quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:23 schreef kokos het volgende:[..]
Ik had een deal met jou en niet met Elisa B. Ik heb niet elk uur toegang tot het internet in verband met sociaal leven. Ik snap niet waarom je gaat lopen dreigen met huizen in de brand steken, advocaten ed. Met mij valt best te praten. Na mijn weten heb ik niks defects geleverd. Je gewoon met mij mailen. Nu loop je me een beetje zwart te maken op Fok, met als gevolg dat ik hier waarschijnlijk niks meer kan gaan verkopen. Denk voortaan even na voordat je dit soort dingen doet die de situatie nou niet echt verbeteren.
Als je had kunnen lezen had je gezien dat ik een topic heb geopend waarin ik vraag wat ik ertegen kan doen, niet wat ik ertegen ga doen! Ik heb geen ervaring met dit soort praktijken en weet dus niet wat ik ertegen kan doen. Op verzoek van zo ongeveer heel Fok! heb ik contact opgenomen met ElisaB, zodat deze kan bemiddelen in deze.
Jij hebt in je e-mail aan ElisaB echter aangegeven dat je het liever met mij persoonlijk op wilt lossen. Prima, maar vooralsnog heb je echter op nog geen enkele wijze een oplossing aangedragen. Misschien werkt het beter als ik je vanmiddag even opbel zodat we erover kunnen praten?
Je kunt wel roepen dat je niets defects hebt geleverd, maar hiermee geef je indirect wel toe dat je niet hebt geleverd wat was besproken! Want de batterij is niet nieuw, net als de headset. Er missen enkele dingen uit de doos, de factuur is niet meegeleverd en het toestel is NIET simlock vrij.
Het gaat allang niet meer over een batterij die niet werkt, maar over een toestel wat door een simlock ook niet bruikbaar is.
Lever wat is afgesproken en er is niets aan de hand. Dat ik je zwart heb lopen maken is niet waar. Ik heb alleen gepost wat mijn ervaringen zijn. Als dat negatieve ervaringen zijn dan is dat je eigen schuld.
Voor de duidelijkheid voor de mensen op Fok! zal ik in een volgende post de foto's posten hoe de doos eruitzag toen ik hem openmaakte. Ook heb ik een foto gemaakt van het display van de telefoon toen deze de melding gaf dat deze wel degelijk ge-simlocked was.
Ik wil de koop om alle bovengenoemde redenen ontbinden en mijn geld terug, maar dat lijkt me niet meer dan redelijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.