abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_42331271


Vanaf maandag 9 oktober zijn er elke week rond 22.50 uur afleveringen van de nieuwe, Amerikaanse horrorserie Supernatural op Veronica!

Jared Padalecki en Jensen Ackles spelen hierin twee broers die van kinds af aan door hun vader zijn getraind om het wezen op te sporen, dat hun moeder heeft vermoord.

Daarnaast jagen ze allerlei geesten en demonen op om die om zeep te helpen.


Links: Jared Padalecki als Sam Winchester
Rechts: Jensen Ackles als Dean Winchester


Houd jij van series als Angel of horror films als The Ring? Dan mag je deze serie zeker niet missen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42331865
Gaan ze 't uitzenden!! EINDELIJK!

*wel balen dat 't op veronica komt, waar niemand naar kijkt*


Link naar 't normale Supernatural topic: Supernatural (VS-topic)
pi_42333720
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:14 schreef jmac het volgende:
wel balen dat 't op veronica komt, waar niemand naar kijkt
Inderdaad, een bekend probleem van Veronica Daarom ook maar een weekje vantevoren dit topic geopend

Vertel het voort! Laat al je horrorliefhebbende vrienden inschakelen op dit juweeltje van een TV serie!!! Het is echt heel gaaf en spannend
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:55:28 #4
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_42336770
Hele vette serie!
In Amerika zijn ze net met seizoen 2 begonnen.. Dus ik loop een seizoen voor al..
Maar leuk dat ze het nu ook op de Nederlandse TV gaan uitzenden
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_42339370
wat maakt dat nou precies uit? veronica zend het toch wel uit, minder hoge kijkcijfer eisen blijkbaar.
pi_42339979
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:19 schreef boneyard het volgende:
wat maakt dat nou precies uit? veronica zend het toch wel uit, minder hoge kijkcijfer eisen blijkbaar.
Het is gewoon leuk als onze lievelingsserie door meer mensen gezien wordt
pi_42360329
ben benieuwd..ga maandag in ieder geval wel kijken en als het bevalt zal ik eens wat meer eps gaan binnenslepen..

Heb het alleen al te druk met series als Prison Break, Scrubs, 24, Family Guy, American Dad, Lost en straks weer South Park, The OC en Blade The Series..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_42360541
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd..ga maandag in ieder geval wel kijken en als het bevalt zal ik eens wat meer eps gaan binnenslepen..

Heb het alleen al te druk met series als Prison Break, Scrubs, 24, Family Guy, American Dad, Lost en straks weer South Park, The OC en Blade The Series..
Blade is gecancelled..., kan je die mooi vervangen voor deze
pi_42504634
Vanavond om 22:50 uur op Veronica de pilot van Supernatural !!! Kijken !!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42506343
maandag 9 oktober 2006, 22:50-23:45, veronica
s01e01 pilot

Twee broers zijn op jonge leeftijd getuige van de moord op hun moeder door een kwaadaardige geest. Ze groeien op met een vader die er alles aan doet om het ding dat zijn vrouw en hun moeder heeft vermoord op te sporen.
bron: tvgids.nl
pi_42527103
Na de reclame! ';)
pi_42527735
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:41 schreef -tK- het volgende:

[..]

Blade is gecancelled..., kan je die mooi vervangen voor deze
whutt is hij gecancelled :s
Waarom cancellen ze alle leuke series..Off Centre, Joey, Blade..
Wankers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:28:05 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42544436
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd..ga maandag in ieder geval wel kijken en als het bevalt zal ik eens wat meer eps gaan binnenslepen..

Heb het alleen al te druk met series als Prison Break, Scrubs, 24, Family Guy, American Dad, Lost en straks weer South Park, The OC en Blade The Series..
One Tree Hill niet te vergeten (als je die anderen kijkt mag je deze niet missen natuurlijk)

btw, gisteren de eerste aflevering gezien en echt vet. Ik hou wel van een goeie horrorfilm en dit benaderd echt soms de kwaliteit van een beetje fatsoenlijke horrorfilms. Die effecten als de moeder wordt geflamed (ofzo) vind ik dan niet echt geweldig(ok het is ook een tvserie dus het vudget zal wat lager liggen), maar voor de rest vond ik het top
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42570549
ik vond het zeker leuk, pilot was spannend en vertelde genoeg om je in het verhaal te trekken. wel een beetje bruut om zijn vriendin te doden zodat ie ook niet terug kon naar zijn oude leven, maar ja anders moest ie het steeds geheim houden en twee levens leven, das ook niet alles.

ik blijf kijken

en toch nog 163.000 mensen die het ook gevonden hebben, terwijl de reclame redelijk beperkt was.
pi_42575545
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:

en toch nog 163.000 mensen die het ook gevonden hebben, terwijl de reclame redelijk beperkt was.
Ook vreemd dat ze niet eens wat promo´s ervoor uitzenden Nuja, beter 163.000 dan niets. Kijken of ´t volgende week nog zo is.
pi_42578449
163.000 Deze serie verdient meer

Nou ja. Het beter dan niets, in ieder geval.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42578614
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
163.000 Deze serie verdient meer

Nou ja. Het beter dan niets, in ieder geval.
't is veronica. Die staat bij de gemiddelde nederlander op 68
pi_42611693
Het was zeker goed!

Maar als ik het zo hier lees, is Veronica afhankelijk van de hoeveelheid kijkers die de serie trekt???
Als het niet meer dan 163.000 kijkers halen ze het dan van de buis??
pi_42613927
veronica heeft niet zulke hoge eisen volgens mij, ik heb eigenlijk nog nooit iets daar echt zien verdwijnen de laatste tijd. zou me er niet zulke zorgen over maken.
pi_42716695
maandag 16 oktober 2006, 22:40-23:45, veronica
s01e02 wendigo

Sam en Dean doen zich voor als parkopzichters om een broer en zus te helpen bij het vinden van een verloren familielid. De Winchester-broers denken dat het familielid is meegenomen door een Wendigo.
bron: tvgids.nl
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:43:32 #21
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42716808
Vreemd dat Veronica steeds van die goede series pakt...gaan ze ongetwijfeld net zo verknallen als bij scrubs.. nu inene seizoen 4 waar ze eerst de hele serie lieten verzanden op vage uitzendtijden ...Zal met supernatural ook wel gebeuren...thnkgod vor usenet, heb seizoen 1 gezien

zend veronica invasion trouwens ook niet uit?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42716832
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:43 schreef versabommie het volgende:
zend veronica invasion trouwens ook niet uit?
hebben ze gedaan ja, ondertussen zijn ze daar klaar mee.

ik vind het al heel wat dat ze het uitzenden, veel leuke series op veronica. en de laatste tijd doen ze het qua door blijven uitzenden vrij goed.
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:46:59 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42716869
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef boneyard het volgende:

[..]

hebben ze gedaan ja, ondertussen zijn ze daar klaar mee.

ik vind het al heel wat dat ze het uitzenden, veel leuke series op veronica. en de laatste tijd doen ze het qua door blijven uitzenden vrij goed.
da's pas een miskleuner dat invasion...een retecliffhanger..mag ik inene lezen dat ze kappen met maken

Veronice koopt gewoon hele goede series maar is heel slecht in promoten waardoor briljantjes als scrubs en invasion gewoon niet de credits krijgen die ze verdienen.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42798253
158.000 kijkers afgelopen maandag. Bijna het volledige publiek van vorige week keek wederom. Zal Veronica het blijven uitzenden?

Aflevering 3 "Dead In The Water" is 1 van mijn favorieten uit seizoen 1 (Samen met Hook Man en Asylum ). Iedereen kijken aanstaande maandag!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42806711
Aflevering 1 (de pilot) vond ik erg sterk, aflevering 2 vond ik helaas wat minder. Afl 1 was veel spannender met meer 'schrikmomenten'.
pi_42910612
maandag 23 oktober 2006, 22:45-23:45, veronica
s01e03 dead in the water

Dean leest in de krant over een mysterieuze verdrinking. Er blijken al meerdere mensen spoorloos te zijn verdwenen in hetzelfde meer. De broers gaan op onderzoek uit en denken dat er zich een geest in het meer bevindt.
bron: tvgids.nl
pi_42910941
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:47 schreef boneyard het volgende:
maandag 23 oktober 2006, 22:45-23:45, veronica
s01e03 dead in the water

Dean leest in de krant over een mysterieuze verdrinking. Er blijken al meerdere mensen spoorloos te zijn verdwenen in hetzelfde meer. De broers gaan op onderzoek uit en denken dat er zich een geest in het meer bevindt.
bron: tvgids.nl
Vette aflevering dus

Kijken!!!!!!!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42917807
ik vond 'm niet zo vet eigenlijk, het idee is al vaker in series en films gedaan. dat jongetje was wel goed gedaan maar verder, ach.
pi_43215141
helaas, veronica stopt voorlopig met uitzenden.
quote:
Let op: Vanwege tegenvallende kijkcijfers is besloten om Supernatural in het voorjaar van 2007 te vervolgen, op een ander tijdstip.
misschien de volgende keer niet om 22:50 uitzenden als je kijkers wilt, en wat meer reclame maken.
pi_43306367
jeeeemig! heb ik eindelijk de tijd genomen om rustig tv te kijken stoppen ze met uitzenden...
pi_43313725
Klopt. Maar wat verwacht je nu werkelijk van Veronica? Dat ze de stekker er niet uit trekken? Aanschouw de reden dat ik mijn series dus download. Nederlandse televiziezenders zijn bagger bagger en nog eens bagger (lees: diep gewortelde haat, met name aan de SBS zenders -SBS6, NET5 & Veronica-).

Ik hoop voor jou, en mede Veronica kijkers, dat het inderdaad in het voorjaar verder zal gaan zoals hier wordt gemeld. Maar ook in dat soort beloftes houden is Veronica uitzonderlijk slecht.

Ik noem een Angel seizoen 5 die in januari 2005 verder zou gaan... Inmiddels zitten we in november 2006 en zijn er waarschijnlijk definitief 12 afleveringen van het allerlaatste Angel seizoen niet uitgezonden

Mijn advies: Sparen voor de DVD boxen van Supernatural of downloaden..
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zondag 11 maart 2007 @ 11:23:36 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47148572
Ik heb de DVD box van seizoen 1 binnen
  zondag 11 maart 2007 @ 12:41:49 #33
93709 Illyria
The blue bummer
pi_47150315
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Klopt. Maar wat verwacht je nu werkelijk van Veronica? Dat ze de stekker er niet uit trekken? Aanschouw de reden dat ik mijn series dus download. Nederlandse televiziezenders zijn bagger bagger en nog eens bagger (lees: diep gewortelde haat, met name aan de SBS zenders -SBS6, NET5 & Veronica-).

Ik noem een Angel seizoen 5 die in januari 2005 verder zou gaan... Inmiddels zitten we in november 2006 en zijn er waarschijnlijk definitief 12 afleveringen van het allerlaatste Angel seizoen niet uitgezonden
Charmed idem dito, daarvan hebben ze ook de tweede helft van het laatste seizoen nooit uitgezonden. Het lijtk wel of Net5/Veronica erop kickt om series jarenlang uit te zenden en dan te stoppen op de helft van het allerlaatste seizoen. Zo van, we zenden het 7 jaar uit maar maken het dan net niet af. Misschien een poltiek spelletje, om mensen te dwingen de dvd's te kopen om te zien hoe het afloopt?
pi_50472148
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 20 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240

Je kan betalen met bankoverschrijving of iDeal DOEN!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_50472442
Dank voor de tip. Hij zit in de bestelling
pi_50478731
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:37 schreef jmac het volgende:
Dank voor de tip. Hij zit in de bestelling
Graag gedaan
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_50556844
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 20 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240

Je kan betalen met bankoverschrijving of iDeal DOEN!
Kick
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_51266746
seizoen 2 deel 1 is woensdag verkrijgbaar op dvd!
pi_52071531
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 25 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240

Je kan betalen met bankoverschrijving of iDeal DOEN!
Linkje doet het weer, alleen kost de box nu 25 Euro
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2007 @ 00:08:12 #40
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_53504047
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Linkje doet het weer, alleen kost de box nu 25 Euro
ben door de seizoenen heen...laat het nieuwe maar snel beginnen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_55838015
Spijtig dat deze serie vrij direct al weer is gecancelled in 2006 op Veronica (wat wil je door zo'n uitzend tijd ) en sowieso veel wat op Veronica komt wordt voortijdigd gestopt ofwel op dramatische tijden uitgezonden. Zoals nieuwe seizoenen van Scrubs bijv. SBS groep bezit veel rechten op goede US series maar door onregelmatig uit te zenden verknalt vooral Veronica het behoorlijk!

In Amerika zijn inmiddels 56 afleveringen en 3 seizoenen verder (op The CW Channel) terwijl Veronica wel weer even een halve serie lanceert (Threshold) die slechts 11 afleveringen heeft. Sorry hoor daar kan ik niet helemaal bij. Was het 2 halen 1 betalen ofzo? Waarom niet een serie als Supernatural weer oppakken. Als X-Files het vroeger zo goed deed bij Veronica waarom Supernatural dan niet. Maar prime time uitzend tijden en continuiteit is alles voor series. Dat er nog steeds van die pouper series als Temptation Island kijkers trekt snap ik echt niet hoor
pi_55863184
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 20 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240

Je kan betalen met bankoverschrijving of iDeal DOEN!
Het wordt misschien een beetje oud, maar nu kost 'ie weer 20 euro!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_56681672
Vanaf 13 april is Supernatural op NET5 te zien, op zondagavond dus!
Correct en tevens juist...
pi_56684013
Ik ben benieuwd en ga zeker kijken. heb er niets van meegekregen op Veronica. Nu maar hopen dat Net5 niet middenin het seizoen stopt met uitzenden mocht de belangstelling tegenvallen
pi_56687895
Ah net5, goede keuze. Zondagavond is ook wel 'ok'.! Al een tijdstip bekend?
pi_56688881
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:09 schreef bar_rel het volgende:
Vanaf 13 april is Supernatural op NET5 te zien, op zondagavond dus!
Ik heb net gekeken op de site van Net5 maar daar staat hier niks over. Waar heb jij dit gelezen dan?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:08:46 #47
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56692270
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_56692974
Aardige tijd! Net nadat alle programma's zo'n beetje zijn afgelopen waar mensen nog naar kijken (voetbal e.d.)
pi_57387421
Begint nu 8 juni lees ik weer.

Wat de neuk 2 maanden later !
Correct en tevens juist...
pi_57387460
ik heb hier 2 boxen liggen, toch maar eens aan beginnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')