Zal Semih wel goed uitkomen - denk dat ie vermoed te kunnen winnen van Egbert op de bank en hem daarom nomineertquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef funkie-indo het volgende:
De kans is groot dat Egbert op de bank komt, ze wordt misschien genomineerd door Semih, Mies en Marlies..... en misschien nog wel door E10, en Monique!
of Rikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef cripplecrow het volgende:
wat maakt het uit. sabrina gaat toch winnen.
Of iemand anders.quote:
Zou die tijd erbij komen? Of gewoon tot donderdag 13 uur?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
nu moeten ze zelf dus bijhouden hoeveel tijd BB bezig is voor de reparatie ?
He - ja - voor de extra moeilijkheidsfactor, zeg maar voor het addertje onder het grasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
nu moeten ze zelf dus bijhouden hoeveel tijd BB bezig is voor de reparatie ?
De bewoners kregen 3 minuiten eerder om het te repareren van BB. Nu zouden ze de rollen moeten omdraaien. Een envelop in de DBK leggen en op één of andere manier erin proberen te zetten. "Jullie hebben 30 minuten om het te repareren, anders zien we de opdracht als geslaagd."quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zou die tijd erbij komen? Of gewoon tot donderdag 13 uur?
Ik denk dat ze dat op het einde vergeten. In de opdracht staat donderdag 13 : 00uur....Het is niet hun schuld dat dat pokkeding kapot is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zou die tijd erbij komen? Of gewoon tot donderdag 13 uur?
Daar heeft niemand de ballen voor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De bewoners kregen 3 minuiten eerder om het te repareren van BB. Nu zouden ze de rollen moeten omdraaien. Een envelop in de DBK leggen en op één of andere manier erin proberen te zetten. "Jullie hebben 30 minuten om het te repareren, anders zien we de opdracht als geslaagd."
Je hebt gewonnen!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Hé gezellig, 5 op een rij...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert geeft ook al aan, dat de tweede keer zwaarder was. Ook al pijn in zijn lies....
Wanneer niet ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:02 schreef avonne het volgende:
Etienne is hitsig
Hahahaa....ik was de eerste die dat voorspelde gisteren!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rad kaput
Duurt wel lang het uitleggen aan Micheline hoe je een hamburger bakt.Volgens mij heeft dat mens thuis nog nooit in de keuken gestaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:20 schreef Sug4r het volgende:
Duurt wel lang dat rad maken...
omdat Hummie zelf niks leuks kan verzinnen denk ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind dat de bewoners nu wel erg ideeën aan het spuien zijn over leuke dingen die in het huis kunnen gebeuren. Komt dat doordat Tijn's idee uitgevoerd is ?
mag niet van Semih denk ik..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:24 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Duurt wel lang het uitleggen aan Micheline hoe je een hamburger bakt.Volgens mij heeft dat mens thuis nog nooit in de keuken gestaan.
Nee denk het ook niet, ze mag alleen schillen en snijden en dan moet ze er ook nog op letten dat ze de tomaten op de Semih-manier snijdtquote:
Het is geen dom klein kind, anders rond je geen VWO af. Haar stem is echter op een zeurderige toon, maar volgens mij doet ze dat niet bewust. Zo is zij gewoon. Daarnaast is ze nog maar 20 he, dus heel veel levenservaring heeft ze ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef Sug4r het volgende:
Valt mij op dat ze alles vraagt, alsof ze een klein kind is
Angst voor geen dak boven haar hoofd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is geen dom klein kind, anders rond je geen VWO af. Haar stem is echter op een zeurderige toon, maar volgens mij doet ze dat niet bewust. Zo is zij gewoon. Daarnaast is ze nog maar 20 he, dus heel veel levenservaring heeft ze ook nog niet.
Wel vind ik haar heel naïef ten opzichte van Semih. Maar dat kan ook een soort angst zijn. Angst om hem kwijt te raken of iets dergelijks.
Ik zeg ook niet dat ze dom is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is geen dom klein kind, anders rond je geen VWO af. Haar stem is echter op een zeurderige toon, maar volgens mij doet ze dat niet bewust. Zo is zij gewoon. Daarnaast is ze nog maar 20 he, dus heel veel levenservaring heeft ze ook nog niet.
Wel vind ik haar heel naïef ten opzichte van Semih. Maar dat kan ook een soort angst zijn. Angst om hem kwijt te raken of iets dergelijks.
Nie zo aanstellen, je lijkt Tijn wel.quote:
Dat is ze ook niet, maar ze stelt zich wel graag zo op, zeg maar. Ze speelt graag het kleine onschuldige vrouwtje. Net zoals ze continue (op dreinende toon) aandacht vraagt. En dat doet ze niet alleen bij Semih.quote:
Niet rennen in het rad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:05 schreef n1ek het volgende:
de 2 verloren uren tellen als gelopen uren, marlies moet nu verder gaan, eindtijd van de opdracht blijft hetzelfde.
Ze mogen niet rennen in het rad, apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |