Ik mail je terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:45 schreef kokos het volgende:
Oh, ik had je al gemaild. Maar ik had niet gezien dat de ander heeft afgehaakt. Ik mail je.
Nog nagekeken bij mij is het eraf.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef kokos het volgende:
Zal het morgen zien. hoop ik.
Plus kosten voor simlock verwijderen.....en dan vervalt de garantie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:10 schreef flat_erik het volgende:
Dit toestel kost 149.95 ¤ Prepaid bij T-Mobile
Mail terug!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef kokos het volgende:
Mail, geld staat erop.
Ga ik nu doen. Ik wachtte je reactie aan Elisa B af....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:31 schreef kokos het volgende:
Heb je al terug gemaild?
Ik had een deal met jou en niet met Elisa B. Ik heb niet elk uur toegang tot het internet in verband met sociaal leven. Ik snap niet waarom je gaat lopen dreigen met huizen in de brand steken, advocaten ed. Met mij valt best te praten. Na mijn weten heb ik niks defects geleverd. Je gewoon met mij mailen. Nu loop je me een beetje zwart te maken op Fok, met als gevolg dat ik hier waarschijnlijk niks meer kan gaan verkopen. Denk voortaan even na voordat je dit soort dingen doet die de situatie nou niet echt verbeteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Ga ik nu doen. Ik wachtte je reactie aan Elisa B af....
Als je had kunnen lezen had je gezien dat ik een topic heb geopend waarin ik vraag wat ik ertegen kan doen, niet wat ik ertegen ga doen! Ik heb geen ervaring met dit soort praktijken en weet dus niet wat ik ertegen kan doen. Op verzoek van zo ongeveer heel Fok! heb ik contact opgenomen met ElisaB, zodat deze kan bemiddelen in deze.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:23 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik had een deal met jou en niet met Elisa B. Ik heb niet elk uur toegang tot het internet in verband met sociaal leven. Ik snap niet waarom je gaat lopen dreigen met huizen in de brand steken, advocaten ed. Met mij valt best te praten. Na mijn weten heb ik niks defects geleverd. Je gewoon met mij mailen. Nu loop je me een beetje zwart te maken op Fok, met als gevolg dat ik hier waarschijnlijk niks meer kan gaan verkopen. Denk voortaan even na voordat je dit soort dingen doet die de situatie nou niet echt verbeteren.
Klopt, maar als je je niet aan je afspraken houdt, heb je ongewild toch met mij te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:23 schreef kokos het volgende:
Ik had een deal met jou en niet met Elisa B.
Vind je het gek als in zo een oplossing weinig vertrouwen heb?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef whizzer2250 het volgende:
ok dat is *peep*. Ook een oplossing, hij maakt eerst 50% over, jij stuurt dan de phone, dan maakt hij de andere 50% over.
Niet nodig! Ik heb zijn huisadres, huistelefoonnr en het mobiele nummer van zijn vader al.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef whizzer2250 het volgende:
ow, mocht je later echt in de problemen komen (door dat je contact verliest ofzo) raad ik het online telefoonboek even aanEven zoeken op achternaam en woonplaats en je kan hem bellen!
Geen probleem; zowel het geld als de telefoon kunnen naar mij gestuurd worden en ik zal zorgen dat beide weer bij de rechtmatige eigenaar terecht komen. Mail maar als jij en Kokos dat wél een betrouwbare oplossing vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef sanger het volgende:
Kun jij hier een rol in spelen ElisaB, als soort van tussenrekening?
Jij bent expertquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef whizzer2250 het volgende:
ik weet er alles van (he Elisab)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen probleem; zowel het geld als de telefoon kunnen naar mij gestuurd worden en ik zal zorgen dat beide weer bij de rechtmatige eigenaar terecht komen. Mail maar als jij en Kokos dat wél een betrouwbare oplossing vinden.
Kokos heeft het bedrag (exclusief verzendkostenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef whizzer2250 het volgende:
zo en is er al het een en ander opgelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |