North Korea says conducted nuclear testquote:Magnitude 4.2 (Light)
Date-Time Monday, October 9, 2006 at 01:35:27 (UTC)
= Coordinated Universal Time
Monday, October 9, 2006 at 10:35:27 AM
= local time at epicenter
Time of Earthquake in other Time Zones
Location 41.311°N, 129.114°E
Depth 0 km (~0 mile) set by location program
Region NORTH KOREA
Distances 70 km (45 miles) N of Kimchaek, North Korea
90 km (55 miles) SW of Chongjin, North Korea
180 km (110 miles) S of Yanji, Jilin, China
385 km (240 miles) NE of PYONGYANG, North Korea
Location Uncertainty horizontal +/- 14.9 km (9.3 miles); depth fixed by location program
Parameters Nst= 9, Nph= 9, Dmin=369.4 km, Rmss=1.13 sec, Gp= 97°,
M-type=body magnitude (Mb), Version=6
Source USGS NEIC (WDCS-D)
Event ID ustqab
Hoezo? We hadden al amper deterrence ingezet en het China vindt het allemaal prachtig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:26 schreef Megumi het volgende:
Denk dat nu de hek van de dam is.
Het is nu denk ik slechts een kwestie van tijd voor dat landen als Iran ook hun eigen bom maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:29 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Hoezo? We hadden al amper deterrence ingezet en het China vindt het allemaal prachtig.
ze zeggen anders van niet, waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:29 schreef pingu_ het volgende:
...en het China vindt het allemaal prachtig.
dat ze een kernproef hebben kunnen houden betekent denk ik nog niet dat ze ook een echt werkende bom/raket hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:31 schreef Mikrosoft het volgende:
Toch voldoet Noord-Korea aan de Iraakse "voorwaarden" (onderdrukt volk en massavernietigingswapens) tot terrorisering door het Bush regime. Het regime moet nu wel gaan Shock en Awen in Azië.
Dat Noord-Korea de atoombom heeft moet Bush niet weerhouden. Hij was er tenslotte heilig van overtuigd dat Saddam massavernietigingswapens had en ging toch tot de aanval over.
Of wordt er met twee maten gemeten met de liniaal die Oliesrael heet?
Maar Bush moet nu wel een preventieve oorlog voeren voordat Noord-Korea het kan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:37 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dat ze een kernproef hebben kunnen houden betekent denk ik nog niet dat ze ook een echt werkende bom/raket hebben.
Daar is het nu dus te laat voor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:42 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Maar Bush moet nu wel een preventieve oorlog voeren voordat Noord-Korea het kan.
Dat was Irak ook (in 1990)... Anderhalve maand bombarderen met 2000 vliegtuigen doet een hoop!quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:46 schreef T1andonly het volgende:
Alleen een oorlog in N-Korea zorgt voor verschrikkelijk veel verliezen aan Amerikaanse zijde omdat volgens mij dat hele land ingericht is om zo efficient mogelijk weerstand te bieden tijdens 'n grondoorlog
De oorlog in Irak noem ik geen succes. En Irak heeft geen atoomwapens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat was Irak ook (in 1990)... Anderhalve maand bombarderen met 2000 vliegtuigen doet een hoop!
Ik denk dat er meer gericht is op het volk voorspiegelen dat dat zo is omdat ze nu eenmaal communistisch en superieur zijn dan dat dat daadwerkelijk het geval is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:46 schreef T1andonly het volgende:
Alleen een oorlog in N-Korea zorgt voor verschrikkelijk veel verliezen aan Amerikaanse zijde omdat volgens mij dat hele land ingericht is om zo efficient mogelijk weerstand te bieden tijdens 'n grondoorlog
Whaha, die raketproeven van vorige maand waren een lachertje. Heel Japan in rep en roer, komt dat ding nauwelijks uit de kustquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:24 schreef LXIV het volgende:
Een atoombom is één ding, de middelen om door de vijandelijke luchtverdediging door te komen en hem boven zijn doel te laten ontploffen een ander.
Hoewel Noord-Korea ook wel redelijk geavanceerd is in de raket-technologie.
Het ding kan ook per container worden vervoerd, of als ze ze wat kleiner weten te maken per vliegtuigbagage...quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:24 schreef LXIV het volgende:
Een atoombom is één ding, de middelen om door de vijandelijke luchtverdediging door te komen en hem boven zijn doel te laten ontploffen een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |