Ik denk dat het zowel voor China als Taiwan het beste is de status quo gewoon zoveel mogelijk te bewaren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:52 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat wij (Taiwan) nu ook recht hebben op kernwapens
wij taiwan? jullie zijn gewoon een provincie van Chinaquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:52 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat wij (Taiwan) nu ook recht hebben op kernwapens
wtfquote:Volgens een officiële Amerikaanse bron heeft Noord-Korea China twintig minuten voor de kernproef op de hoogte gesteld. Peking op zijn beurt heeft de VS, Japan en Zuid-Korea gewaarschuwd
Wat wouden ze doen in 20 minuten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:12 schreef buzzer het volgende:
Vreemde zinsnede uit het bericht van nu.nl:
China veroordeelt de proef wel maar:
[..]
wtf
Niets en dat was ook niet de bedoeling. Gewoon netjes van NK om even te laten weten dat er wat ging gebeuren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat wouden ze doen in 20 minuten?
Oh vind je niet dat het goed is dat NK atoomwapens heeft? Ohnee, NK heeft geen islmatische "regering"....quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
USA had beter Noord Korea kunnen pakken in plaats van Irak
IRAN is geen GEVAAR
NOORD KOREA is gevaar
De USA heeft ook kernwapens waarom valt niemand de USA aan?????????quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:44 schreef Meki het volgende:
Noord Korea heeft kernwapens
waarom valt USA hun niet aan ??
oow wacht het is geen islamland
Ah vooral doen. Lekker een nieuwe atoomwedloop startenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:47 schreef Demophon het volgende:
Ik vind dat Zuid-Korea, Japan en Taiwan nu ook het recht hebben op kernwapens, ze moeten zich tenslotte kunnen beschermen tegen die agressieve communistische staten als Noord-Korea en China!![]()
Licht dit eens even toe Mekiquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
NOORD KOREA is gevaar
we zijn inderdaad weer een jaar of 30 terug in de tijdquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah vooral doen. Lekker een nieuwe atoomwedloop starten![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:06 schreef Jarno het volgende:
Altijd die kut-Aziaten. Bah. Dat ze oprotten naar hun eigen land..
Ze zitten hier op elke hoek van de straat nota bene! Allemaal van die vage tentjes, ze praten amper Nederlands, inburgeren of oprotten d'r mee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:07 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
![]()
Ze mogen hun land niet eens uit!
Kom op zeg, niet overdrijven. NK heeft een (klein) atoomwapentje getest en dat is 't. Het is nu echt niet zo dat ze over een paar jaar een alles vernietigend arsenaal hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
we zijn inderdaad weer een jaar of 30 terug in de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |