Onzinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgens mij was ik nauw betrokken bij het opstellen van dat wetsartikel![]()
![]()
quote:
Surequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ontkennen van mijn genialiteit staat gevangenisstraf op
Bulent zat in De Busquote:
Net zoals Aziz en Sjekkiequote:
Doe je het weer, Bulent hotchickquote:
Itaq Allah.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Doe je het weer, Bulent hotchick
Weet jij Yvonnes voornaam wel dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Het mooie is dat ondanks dat ik crew ben geweest, zelfs yvonne mijn voornaam niet weet,
Nou, ik zal eens een gokje wagen. Yvonne?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet jij Yvonnes voornaam wel dan?
Hoe wist je het?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens een gokje wagen. Yvonne?
En dezequote:
Mutti toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Het mooie is dat ondanks dat ik crew ben geweest, zelfs yvonne mijn voornaam niet weet,
Gewoon aantal couverts reserveren toch, voor de rest niet. Geen groepsmenu's etc.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef Triggershot het volgende:
Ja man nu weer ontopic over Ramadan en de meet.
Hmm, gewoon daar kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gewoon aantal couverts reserveren toch, voor de rest niet. Geen groepsmenu's etc.....
Kijken, kijken, niet etenquote:
Na iftar pasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Kijken, kijken, niet eten![]()
Massive
We zullen best druk zijn, als mensen dat willen mogen ze hetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef kLowJow het volgende:
Gaan we beneden zitten?
hey dat ben ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu je het zegt Cikolata ook
[afbeelding]![]()
Ook Nederlandsequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent gewoon alle Turkse meisjes aan het afgaan he?.
Vroeg op jij, werken weer ?quote:
Ah..tuurlijk...Ramadan...was het effe vergeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee eten
Morgen pas weer vroeg werken
Je kunt toch wel gewoon op de kalender op je PC of in een agenda kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
Zondag is het tog dan kan ik komen
maar Zaterdag moet ik werken
welke dag is het dan ??
zondag kan ik wel komen
Je denkt nu dat er tientallen moslims kwijlend en stuiptrekkend van hun stoel vallen terwijl ze tussen de snikken door sméken om een bord friet?quote:
nee, maar ik weet dat er in ieder geval één het niet zal kunnen laten nijdig te reagerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je denkt nu dat er tientallen moslims kwijlend en stuiptrekkend van hun stoel vallen terwijl ze tussen de snikken door sméken om een bord friet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |