Nou mijn posts zijn in het Sitethiefs geschreven. Het gaat toch verdomme om de inhoud.........quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het is ook een spreuk in het Latijn. Trouwens, het online woordenboek van Van Dale is nagenoeg onbruikbaar.
Ik krijg hier hele rare gedachten van. de grootte van een string ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ho 'ns even, da's niet mijn schuld. 26 is een heel ongebruikelijk getal in de informatica. Ik dacht da'k 256 karakters kon gebruik (standaard grootte v. een string), en het maximaal aantal te gebruiken karakters stond niet aangegeven bij het registreren. Dus men heeft het moeten inkorten
Hoho, niet vloekenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou mijn posts zijn in het Sitethiefs geschreven. Het gaat toch verdomme om de inhoud.........
Ik denk dat ik de H achter me heb gelaten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:22 schreef Stroekie het volgende:
!@ Erik
dat zou veel meer een titel voor het H dan voor het L topic moeten zijn
want naast dramaqueens heb je daar ook sizesqueens
Hmm welke maat is dan 47 bij jou?quote:
Heupomvangquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm welke maat is dan 47 bij jou?, nee, omg?
. Niet die hé?
Je kan in elk geval met opgeheven hoofd verklaren dat je het diverse malen geprobeert hebtquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de H achter me heb gelaten.
Jaja, als je ergens veel met stringetjes kunt spelen is dat wel een ICT opleidingquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare gedachten van. de grootte van een string ?
het gaat er voor die dames toch juist om dat die zo klein mogelijk is
en over inkorten zal ik met deze TT maar helemaal mijn mond houden![]()
![]()
maar dan zou het beroep van sterrenkundige toch ook een favoriete homo opleiding moeten zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, als je ergens veel met stringetjes kunt spelen is dat wel een ICT opleiding
(Een string is een verzameling van tekens; niet als in alfabet, maar in een rij van tekens die o.a. tekens van het alfabet kunnen bevatten
Alleen maar meer Erik,quote:
Is het tegenwoordig niet berenklauw?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vrouwenhand of bereklauw...
Witte spelling ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet berenklauw?
*zucht* Hoe kunnen er nou meer beren aan een klauw zitten?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet berenklauw?
ja maar moeten we dan de regels uit het witte spellingsboekje hanteren, of juist die uit het groene boekjequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zucht* Hoe kunnen er nou meer beren aan een klauw zitten?
Dat geldt niet voor alles deze regel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zucht* Hoe kunnen er nou meer beren aan een klauw zitten?
Wat was dat ook al weer??quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
En nú ga ik dus écht aan het werk.
en als ik nu begin over lamsbout, rozenmarijn of een volle rode bourgongne bied je dan nog steeds weerstandquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nú ga ik dus écht aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |