnen optreden.
We hebben dan helaas ook geen Hilde of Sjaan voor in het rad, had het een stuk leuker gemaaktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat is t saai zeg.
Ik vind het juist wel leuk, dat gekakel over niets, dat vind ik nou de kracht van big brotherquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat is t saai zeg.
Het gaat erom om de lamp aan te houden, niet om afstand. Dus denk ik dat de bewoners er evenveel tijd in moeten steken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:49 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde net op TV iets in de trant van
"Big Brother let niet op een minuutje maar let wel op dat iedereen evenveel loopt"
dat klinkt toch een beetje alsof iedereen evenveel kilometers moet lopen, en niet evenveel tijd.
Dan gaat de opdracht dus mislukken
Nou ...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, dat gekakel over niets, dat vind ik nou de kracht van big brother
Na die anderhalve maand of hoe lang duurt het nu al, ben ik redelijk immuun geworden voor dat soort uitsprakenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou ...
Een Sabrina horen zeggen:"Ik ga ff naar het keldertje, ik moet poepen. Wel jammer dat we nu goed eten, eerst had ik van die dunne strond die er zo uitliep. Nu moet ik weer persen."
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
Gelukkig kan ik morgen weer een nieuwe aflevering van Lost kijken.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
Gelukkig kan ik morgen weer een nieuwe aflevering van Lost kijken.
E10 haalt het nu ook schaamteloos, na dit weekend, met een vinger in z'n sterretje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een opdracht om met je vingers in je neus te halen...
Ja, met een muizepakje aan: HILARISCH!!!!!quote:Ze hoeven in principe alleen te lopen nu toch?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef arneaux het volgende:
Ze hoeven in principe alleen te lopen nu toch?
Klopt...rennen mag nieteens, anders knalt dat rad in mekaar van ellende....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef arneaux het volgende:
Ze hoeven in principe alleen te lopen nu toch?
Zolang ze niet zeggen wie ze hebben genomineerd mag het, maar het is wel link...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef T-lex het volgende:
EY...Sanctie voor Marcia en Marlies...ze lullen over de nominaties terwijl hun al geweest zijn.
Af en toe een beetje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:38 schreef T-lex het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de nominaties ook ja...
Offtopic: Jullie ook last van irritant gebuffer?
Wanneer worden ze meestal bekend gemaakt??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:38 schreef T-lex het volgende:
Een dag later, ik verwacht dus morgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wanneer worden ze meestal bekend gemaakt??
stream 3 en 4 jaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:38 schreef T-lex het volgende:
Toch mis ik iets tussen die meiden (incl. Micheline) , ik voel geen echte vriendschap, er blijft een afstand.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia en Marlies trekken toch wel weer naar elkaar toe....
Yep, ze zeggen af en toe weer iets tegen elkaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zeiden Marcia en Marlies nu net over de spanning tussen Semih en Tijn? Is ie minder geworden ?
Kan ze ook anders praten dan.....? Ze zal wel weer over der lies beginnen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Micheline aan de beurt, zou ze weer gaan miepen?![]()
Semih graaft zijn eigen graf dieper en dieper....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, ze zeggen af en toe weer iets tegen elkaar.
Maar zolang Semih Tijn zwart blijft maken zou ik het eerder een wapenstilstand noemen.
Ik hoop vanavond nog.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:58 schreef Bigblahbla het volgende:
iedereen heeft al genomineerd hoor ik
wanneer krijgen we te horen wie er genomineerd is
Waar is de tijd gebleven dat ze openlijk nomineren moesten.....quote:
"concurrentie" Das vrouwen eigen hé zolang d'r mannen als Tijn in dat huis rondbanjeren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch mis ik iets tussen die meiden (incl. Micheline) , ik voel geen echte vriendschap, er blijft een afstand.
Ja en dit zou je dus als zwangere vrouw niet aankunnen???quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef Bigblahbla het volgende:
een erg saaie week opdracht
Wat een depressieve vraag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:06 schreef Djep het volgende:
Ps....Arneaux....is je humeur al verbeterd? Of zit je nog steeds in de depressieve periode??(dsm....)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:09 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja en dit zou je dus als zwangere vrouw niet aankunnen???
Het lopen op de band was leuker... De camera's hadden er beter grip op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef Bigblahbla het volgende:
Ja dat werd toch gezegd? BB wou weten of Marlies zwanger was, omdat er een ZWÀÀÀÀÀÀÀÀÀRE weekopdracht aankwam.quote:
Zou zelf ook liever zien dat BB die weekopdracht maar weer gewoon als "gehaald" aan de bewoners geeft. Dit slaat echt nergens op. Krijgen ze een rad uit de g@mm@ voordeelbak....en mag je na een dag al niet meer rennen, omdat tie anders in mekaar stuiterd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef Bigblahbla het volgende:
oplossing: alcoholquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zou zelf ook liever zien dat BB die weekopdracht maar weer gewoon als "gehaald" aan de bewoners geeft. Dit slaat echt nergens op. Krijgen ze een rad uit de g@mm@ voordeelbak....en mag je na een dag al niet meer rennen, omdat tie anders in mekaar stuiterd.
Nou dat lopen halen ze makkelijk met zo'n grote groep. En leuke beelden krijg je er niet echt van...de lol is er nu wel af eigenlijk.Tijd voor een feestje zeg ik.
![]()
meschien bedoelde dat BBdat de muizenrad zo zwaaaaarr isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja dat werd toch gezegd? BB wou weten of Marlies zwanger was, omdat er een ZWÀÀÀÀÀÀÀÀÀRE weekopdracht aankwam.
Wat is daar mis mee? Dat hoort ook bij het leven. Zeker op deze leeftijd!quote:
Tja, dat is het enige dat ik, als afgestudeerd persoon, er uit kan halen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:16 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
meschien bedoelde dat BBdat de muizenrad zo zwaaaaarr is![]()
![]()
Met dubbelklutsen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben er nu bijna van overtuigd dat Egbert veel ouder is dan 45.
Ik ben 41 en heb ook gewoon in dienst gezeten toen ik 19 was, maar kon je niet de rijbewijzen halen zoals Egbert zegt.
Met zo een kop zou je toch zweren dat die eggie 65 is?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben 41 en heb ook gewoon in dienst gezeten toen ik 19 was, maar kon je niet de rijbewijzen halen zoals Egbert zegt.
Klopt wel wat Egbert vertelde, was mogelijk om op een goedkope manier je rijbewijzen te halen bij het leger!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedkope manier is wat anders dan te zeggen dat hij op een klein vrachtvoertuig heeft gereden en daardoor nu alle rijbewijzen heeft, op motorrijbewijs na.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Klopt wel wat Egbert vertelde, was mogelijk om op een goedkope manier je rijbewijzen te halen bij het leger!![]()
En daarin heb jij weer gelijk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goedkope manier is wat anders dan te zeggen dat hij op een klein vrachtvoertuig heeft gereden en daardoor nu alle rijbewijzen heeft, op motorrijbewijs na.
Ken zijn lichtingsnummer niet, maar bij 84-6 was dat dus niet meer mogelijk.
me zwager en die is dus 42 heeft ook in dienst zijn rijbewijzen gehaaldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar hij is dan ook 4 jaar ouder.... Ik ken die verhalen ook wel...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goedkope manier is wat anders dan te zeggen dat hij op een klein vrachtvoertuig heeft gereden en daardoor nu alle rijbewijzen heeft, op motorrijbewijs na.
Ken zijn lichtingsnummer niet, maar bij 84-6 was dat dus niet meer mogelijk.
Hij zit er vast zelf weer het meest mee naderhandquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Rob, Tijn zit weer aan je vrouw te frunniken
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit er vast zelf weer het meest mee naderhand![]()
Wrijf het er nog eens lekker in bij Rob, zal hij fijn vinden......quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Rob, Tijn zit weer aan je vrouw te frunniken
want?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Ze moeten die Monique eruit halen. Snap niet dat ze niets gellerd heeft van de v0rige keer
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Fikkert het volgende:
Verboden te rennen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/hildemuis.jpg]afbeelding][/URL]
Héérlijk!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Fikkert het volgende:
geweldigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Fikkert het volgende:
En ook nog eens een buffertje hier en daar er gratis bijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef arneaux het volgende:
t Is wel erg extreem tot op t bot saai vandaag he.
Ik zet de streams dan ook maar niet aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ook nog eens een buffertje hier en daar er gratis bij![]()
Een uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de afgelopen 25 uur veel gemist, dus even een vraagje: hoe lang lopen ze per persoon?
een uur, hebben ze onderling afgesproken en de laatste "shift" wordt dan iets van 40 minuten ppquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de laatste dagen veel gemist, dus even een vraagje: hoe lang lopen ze per persoon?
Eén uur per persoon, tm donderdag 1300 uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de afgelopen 25 uur veel gemist, dus even een vraagje: hoe lang lopen ze per persoon?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
De Zusjes maken het nog een beetje leuk.
Sabrina: Zal ik maar mijn broek aan doen in bed.
Monique: Nee joh, Tijn is niet zo. Tijn is nog preutser dan Maria.
Ik kan er uren naar kijken/luisteren. Sommige ergeren zich kapot aan de zusjes...nou ik niet, lach me regelmatig suf om die 2. Zou heel saai zijn mochten die vertrekken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
Op elk uur van de dag weet Sabrina nog wel lol te maken
Tja...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef arneaux het volgende:
t Is wel erg extreem tot op t bot saai vandaag he.
Ik vind jullie eng met die verheerlijking van bepaalde personenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
Op elk uur van de dag weet Sabrina nog wel lol te maken
En zo heb je jezelf 25 uur kijken bespaartquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
De weekopdracht lijkt me een makkie. Na het lopen hebben ze dus 10 uur pauze.
Als jij in het huis zou zitten zouden wij ons ws. ontzettend aan jou irriteren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik in dat huis zou zitten zou ik me ontzettend irriteren aan Tijn en Monique.
Dan moet je misschien COS overslaan en alleen de streamverslagen lezen....(das lekker objectief)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind jullie eng met die verheerlijking van bepaalde personen.
check...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als jij in het huis zou zitten zouden wij ons ws. ontzettend aan jou irriteren.
Nu weer welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
Hebben we geen streams van het rad?
Zelfs BB vindt het zeker niet meer de moeite waard.
Edit: Als Rik dat zegt dan komt dat er als humor uit, maar zoals die kamper dat zei was het machogedrag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
En E10 (op vraag van Mo en Sab): "Hier ben ik sletjes van meeeeeeeeeee!!!!!!...."
En ze accepteren dat ook nog.
Ja nu wel. Goed, het is wat saai-ig maar ik vond het een beetje raar. Ik kan me geen weekopdracht herinneren waarbij BB wegzapt terwijl ie bezig is.quote:
Tranen met tuiten hier ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Fikkert het volgende:
Volgens mij was ie aan het voelen waar Rik was.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Etienne aaide Monique in het donker over haar poes terwijl ze met Tijn lag te vozen.
Of Tijn....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij was ie aan het voelen waar Rik was.
En Janine is opgetieft!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:05 schreef Gert het volgende:
Tijn is ook wel erg aan het vozen met Monique hoor.
Gooi in beiden nog een keer wat drank en het is gebeurd.
In meer dan één opzicht gunstig.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
Sab: Tijn moet jij geen kuisheidsgordel
Tijn: waarom dat dan. Ik ga gewoon niet met mijn blote pik bij jullie in bed liggen!
Sab: Nee dat zeker niet. You wish!
TIjn: Ik zou in ieder geval niet de eerste zijn.
Sab: maar wel de laatste.
Op een paar korte momentjes tussen 19.00 en 19.30 uur na, ben ik vandaag helemaal tot rust gekomen SCHATJESquote:
Laat um toch gaan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:19 schreef noucky het volgende:
Wat een preuts ventje ook die Tijn. Ligt Mo alleen in bed en gaat hij naar het rad.
Herman die idiootquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie/hoor ineens een zeer goed duo in de Nederlandse entertainment. Rik (BB6) en Herman (Idols).![]()
Toch nog iemand meer wakker. Ik dacht bijna dat LS met een eenakter bezig was.quote:
kom eigenlijk net terug thuis, dus kom nog wel ff meedoen voordat ik ga slapenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch nog iemand meer wakker. Ik dacht bijna dat LS met een eenakter bezig was.
ik denk dat je mag stellen dat BB langzaam doodgebloed is...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef eos48 het volgende:
Het is zo jammer dat er zoals ik( lurkers zijn de ) per dag maar anderhalve topic over is per dag.om te lezer.
Op deze manier dwingt men mij om andere sites te gaan bezoeken.
Dat heeft te maken met de overregulering, maar dat mag ik niet zeggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef eos48 het volgende:
Het is zo jammer dat er zoals ik( lurkers zijn de ) per dag maar anderhalve topic over is per dag.om te lezer.
Wij verstonden hier eerst : Ik heb zo'n last van mijn Marliesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
Eggie heeft geen last van zijn lies, maar hij hijgt als een amechtig paard![]()
Ja het is ontopic momenteel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef eos48 het volgende:
Ja het heeft er ook niks mee te maken dat Fok! vandaag amper te bereiken was.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de overregulering, maar dat mag ik niet zeggen![]()
Doegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:37 schreef eos48 het volgende:
Dat heb ik ook iedere keerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:08 schreef Peter6000 het volgende:
Iedere keer als ik inschakel, is Micheline aan het lopen.
Tijn met een niet waar verhaal over zijn jeugd
Of hoe beroerd het gaat met FOK de laatste tijd. Dat is voor mijn iig wel een reden veel minder te posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is er afgelopen nacht het minst gepost hier tot nu toe, dat geeft wel een beetje aan hoe dodelijk saai het nu is in het BB huis
Ik weet niet hoe het vannacht was maar nu is het weer snelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hoe beroerd het gaat met FOK de laatste tijd. Dat is voor mijn iig wel een reden veel minder te posten.
(hoewel het nu eindelijk goed gaat, maar voor hoelang?)
Kut, heb ik dat leuke Marlies liedje gemistquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:46 schreef Addi het volgende:
Het liedje wordt weer gezongen....'I like the flowers'...yakk.
dat is niet zo netjes van haar, maar mischien is marcia alang blij dat ze weg isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:09 schreef Verida het volgende:
lekker ding die micheline, gisteren moest zij bij marcia blijven zitten en ging gewoon de tuin in met de mededeling, 'niet voor lang hoor even een frisse neus halen' en bleef vervolgens in de tuin zitten, vandaag loopt marcia weer alleen, mich moet nu ineens dingen in de keuken gaan doen
zou ze durven tegen de wensen van haar heer en meester in te gaan, die heeft egbert op het oog dit keerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:12 schreef Sassefras het volgende:
zal micheline, Marcia soms genomineerd hebben? misschien dat ze daarom marcia nu ontloopt?
tijn toch dit keer? de volgende jokerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ze durven tegen de wensen van haar heer en meester in te gaan, die heeft egbert op het oog dit keer
was gisteren niet helemaal duidelijk, hij wil tijn er wel uithebben voor hij zelf de joker van tijn kan krijgen, maar is eg toch ook wel hevig aan het promoten geweest.misschien dat hij probeert allebei op de bank te krijgen, is het risico voor hem kleiner.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:16 schreef neferhone het volgende:
[..]
tijn toch dit keer? de volgende joker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |