Och kom, wel een originele titel, maar waar slaat ie nou op?quote:
geen ideequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Och kom, wel een originele titel, maar waar slaat ie nou op?.
Wa voor muziek draait ze dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
geen idee
Mn zus heeft trouwens een totaal andere muzieksmaak dan ikom te huilen die van haar soms
Moet weer van alles downloaden
Hay,quote:
quote:dan is de collega waar het mee moet klikken er ook en dan zullen er wel details besproken worden...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:17 schreef Zwaffel het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MikeyMo mag 11 oktober terug komen voor een 2de sollicitatie gesprekhij en nog iemand. En 1 van hun krijgt de baan
![]()
[..]
ja is inderdaad wel een nuttige aanvullingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:24 schreef Zwaffel het volgende:
dat PM systeem is best grappig
everything is dust in the wind.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:36 schreef Zwaffel het volgende:
all we are is dust in the wind
Dat vraagt om foto's,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:45 schreef Zwaffel het volgende:
hmm. Ik heb ooit een pak gehad,alleen die broek is mijlen te groot.
Nu heb ik het jasje aan op een zwarte spijkerbroek dat staat best tof
Ik draag bijna altijd een colbertjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:45 schreef Zwaffel het volgende:
hmm. Ik heb ooit een pak gehad,alleen die broek is mijlen te groot.
Nu heb ik het jasje aan op een zwarte spijkerbroek dat staat best tof
ik nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik draag bijna altijd een colbertje.
Staat leuk,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
beetje brakke kutfoto :
[afbeelding]
Sjiek de freak hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
beetje brakke kutfoto :
[afbeelding]
Jammer dat ik tieten heb en geen piemel natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een pak. En dan het liefst met een heul sexy iemand erin.
Maar jij bent toch ook best sexy in je pak als jij uitvoering geeftquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een pak. En dan het liefst met een heul sexy iemand erin.
Eh, dat valt te betwijfelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook best sexy in je pak als jij uitvoering geeft![]()
![]()
Nee, nog niet, maar dat komt vast in de toekomst nog wel eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, dat valt te betwijfelen. Hebje me gezien ofzo
?
"paracetamol geef tegen de rillerigheid"quote:
Welcome back you dutchiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Hallo. Alles goed hier, ik heb niet teruggelezen.
Hey wonderer!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Raar. Alsof ik niet ben weggeweest...quote:
welkom in NL,waar nooit wat verandert.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar. Alsof ik niet ben weggeweest...
En ik erger me echt dood aan mijn ouders.
Nu krijg je er zeker eenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
Nah, ik hoef echt geen naamtopic omdat ik toevallig even in nederland ben hoor
Ik weet het, mijn moeder is ook bezig...........quote:
Jaaaaa, in de spotlights zul je staan. Echt wat voor jou toch?quote:
Ja slimmerik daar had ik aan het einde van het vorige topic al naar zitten hintenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
welkom in NL,waar nooit wat verandert.
Nanking? Wijzig de TT eens in iets voor wonderer. svp?
Je moet niet zo subtiel doen, Zwaffel is een vrouw met ballen,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slimmerik daar had ik aan het einde van het vorige topic al naar zitten hinten![]()
denk jij dat ik het hele topic doorlees?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slimmerik daar had ik aan het einde van het vorige topic al naar zitten hinten![]()
Yeah. Schuin voor me zaten twee polo-nichten en alle stewardessen kwamen langs en giebelen en kletsen enz... tenenkrommend. Natuurlijk was ik ook gewoon jaloers op hun beenruimte en champagne, maar het was echt tenenkrommend ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jaaaaa, in de spotlights zul je staan. Echt wat voor jou toch?
Vlucht en alles wel goed gegaan?
Ik bedacht het ook pas bij post 290 of zoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
denk jij dat ik het hele topic doorlees?ik tunde in op pagina 6.5 ofzo
Jezus, hij doet er wel moeite voor,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef Zwaffel het volgende:
ik moest lachen om kasta's kankertopic OP en html site
jupquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jezus, hij doet er wel moeite voor,.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders kijken samen regiotelevisie.
WAT DOE IK HIER!!
Wow, veel weg gaan dus, en als Brad er is allemaal leuke dingen gaan doen. (Ik lijk net een reisleider... je bent toch geen toerist..........)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef wonderer het volgende:
Vier weken.
en de toegang tot de wasmachine zit hier aan de voorkant en niet bovenopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef wonderer het volgende:
Overigens wel grappig, ik probeerde door te trekken met een handel die er niet zazt.
Denk aan; best prijzig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:32 schreef Zwaffel het volgende:
iemand die weet wat het zou kosten om bij een fotograaf 3 foto's te laten maken?
Ik en MM moeten nodig eens op een foto. Formaat fotolijstje.
Oh ja? Wij hebben al drie topladers versleten hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de toegang tot de wasmachine zit hier aan de voorkant en niet bovenop![]()
fucking serieus? Voor ff 3 kutfoto's?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Denk aan; best prijzig.
Ik denk dat het zo'n 50 euro kost.
Kutfoto's doen ze gratis hoor,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
fucking serieus? Voor ff 3 kutfoto's?
jezus
Sweet Dreams Zwaffelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:44 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga slapen
Weltruten allemaal en tot morgen![]()
Nou dan ga ik maar eens kijken hoe dat met dat ritme van mij gesteld isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef wonderer het volgende:
Mijn slaapritme is nu al fucked up.
Zou je je moeder het niet gewoon vertellen ipv raar geslinger met tijdschriften.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:47 schreef Sitethief het volgende:
Mijn moeder heeft echt iets..........
Vanmorgen lagen de twee tijdschrijften niet meer op de stapel, dus ik zo kijken,
Mams: "ja er lagen twee H met M en O's ertussen tijdschriften.....
Ik zo: Ja die zijn van mij.
Mams: Wadan?
Ik: Die lees ik.
Mams: Okay. (gaat verder met eten)
WTF?,
,
,
,
.
Ik ga het deze week denk ik nog vertellen, maar dit was meer in het kader van "hoe naif is mijn moeder" . Wan ik had laatst een gesprek met haar waar ik wat termen ingooide die ze niet kende......... o.a missionarisstandje,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zou je je moeder het niet gewoon vertellen ipv raar geslinger met tijdschriften.
Moeders > andere generatie > willen dingen heel erg express wel eens niet inzien.
Ja, want je hebt er zelf ook niets aan om je te blijven ergeren aan hints die niet gesnapt worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga het deze week denk ik nog vertellen, maar dit was meer in het kader van "hoe naif is mijn moeder" . Wan ik had laatst een gesprek met haar waar ik wat termen ingooide die ze niet kende......... o.a missionarisstandje,. En heb haar al wijs weten te maken dat mijn glijmiddel massageolie is,
, D: .
Maar je hebt gelijk hoor Twisted, maar ik probeer haar ook een beetje te testen hoe zij er tegenover staat, maar dat is niet echt positief,.
Het is volgens mijn ouders een ziekte............
Maar goed, heb nooit echt veel om de mening van mijn ouders gegeven, familie kun je niet uitkiezen, vrienden wel,.
Klopt helemaal,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, want je hebt er zelf ook niets aan om je te blijven ergeren aan hints die niet gesnapt worden.
Als je ouders er echt zo over denk kan ik er wel inkomen dat ze die hints niet snappen.
Ja ik wou eigenlijk wachten tot ik over 2 maandjes het huis uit ben, maar ik heb erzelf geen probleem mee, en wat zij er van vinden kan me eigenlijk weinig schelen hoor. Alleen als ik opeens niet meer online ben dan hebben ze mij dus afgesloten,quote:Maar het is uiteindelijk je ouders probleem als ze het niet kunnen accepteren, niet het jouwe.
Wel jammer als juist je ouders je niet kunnen accepteren zoals je bent, maar je hebt ze idd niet voor het uitkiezen.
quote:
Ja, kan ook,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef maedel het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat je moeder er niet om wil vrágen, maar liever heeft dat je het zelf vertelt...
Dat denk ik ook. Dat was ik ook. Hoort er bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, kan ook,.
Anyway, ik ga het niet direct in mijn ouders gezicht doen. Klinkt raar maar ik leg later wel uit hoe en wat. Mischien ben ik bang voor de eerste reactie.........
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat was ik ook. Hoort er bij
Denk maar aan de opluchting daarna.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |