abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44711102
quote:
Op zondag 24 december 2006 04:32 schreef MaJo het volgende:
Ekko (Utrecht) op de zaterdag is leuk!!! Kom er net vandaan. Veel indie: Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, razorlight, Lilly Allen, the Long Blondes, Editors, Wolfmother, CSS heb me er goed vermaakt
OV verbinding naar Utrecht is niet echt lekker, maar weet niet wat de nieuwe dienstregeling daaraan veranderd heeft..
  Moderator zondag 24 december 2006 @ 23:42:49 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44721923
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef Goover het volgende:

[..]

OV verbinding naar Utrecht is niet echt lekker, maar weet niet wat de nieuwe dienstregeling daaraan veranderd heeft..
Rijdt het nachtnet niet ook gewoon via Leiden? Tivoli op donderdagavond is ook leuk Beetje vergelijkbaar met noodlanding.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_44964641
quote:
Op zondag 24 december 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Rijdt het nachtnet niet ook gewoon via Leiden? Tivoli op donderdagavond is ook leuk Beetje vergelijkbaar met noodlanding.
nachtnet rijdt idd via Leiden, ik had er wel heen gewilt, kreeg alleen niemand mee gesleept helaas. Zit nu weer in Duitsland, maar ben over 2,5 week weer permanent in Nederland. Dan toch echt maar eens mensen mee sleuren!
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 12:45:48 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44969085
Aanstaande zaterdag weer naar Ekko Afgelopen vrijdag in Tivoli was ook leuk, ze draaiden alleen nummers uit 2006 en dan met name indie. Heb me dus wel goed vermaakt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_44969110
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef MaJo het volgende:
Aanstaande zaterdag weer naar Ekko Afgelopen vrijdag in Tivoli was ook leuk, ze draaiden alleen nummers uit 2006 en dan met name indie. Heb me dus wel goed vermaakt
Klinkt goed

Moet toch echt eens wat mensen zo ver krijgen om een keer naar utrecht te gaan.. Maar de meeste zijn te lui om met het OV te gaan 's avonds.
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 12:50:16 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44969191
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef Goover het volgende:

[..]

Klinkt goed

Moet toch echt eens wat mensen zo ver krijgen om een keer naar utrecht te gaan.. Maar de meeste zijn te lui om met het OV te gaan 's avonds.
Echt doen hoor, zo'n avond is echt top Net als Never mind the British, als het tenminste in Tivoli is en niet in de Helling (sfeerloze depandance).
pi_44981579
Waaah bestaat ik topic nog? I'm shocked.

Tee vee peeheee!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_44986482
Oeh heb net effe wat van The Bird and The Bee beluisterd, beetje Psapp achig (qua stem), wel leuk! Maar niet om te gaan zien wat mij betreft, eerder om lekker op te zetten.

Wat dat betreft kan ik ook het nieuwe Brand New Heavies album aanraden, vooral de Stevie Wonder cover I don't kow why (I love you) is fijn! Ze doken een paar dagen nadat ik het album gekocht had ook ineens op bij Rayman is Laat! dus wie weet krijgen ze nog wat airplay!
pi_44992552
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Lieke_K het volgende:
Waaah bestaat ik topic nog? I'm shocked.

Tee vee peeheee!

Ja, natuurlijk bestaan we nog!
pi_44997466
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk bestaan we nog!
'You can't kill indie rock and roll!!' ofzo
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:40:10 #211
55183 dork22
Always the hard way
pi_45015303
Britpop sounds good on the dancefloor zou dit topic eigleijk moeten heten.. Indie is veel en veel breder dan de bands die hier voorbij komen..

(of laai ik nou deze discussie voor de 2000ste keer aan?)
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_45018080
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef dork22 het volgende:
Britpop sounds good on the dancefloor zou dit topic eigleijk moeten heten.. Indie is veel en veel breder dan de bands die hier voorbij komen..

(of laai ik nou deze discussie voor de 2000ste keer aan?)
Mensenkinderen wat ben jij a-origineel, zeg. Uitgekauwder kan het werkelijk niet. Maar ik prijs je lef het weer eens aan te zwengelen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:01:04 #213
55183 dork22
Always the hard way
pi_45023078
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Mensenkinderen wat ben jij a-origineel, zeg. Uitgekauwder kan het werkelijk niet. Maar ik prijs je lef het weer eens aan te zwengelen.
Shit bitch, je haalt toch wel uit mijn post dat ik dat zelf ook al dacht. Maarja.. misschien denk jij niet zo goed na en is 't enige wat jij denkt ooh leuk, lekker babbelen op fok. Je moet iets te doen hebben op 't MBO

edit:
Je ondertitel is wel scherp zeg.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
pi_45023516
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef dork22 het volgende:

[..]

Shit bitch, je haalt toch wel uit mijn post dat ik dat zelf ook al dacht. Maarja.. misschien denk jij niet zo goed na en is 't enige wat jij denkt ooh leuk, lekker babbelen op fok. Je moet iets te doen hebben op 't MBO

edit:
Ze doet WO
En in de OP staat dat definitie-gezeik achterwege mag blijven

pi_45023525
ps: ze is geen bitch, ze is liev.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:20:56 #216
55183 dork22
Always the hard way
pi_45023929
Ok.
Ontopic. Ik heb 't eerste concert van we are scientists in Nederland gezien. 't Eerste en laatste 'indie-concert' dat ik ooit gezien heb. Dat is voor mij 't grote nadeel van 'Indie', de optredens zijn rete-saai.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
pi_45023971
quote:

[..]

edit:

donderdag 4 januari 2007 @ 23:22:06 #218
55183 dork22
Always the hard way
pi_45023974
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ze doet WO
En in de OP staat dat definitie-gezeik achterwege mag blijven

WO doen en dan zo'n kinderachtige avatar (en ondertitel en sig)??
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
pi_45024034
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:20 schreef dork22 het volgende:
Ok.
Ontopic. Ik heb 't eerste concert van we are scientists in Nederland gezien. 't Eerste en laatste 'indie-concert' dat ik ooit gezien heb. Dat is voor mij 't grote nadeel van 'Indie', de optredens zijn rete-saai.
WAS is oké, dat dan weer wel.
Ik heb Keith ontmoet enzo
Maar dat was echt geen saai optreden.
Kan me ook niet voostellen dat iets als Guillemots een saai optreden verzorgen. En nu niet meer mauwen
pi_45024053
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Newebiieeeeeeee!
pi_45024114
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef lienelien het volgende:

[..]

Newebiieeeeeeee!
pi_45024141
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

ach, kut. Ik heb een e teveel ingetoetst. Ik moet maar eens vertrekken. Maar leuk je weer gezien te hebben
pi_45030375
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef dork22 het volgende:

[..]

WO doen en dan zo'n kinderachtige avatar (en ondertitel en sig)??
Nou ga eens ergens anders gezellig doen!

En dat de indie optredens saai zijn.. tsja.. vuurwerk en uitgebreide lazershows kom je niet heel snel tegen nee. Het gaat dus ietsje meer om de muziek dan om de show. Maar ik vermaak mij altijd prima hoor
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 15:50:13 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45042301
Ik vind het zelf ook belangrijker hoe een optreden is dan de show er omheen. En wat betreft het publiek is het bij dit soort optredens allerminst saai
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:43:37 #225
55183 dork22
Always the hard way
pi_45068711
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het zelf ook belangrijker hoe een optreden is dan de show er omheen. En wat betreft het publiek is het bij dit soort optredens allerminst saai
Het publiek gaat niet los.. staan saai voor zich uit te kijken..

Een publiek hoort over elkaar te klimmen en op 't podium te klimmen om zo hard mogelijk mee te zingen.
Beetje met hun voet op me maat meetikken.

zoiets zal je niet snel zien bij zo'n optreden.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:49:49 #226
55183 dork22
Always the hard way
pi_45068815
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:38 schreef Goover het volgende:

[..]

Nou ga eens ergens anders gezellig doen!

En dat de indie optredens saai zijn.. tsja.. vuurwerk en uitgebreide lazershows kom je niet heel snel tegen nee. Het gaat dus ietsje meer om de muziek dan om de show. Maar ik vermaak mij altijd prima hoor
Uiteraard, een optreden hoort ook om de muziek te gaan.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:51:04 #227
55183 dork22
Always the hard way
pi_45068826
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:23 schreef lienelien het volgende:

[..]

WAS is oké, dat dan weer wel.
Ik heb Keith ontmoet enzo
Dat wel, maar ik vond het optreden toch saai, ik had net zo goed thuis kunnen blijven en de cd op kunnen zetten.

Overigens wel een gesigneerd shirt gehaald daar (van keith)
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:52:02 #228
55183 dork22
Always the hard way
pi_45068837
En nu heb ik 4 posts achter elkaar.

Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
pi_45071242
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 schreef dork22 het volgende:

[..]

Een publiek hoort over elkaar te klimmen en op 't podium te klimmen om zo hard mogelijk mee te zingen.

[afbeelding] zoiets zal je niet snel zien bij zo'n optreden.
Als je zo te keer gaat... dan is de kans groot dat je de zaal uitgezet wordt

(spammer )
pi_45073889
quote:

[..]

edit:
Zie PI bij die post. Sinds ik PI-loos werd genoemd, gebruik ik ze gretig.

Ik hou nog van je hoor, ondanks dat je noch mij noch de OP hebt begrepen.
pi_45074059
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Zie PI bij die post. Sinds ik PI-loos werd genoemd, gebruik ik ze gretig.

Ik hou nog van je hoor, ondanks dat je noch mij noch de OP hebt begrepen.
Je bent bij deze post een PI vergeten

Maargoed, kijken is blijkbaar moeilijk voor mensen die hun 4e post met een taart vieren

Ohhjah, ik ga misschien (weer) naar Gabriel Rios! (als ik vandaag nog op tijd mijn loon krijg en als de kaartjes dan niet niet uitverkocht zijn )
Maar eerst nog naar The Fratellis
pi_45074091
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 wauwelde dork22 o.a. volgende:

Een publiek hoort over elkaar te klimmen en op 't podium te klimmen
Nee, dat hoort niet. Dat is irritant en leidt af van de muziek. Mensen die op het podium gaan klimmen en zo de aandacht van de band afleiden om 'lekker' te gaan crowdsurfen. Ineens een elleboog of voet in je gezicht, of een halve liter bier over je heen. Leuk man, dat is echt wat een concert afmaakt, ja.
pi_45074162
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
Je bent bij deze post een PI vergeten
Scherp. Dan ga ik me maar weer schamen om mijn liefde voor fatsoenlijke tekenfilms.
Want dat gaat niet samen met een WO-studie, heb ik vernomen.
pi_45074243
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Scherp. Dan ga ik me maar weer schamen om mijn liefde voor fatsoenlijke tekenfilms.
Dat schijnt, ja.
Maar mag je met een HBO-studie nog wel mierzoete kindersnoepjes eten eigenlijk?
  Admin zaterdag 6 januari 2007 @ 15:09:36 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_45074371
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:

Maar eerst nog naar The Fratellis

Ik zou ook nog wel een keer de Fratellis willen zien, maar het is natuurlijk alweer uitverkocht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 15:56:29 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45075950
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 schreef dork22 het volgende:

[..]

[afbeelding] zoiets zal je niet snel zien bij zo'n optreden.
Ik ben naar diverse optredens geweest waar er wel degelijk gestagedived/gecrowdsurfed/gemoshed werd. Ik noem Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. Dus je punt slaat nergens op
pi_45076574
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben naar diverse optredens geweest waar er wel degelijk gestagedived/gecrowdsurfed/gemoshed werd. Ik noem Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. Dus je punt slaat nergens op
idd, ik heb genoeg blauwe plekken en schrammen opgelopen, hoor
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:31:33 #238
55183 dork22
Always the hard way
pi_45077351
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Tekenfilms zijn gemaakt en bedoeld voor kleine kinderen.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:35:58 #239
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45077524
Even heel wat anders, maar weten jullie of er ooit een tweede deel is gemaakt van het centrale Editors-topic? Ik kan namelijk niks vinden met de search. Gezien het feit dat jullie er redelijk veel in discussieerden vroeg ik me af of er een tweede deel is wat ik (en de search) nu over het hoofd zien. Dank alvast!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:37:10 #240
55183 dork22
Always the hard way
pi_45077578
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welke idioot gaat er dan moshen??

Voor de duidelijkheid dit is moshen.
Zeer vet maar zeker niet bij Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. 't kan ook niet eens aangezien de muziek er compleet ongepast voor is.

Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:42:59 #241
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45077801
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef dork22 het volgende:

[..]

Zeer vet maar zeker niet bij Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. 't kan ook niet eens aangezien de muziek er compleet ongepast voor is.

[afbeelding]
Het gebeurt wel degelijk, hoor. Bij Franz Ferdinand nota bene heb ik wel eens aan de rand van zo'n moshpit gestaan (af en toe een tactisch geplaatst elleboogje uitsteken doet dan al wonderen), en op Lowlands was het bij ik dacht Dirty Pretty Things op een gegeven moment ook behoorlijk raak. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid idioten die op zo'n optreden afkomen en de hoeveelheid alcohol die daarbij vooraf wordt genuttigd, daar hebben ze echt geen twee akkoorden harkende puberpunkbandjes of boosaardig gruntende metaalhoofden bij nodig.
pi_45077803
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:35 schreef Grobbel het volgende:
Even heel wat anders, maar weten jullie of er ooit een tweede deel is gemaakt van het centrale Editors-topic? Ik kan namelijk niks vinden met de search. Gezien het feit dat jullie er redelijk veel in discussieerden vroeg ik me af of er een tweede deel is wat ik (en de search) nu over het hoofd zien. Dank alvast!
ehm. goeie vraag enzo. Kan het zo ook ff niet terugvinden in MyAt..
pi_45077866
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Het gebeurt wel degelijk, hoor. Bij Franz Ferdinand nota bene heb ik wel eens aan de rand van zo'n moshpit gestaan (af en toe een tactisch geplaatst elleboogje uitsteken doet dan al wonderen), en op Lowlands was het bij ik dacht Dirty Pretty Things op een gegeven moment ook behoorlijk raak. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid idioten die op zo'n optreden afkomen en de hoeveelheid alcohol die daarbij vooraf wordt genuttigd, daar hebben ze echt geen twee akkoorden harkende puberpunkbandjes of boos kijkende metaalhoofden bij nodig.
Juist ja
Bij The Strokes notabene heb ik een halve minuut naar adem staan happen, of iig een poging tot gedaan, want ik was half aan het stikken. Vanaf toen snapte ik wel dat er daadwerkelijk mensen dood zijn geplet tijdens festivals ed. Ik heb ook alle hoeken van de hmh gezien, zonder uit vrije wil te bewegen
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 16:53:26 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45078157
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef dork22 het volgende:

[..]

[afbeelding]
je hoeft me echt niet uit te leggen wat moshen is hoor Behalve die rare shopbewegingen in dit filmpje gebeurt het wel degelijk: keihard tegen elkaar aan rousen, crowdsurfen, stagediven. Zoals Grobbel al zei gebeurde het inderdaad ook bij Dirty Pretty Things op Lowlands, toen ben ik snel naar achter gegaan want dat was echt niet leuk meer. Bij Arctic Monkeys idem dito, na een paar seconden stond ik opeens niet meer recht vooraan maar rechts aan de zijkant Waarom deze muziek zich er niet voor zou lenen? Heb je wel eens naar de muziek geluisterd? DPT is een punkband en Arctic Monkeys heeft ook veel raakvlakken met de punk. De strakke gitaarriffs nodigen in ieder geval uit tot bewegen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:01:45 #245
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45078436
Sowieso is je hele mening baseren op 1 optreden wat kort door de bocht natuurlijk. Ga je naar We Are Scientists kijken in een of ander klein zaaltje in de polder, dan heb je een grote kans dat je van dat typisch Nederlandse publiek krijgt dat met hun armen over elkaar afwachtend hun hoofd knikken bij zo'n optreden.
Ga je echter naar zo'n band op een van de grotere festivals of in een van de grotere concertzalen in Amsterdam, dan heb je een veel grotere kans dat de bezoekers een stuk fanatieker zijn, het album hebben grijsgedraaid, elke regel tekst kunnen meeschreeuwen - denk alleen maar aan die volksstammen met Britse fans die op dat soort optredens afkomen. En dan gaat het er heel wat steviger aan toe dan bij die kleinere optredens, hoor.
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 17:09:11 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45078699
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:01 schreef Grobbel het volgende:
Sowieso is je hele mening baseren op 1 optreden wat kort door de bocht natuurlijk. Ga je naar We Are Scientists kijken in een of ander klein zaaltje in de polder, dan heb je een grote kans dat je van dat typisch Nederlandse publiek krijgt dat met hun armen over elkaar afwachtend hun hoofd knikken bij zo'n optreden.
Ga je echter naar zo'n band op een van de grotere festivals of in een van de grotere concertzalen in Amsterdam, dan heb je een veel grotere kans dat de bezoekers een stuk fanatieker zijn, het album hebben grijsgedraaid, elke regel tekst kunnen meeschreeuwen - denk alleen maar aan die volksstammen met Britse fans die op dat soort optredens afkomen. En dan gaat het er heel wat steviger aan toe dan bij die kleinere optredens, hoor.
Helemaal mee eens Ga maar eens bij London Calling kijken, het publiek gaat daar helemaal uit zijn plaat (groot aandeel engelsen dan ook...) Overigens werden Lien en ik bij WAS behoorlijk fijngeplet waar wij stonden. Er werd dus wel degelijk gemoshed. Een ander goed voorbeeld is Bloc Party op Lowlands: de lucht werd echt uit mijn longen weggeslagen en ben toen snel wat naar achter gegaan.
Dus lul niet als je er niets vanaf weet. Ik denk dat je het hartstikke leuk zal vinden
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:18:25 #247
55183 dork22
Always the hard way
pi_45079041
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

je hoeft me echt niet uit te leggen wat moshen is hoor Behalve die rare shopbewegingen in dit filmpje gebeurt het wel degelijk: keihard tegen elkaar aan rousen, crowdsurfen, stagediven. Zoals Grobbel al zei gebeurde het inderdaad ook bij Dirty Pretty Things op Lowlands, toen ben ik snel naar achter gegaan want dat was echt niet leuk meer. Bij Arctic Monkeys idem dito, na een paar seconden stond ik opeens niet meer recht vooraan maar rechts aan de zijkant Waarom deze muziek zich er niet voor zou lenen? Heb je wel eens naar de muziek geluisterd? DPT is een punkband en Arctic Monkeys heeft ook veel raakvlakken met de punk. De strakke gitaarriffs nodigen in ieder geval uit tot bewegen
Ik wil je niet beledigen maar als je zegt dat arctic monkeys mosh is ben je toch echt doof.

heb JIJ wel eens een echt moshnummer geluisterd? Heb je ooit een fatsoenlijke moshpit gezien? http://www.myspace.com/bornfrompain Dit is een Nederlandse band, internationaal bekend. Staan ook een paar nummers op. Gemoshed wordt er vooral op de rustigere stukken, zonder stem.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
pi_45079124
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef dork22 het volgende:

[..]

Ik wil je niet beledigen maar als je zegt dat arctic monkeys mosh is ben je toch echt doof.
omg, léés eens.
Ze zegt dat het mogelijk is om op de muziek van AM te moshen. Wat een werkwoord is, dus iets of iemand of een band kan niet 'mosh' zijn
quote:
heb JIJ wel eens een echt moshnummer geluisterd? Heb je ooit een fatsoenlijke moshpit gezien? http://www.myspace.com/bornfrompain Dit is een Nederlandse band, internationaal bekend. Staan ook een paar nummers op. Gemoshed wordt er vooral op de rustigere stukken, zonder stem.
Gezien jouw mening hoor je duidelijk niet in dit topic thuis, ga naar het centrale punk-/moshtopic ofzo joh
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:21:09 #249
55183 dork22
Always the hard way
pi_45079142
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Het gebeurt wel degelijk, hoor. Bij Franz Ferdinand nota bene heb ik wel eens aan de rand van zo'n moshpit gestaan (af en toe een tactisch geplaatst elleboogje uitsteken doet dan al wonderen), en op Lowlands was het bij ik dacht Dirty Pretty Things op een gegeven moment ook behoorlijk raak. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid idioten die op zo'n optreden afkomen en de hoeveelheid alcohol die daarbij vooraf wordt genuttigd, daar hebben ze echt geen twee akkoorden harkende puberpunkbandjes of boosaardig gruntende metaalhoofden bij nodig.
Je weet echt neit waar je 't over hebt.

Ooit gehoord van straight edge?? Losgaan zonder alcohol kan echt wel hoor. Waarom zou je een idioot zijn als je mosht?
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:21:41 #250
55183 dork22
Always the hard way
pi_45079162
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

omg, léés eens.
Ze zegt dat het mogelijk is om op de muziek van AM te moshen. Wat een werkwoord is, dus iets of iemand of een band kan niet 'mosh' zijn
[..]

Gezien jouw mening hoor je duidelijk niet in dit topic thuis, ga naar het centrale punk-/moshtopic ofzo joh
Ik heb mijn mening niet gegeven.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
You do not exist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')