quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je op T1 zit heb je naar mijn idee het beste zitje van het circuit...
Ik vind hem wel mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:
lelijk circuit vind ik dat tochHopelijk kan Team Nederland weer lekker scoren!
staat gewoon op rtl.nlquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef Rory78 het volgende:
Ik kan me de DTM race er niet meer herinneren en da's geen goed teken...
N.a.v. de motorrit (het filmpje) schat ik de rechte stukken te kort in om fatsoenlijk op snelheid en laat remmen te kunnen inhalen. Aan de andere kant: veel bochten verhoogd natuurlijk wel de foutenkans...
We zullen zien.
Heeft iemand al de uitzendtijden van RTL?
Misschien een baantje op de kermis als waarzegger nemen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht twee onzichtbare races en 2 klasseringen rond de 10e plaats voor Nederland![]()
WTF Brno is een van de mooiste circuits van Europa.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:48 schreef nicomart het volgende:
Het is inderdaad net circuit aangelegd door een kind met zo'n speelgoedbaan.
Alles recht toe recht aan, bijna allemaal hoekige bochten.. Geef mij Zandvoort maar
omdat..?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:43 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
WTF Brno is een van de mooiste circuits van Europa.
omdat????quote:
Nou ja.. Ik zeg dus gewoon omdat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:42 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
omdat????
Waarom zeg je dan. En wat een vraag, het ligt in dennenbos gebied, glooiend landschap met veel hoogte verschillen, uitdagend circuit, zeker niet saai.
Ook een goede optie inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Als het een spannend seizoen wordt ga ik liever aan t eind van t jaar naar Engeland
je kan ook even op a1gp.com kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
doen ze de Lausitzring nog aan?
quote:A1GP Circuit Park Zandvoort,The Netherlands
A1GP Brno, Czech Republic
A1GP Beijing, China
A1GP Sepang International Circuit, Sepang, Malaysia
A1GP Indonesia
A1GP Taupo, New Zealand TBC
A1GP Sydney, Australia
A1GP Durban, South Africa
A1GP Brazil
A1GP Mexico
A1GP Shanghai, China
A1GP Brands Hatch, Great Britain
Niet?quote:
leek me al zo sterk maar in de live timing nu stond lapierre er in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:32 schreef 4-elements het volgende:
Jennifer Murray voor Zuid-Afrika. Eerste vrouw in de A1GP blijkbaar
En Lapierre rijdt de rookietest niet, dat is Loic Duval
Dat snap ik dus ook niet. Bleekemolen kent de wagen ook nog niet goed, dus zou de kans moeten krijgen om meer ervaring in de wagen op te doen. Dat zal zijn races ten goede komen. Dus echt logisch om nu al Renger er in te zetten is het niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:40 schreef Rover het volgende:
Zonde dat ze renger laten rijden, nu mag jeroen nog de rookie test doen, over 2 races al niet meer
precies. Nou laten we hopen dat die Duitser al zijn snelheid verspeeld in de vrije trainingen en dat Jeroen in de kwalificatie en de race het snelst isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef Tackleberry het volgende:
Ach, op zich zegt dit nog niet zo veel... Maar Duitsland ligt wel een stukje voor inderdaad...
Aan zijn circuitkennis zal het niet liggen in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:15 schreef dennistd het volgende:
hopen dat jeroen er nog wat van maakt in de kwali
ik zit met het zelfde probleemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef nicomart het volgende:
hoop het wel, jammergenoeg moet ik zo voetballen en kan ik niet kijken
als je een stream hebt, ik hou me aanbevolen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:05 schreef -Jean- het volgende:
En RTL is begonnen... (tegelijkertijd zoek ik naar een Engelse stream)
live timing op A1GP.Com?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:22 schreef opinionr het volgende:
Als iemand een beetje live commentaar wil geven.. dan kunnen de mensen onder ons die werken (zoals ik) ook meegenieten.
De snelheidsmeters konden zeker geen snelheid waarnemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:18 schreef BroesWillems het volgende:
waarom was pakistan 'under investigation'?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef opinionr het volgende:
[..]
De snelheidsmeters konden zeker geen snelheid waarnemen.![]()
Toch was dat vorig jaar nog erger, toen Dams 4 teams runde. volgens mij is er nu een max. van 2 teams.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind A1GP eigenlijk steeds slechter worden. De auto's mogen dan hetzelfde zijn, maar eigenlijk zijn ze dat niet. Het gaat er gewoon om welk team ze runt. NZ en Duitsland worden beiden gerund door een professioneel Brits team, en ze staan bovenaan. Dat vind ik eigenlijk nauwelijks anders dan bijvoorbeeld F1.
Dams had vorig jaar ook 2 teams Namelijk Frankrijk en Zwitserland nu heeft het geen zwitersland maar ik geloof duitsland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:25 schreef Greenday het volgende:
[..]
Toch was dat vorig jaar nog erger, toen Dams 4 teams runde. volgens mij is er nu een max. van 2 teams.
Overigens neem ik mijn eerder geschreven woorden terug
Nee, Zuid-Afrikaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Dams had vorig jaar ook 2 teams Namelijk Frankrijk en Zwitserland nu heeft het geen zwitersland maar ik geloof duitsland.
ow ja je heb gelijkquote:
Die sprintrace op zondag is toch niet meer live ofwel?quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Greenday het volgende:
Wel jammer dat tegenwoordig de sprintrace niet meer uitgezonden wordt op internet en dat er zo ontzettend veel reclame is op RTL 7 tijdens de races en kwalificaties.
vrij simpel eigenlijk als je het doorhebt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:58 schreef vosss het volgende:
Dat met die rondetijden en hoe dat meetelt in combi met welke tijd (lees: plek) je rijd vat ik nog niet helemaal
Iemand die me dat even kan uitleggen?
ja erg lafjes iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:28 schreef maestro1980 het volgende:
omg....
RTL 7 probeert er ook alles aan te doen om de kijker te laten geloven dat ze de sprintrace live uizenden:
- ze melden geen enkele keer dat hij al gereden is
- voor de sprintrace spreken ze alsof de race 'zometeen begint' e.d.
- Ze laten zelfs het 'rtl 7 live' logo zien.. terwijl het niet live is
Denk dat dit ook aan de auto zelf ligt hoor, die kerel die vorig jaar team frankrijk aan de top hielp doet nu bij een ander land hetzelfde.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:40 schreef Vitalogy het volgende:
Verloren van China.
Alles leuk en aardig, Bleekemolen is misschien nog jong, maar hij heeft ook ervaring in de DTM en FIA GT. Ik vind dit voor zo'n rijder een bijzonder mager resultaat.
Ik begin me steeds meer aan meneer Kalff te irriteren...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mijn god, Kalff raakte bijna in paniek door Team Italie."Wat doe je daar, Italie?! Dat mag helemaal niet!"
Zoals voorspeld dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht twee onzichtbare races en 2 klasseringen rond de 10e plaats voor Nederland![]()
Ja, wie weet...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien een baantje op de kermis als waarzegger nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |