quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:39 schreef Megumi het volgende:
Met afwasmiddel bijvoorbeeld een beetje verdunnen met water.
lolquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef tho_Omas het volgende:
Wat natrium verdunnen met water.
Ben je alweer aan het blazen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:33 schreef M_13 het volgende:
Hier kan ik wel wat mee. Bedankt allemaal.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:42 schreef Tamea het volgende:
Niet zelf geprobeerd, maar Google levert deze recepten op:
2 liter water
100 gram suiker (opgelost)
150 ml dreft (groene)
5 a 10 gram behangselplaksel
Alles goed door elkaar roeren, 24 uur laten staan en steeds even roeren.
idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
je kunt bij de speelgoedwinkel ook grote kant en klare bellenblaasmengsel krijgen
Weet niet wat dit kost, maar ik vind het wel beter werken als de afwasmiddel truc
Je doucht je zeker ook nog met een blok Sunlight zeep in plaats van elitaire douche-fris? (Je doucht toch wel?)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:14 schreef tho_Omas het volgende:
Wat zijn jullie elitair zeg. Ik deed dat vroeger gewoon met afwasmiddel, en ik had minstens zoveel plezier als jullie met je kruiden en je suiker. Jullie kind heeft zeker ook een gamecube op zijn 2e verjaardag?
Ik ben geen hippie, alleen is afwasmiddel met water genoeg als je niet meedoet aan een WK bellen blazen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Je doucht je zeker ook nog met een blok Sunlight zeep in plaats van elitaire douche-fris? (Je doucht toch wel?)
Ik snap het eigenlijk ook niet...water en Dreft is al you needquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:14 schreef tho_Omas het volgende:
Wat zijn jullie elitair zeg. Ik deed dat vroeger gewoon met afwasmiddel, en ik had minstens zoveel plezier als jullie met je kruiden en je suiker. Jullie kind heeft zeker ook een gamecube op zijn 2e verjaardag?
CSI gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef tho_Omas het volgende:
Dacht het even, afgelopen maandag was er een aflevering waarin een bolleboosje natrium in de douchekop deed, voor een explosief effect bij het douchen...quote:
Dat was juist het probleem, mijn afwasmiddel/water mengsel geeft wel het vliesje sop op het 'oog' maar dat knapt al voordat het een bel wordt. Maar ik zal de genoemde afwasmiddels en de 'recepten' zeker proberen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:14 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb afgelopen zomer bij Zeeman ofzo een grote fles gekocht voor 80 cent ofzo.. Mijn brouwsels waren niet van een dusdanige kwaliteit dat er ook bellen uitkwamen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
je kunt bij de speelgoedwinkel ook grote kant en klare bellenblaasmengsel krijgen
Weet niet wat dit kost, maar ik vind het wel beter werken als de afwasmiddel truc
Whehe.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef M_13 het volgende:
[..]
Dat was juist het probleem, mijn afwasmiddel/water mengsel geeft wel het vliesje sop op het 'oog' maar dat knapt al voordat het een bel wordt. Maar ik zal de genoemde afwasmiddels en de 'recepten' zeker proberen.
Mijn kind kreeg overigens een X-Box vóór zijn derde verjaardag, maar dat was meer omdat ik die wel leuk vond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |