quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef stukovich het volgende:
DE DOODSLIJN IS ZONDAG 8 OKTOBER. DENK GOED NA AUB, TRIGGER GAAT AS MAANDAG RESERVEREN.
USERS DIE TE LAAT AFMELDEN KRIJGEN EEN PERM-BAN VAN YVONNE
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:06 schreef Plaza het volgende:
Moet er betaald worden voor de hapjes?
Die OP is echt één van de beste die ik in tijden heb gelezenquote:
Dus je komt gewoon zeker wetenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:24 schreef moemoe het volgende:
Misschien.
quote:maar meld je zeker NIET aan als je toch niet kunt komen, om de afgang van de vorige 2 'meets' te vermijden.
Waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Als het dichterbij was geweest dan was ik gekomen maar Rotterdam is nogal een eind uit de richting.
In ieder geval veel plezier samen.![]()
Groningen, is me veul te ver rijden en dan ook nog helemaal naar "de grote stad"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Ik heb evt heul misschien als mensen het lief vroagen, wel wat slaapplaatsen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef arnold-d het volgende:
gaan jullie dan allemaal taarten eten..?
Naquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:51 schreef longinus het volgende:
Is de meet voor of na zonsondergang
The wandering Jew is backquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff generaliserende opmerking:
Doe jij je tuinbroek aan?
OH jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder baggeren in het turkentopic
Ander ging ik Off topicquote:
Waar staat deadline?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ander ging ik Off topic![]()
Akkoord met de deadline?
Dude,quote:
Honger enzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude,![]()
Best wel zwart en dik --> 15.43
Honger is slechts een excuus voor menselijk falenquote:
Heb ik ook bro, weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Honger is slechts een excuus voor menselijk falen![]()
![]()
Weet je wat ook erg is, naarmate de ramadan vordert, ik in de ochtend steeds minder eet![]()
1 boterham, 1 ei, 1 vitaminepil, 1 glas water![]()
Alleen als jij een riem met bommen aan doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff generaliserende opmerking:
Doe jij je tuinbroek aan?
Lijkt wel of je het verzadigingspunt steeds eerder bereikt...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb ik ook bro, weet niet wat het is.![]()
waarom zeg je zoiets kwetsends?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als jij een riem met bommen aan doet.
Bevalt je wel?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het verzadigingspunt steeds eerder bereikt...
quote:
over paar jaar nix meerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude
![]()
Je maag kan ook verzadigen, hehe.
Eerst ook 45 minuten ontbijten, nu 10 minuten ofzo![]()
Die horroverhalen heb ik al gehoord. Eten om 22.00 en het vasten voor de volgende dag begint 4 uur laterquote:
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die horroverhalen heb ik al gehoord. Eten om 22.00 en het vasten voor de volgende dag begint 4 uur later![]()
Die jaren ben ik in Noorwegen
11 maanden genieten dan maar hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger he
De andere meet gaat idd niet door.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:
Hoe zit het nu met die andere meet. Gaat-ie nu niet meer door of nog wel?
Een ramadan-meet is trouwens toch niet gezellig met zijn allen een heleboel dingen niet eten?
Owkee, ben ik weer up-to-date, en ook weer gerust gesteld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
De andere meet gaat idd niet door.
En het is na zonsondergang, dus eten mag.
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkee, ben ik weer up-to-date, en ook weer gerust gesteld.
Link doet het gewoon hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef Allanon666 het volgende:
Triggershot, fix die link naar: Turken op FOK! 13 in je OP
Voiláquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:41 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mj zet ie er een ) achter waardoor het linkje niet meer werkt
Als het maar na het breken van het vasten is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:49 schreef Triggershot het volgende:
Beste FOK!kers, Na de kansloze afgang van de meet (zie Turken op FOK! 13 ) hebben wij besloten om het anders aan te pakken, namelijk het organiseren van een iftar-meet waar 'Ramdan' een centrale rol in zal gaan spelen. De locatie van de meet blijft ongewijzigd, nameljk Rotterdam. De dag waarop deze meet georganiseerd zal gaan worden is 21 oktober.
De FOK!kers die in ieder geval aanwezig zullen zijn:
- Triggershot
- Stukovich
- Yvonne
- Nanking
- Clumsy_Clown
- Muhammad_ali
- Cikolata
Bedoeling van de avond is om in dialoog te gaan over de Ramadan, dus het is niet strikt noodzakelijk om zelf moslim te zijn. Een unieke gelegenheid dus om je vragen te stellen aan echte experts. Mochten deze redenen je niet interesseren, dan kunnen jullie natuurlijk ook komen voor de ondergetekenden (wie wil dat nou niet). Meld je aub aan via PM, meld je aub aan via dit topic, maar meld je zeker NIET aan als je toch niet kunt komen, om de afgang van de vorige 2 'meets' te vermijden.
Met vriendelijke groet,
[..]
Neuken ook!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
De andere meet gaat idd niet door.
En het is na zonsondergang, dus eten mag.
Was het maar vast zomer in Noorwegen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger he
opa tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als het maar na het breken van het vasten is.
Kan ik eindelijk Yvonne neuken.
Mijn lievelings Odalisk!quote:
Volgens mij hebben jullie "het" al gedaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als het maar na het breken van het vasten is.
Kan ik eindelijk Yvonne neuken.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:21 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Mijn lievelings Odalisk!
Nu natuurlijk geweldig!quote:
ik vind ook leuk je te zien!!! we hebben een sterke band hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nu natuurlijk geweldig!
Blij je te zien!
Ik ga gewoon richting mijn dood natuurlijk.
Maar dat doe ik al jaren
"Het" is onzijdig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie "het" al gedaan.
Behoorlijk sterke band!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vind ook leuk je te zien!!! we hebben een sterke band he
ach je bent nog zo jong
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Behoorlijk sterke band!
AA ik wordt gek!
Tijd om je een PM te zenden.quote:
lijkt mij ook!! dat werd tijd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tijd om je een PM te zenden.
IRL bedoel je? of digitaal?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Waar hang je uit tegenwoordig?
ik zal je een PM sturen. Ik ga nu naar bed, morgen werken.quote:
Afmelden mag dan niet meer hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Ik meld me aan. En om even hongerig te zijn als jullie zal ik die dag vasten
Maar waar is nou dat turkentopic waar Emel over sprak?quote:
Niet joh, teveel moeitequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij me op komt zoeken en in elkaar kom slaan als we weer afzeggen.
Turken op FOK! 14quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar waar is nou dat turkentopic waar Emel over sprak?
Stukovich heeft nog geen baan dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt goed. Als ik alsnog afzeg mogen jullie me besnijden.
Een beetje Christen blijft op Zondag thuis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
is het op een Zondag
is nog niet zeker maar het is twijfel of ik kom
Meki Christen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Een beetje Christen blijft op Zondag thuis.
Vanaf iftar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
van hoe laat tot hoe laat ??
grote kans dat ik kom :d
In jouw geval zou ik toch liever een burka zien, snoes.quote:
Ik denk eigenlijk dat jouw mama jou dan al heeft ingestopt, knul.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:38 schreef aids het volgende:
Tof, ik kom wel wat moslims in elkaar slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |