OV verbinding naar Utrecht is niet echt lekker, maar weet niet wat de nieuwe dienstregeling daaraan veranderd heeft..quote:Op zondag 24 december 2006 04:32 schreef MaJo het volgende:
Ekko (Utrecht) op de zaterdag is leuk!!! Kom er net vandaan. Veel indie: Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, razorlight, Lilly Allen, the Long Blondes, Editors, Wolfmother, CSS heb me er goed vermaakt
Rijdt het nachtnet niet ook gewoon via Leiden? Tivoli op donderdagavond is ook leukquote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef Goover het volgende:
[..]
OV verbinding naar Utrecht is niet echt lekker, maar weet niet wat de nieuwe dienstregeling daaraan veranderd heeft..
nachtnet rijdt idd via Leiden, ik had er wel heen gewilt, kreeg alleen niemand mee gesleept helaas.quote:Op zondag 24 december 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rijdt het nachtnet niet ook gewoon via Leiden? Tivoli op donderdagavond is ook leukBeetje vergelijkbaar met noodlanding.
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef MaJo het volgende:
Aanstaande zaterdag weer naar EkkoAfgelopen vrijdag in Tivoli was ook leuk, ze draaiden alleen nummers uit 2006 en dan met name indie. Heb me dus wel goed vermaakt
Echt doen hoor, zo'n avond is echt topquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Moet toch echt eens wat mensen zo ver krijgen om een keer naar utrecht te gaan.. Maar de meeste zijn te lui om met het OV te gaan 's avonds.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Lieke_K het volgende:
Waaah bestaat ik topic nog? I'm shocked.
Tee vee peeheee!
Mensenkinderen wat ben jij a-origineel, zeg. Uitgekauwder kan het werkelijk niet. Maar ik prijs je lef het weer eens aan te zwengelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef dork22 het volgende:
Britpop sounds good on the dancefloor zou dit topic eigleijk moeten heten.. Indie is veel en veel breder dan de bands die hier voorbij komen..
(of laai ik nou deze discussie voor de 2000ste keer aan?)
Shit bitch, je haalt toch wel uit mijn post dat ik dat zelf ook al dacht. Maarja.. misschien denk jij niet zo goed na en is 't enige wat jij denkt ooh leuk, lekker babbelen op fok. Je moet iets te doen hebben op 't MBOquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mensenkinderen wat ben jij a-origineel, zeg. Uitgekauwder kan het werkelijk niet. Maar ik prijs je lef het weer eens aan te zwengelen.
Ze doet WOquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef dork22 het volgende:
[..]
Shit bitch, je haalt toch wel uit mijn post dat ik dat zelf ook al dacht. Maarja.. misschien denk jij niet zo goed na en is 't enige wat jij denkt ooh leuk, lekker babbelen op fok. Je moet iets te doen hebben op 't MBO
edit:
Je ondertitel is wel scherp zeg.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef dork22 het volgende:
[..]
edit:
WO doen en dan zo'n kinderachtige avatar (en ondertitel en sig)??quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze doet WO
En in de OP staat dat definitie-gezeik achterwege mag blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAS is oké, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:20 schreef dork22 het volgende:
Ok.
Ontopic. Ik heb 't eerste concert van we are scientists in Nederland gezien. 't Eerste en laatste 'indie-concert' dat ik ooit gezien heb. Dat is voor mij 't grote nadeel van 'Indie', de optredens zijn rete-saai.
Newebiieeeeeeee!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach, kut. Ik heb een e teveel ingetoetst. Ik moet maar eens vertrekken.quote:
Nou ga eens ergens anders gezellig doen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef dork22 het volgende:
[..]
WO doen en dan zo'n kinderachtige avatar (en ondertitel en sig)??![]()
![]()
Het publiek gaat niet los.. staan saai voor zich uit te kijken..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het zelf ook belangrijker hoe een optreden is dan de show er omheen. En wat betreft het publiek is het bij dit soort optredens allerminst saai
Uiteraard, een optreden hoort ook om de muziek te gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou ga eens ergens anders gezellig doen!
En dat de indie optredens saai zijn.. tsja.. vuurwerk en uitgebreide lazershows kom je niet heel snel tegen nee. Het gaat dus ietsje meer om de muziek dan om de show. Maar ik vermaak mij altijd prima hoor![]()
Dat wel, maar ik vond het optreden toch saai, ik had net zo goed thuis kunnen blijven en de cd op kunnen zetten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
WAS is oké, dat dan weer wel.
Ik heb Keith ontmoet enzo![]()
Als je zo te keer gaat... dan is de kans groot dat je de zaal uitgezet wordtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 schreef dork22 het volgende:
[..]
Het publiek gaat niet los.. staan saai voor zich uit te kijken..
Een publiek hoort over elkaar te klimmen en op 't podium te klimmen om zo hard mogelijk mee te zingen.
Beetje met hun voet op me maat meetikken.
[afbeelding] zoiets zal je niet snel zien bij zo'n optreden.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef dork22 het volgende:
[..]
Shit bitch, je haalt toch wel uit mijn post dat ik dat zelf ook al dacht. Maarja.. misschien denk jij niet zo goed na en is 't enige wat jij denkt ooh leuk, lekker babbelen op fok. Je moet iets te doen hebben op 't MBO
edit:
Je bent bij deze post een PI vergetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zie PI bij die post. Sinds ik PI-loos werd genoemd, gebruik ik ze gretig.
Ik hou nog van je hoor, ondanks dat je noch mij noch de OP hebt begrepen.![]()
Nee, dat hoort niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 wauwelde dork22 o.a. volgende:
Een publiek hoort over elkaar te klimmen en op 't podium te klimmen
Scherp. Dan ga ik me maar weer schamen om mijn liefde voor fatsoenlijke tekenfilms.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
Je bent bij deze post een PI vergeten![]()
![]()
Dat schijnt, ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Scherp. Dan ga ik me maar weer schamen om mijn liefde voor fatsoenlijke tekenfilms.![]()
Want dat gaat niet samen met een WO-studie, heb ik vernomen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:43 schreef dork22 het volgende:
[..]
Het publiek gaat niet los.. staan saai voor zich uit te kijken..
Een publiek hoort over elkaar te klimmen en op 't podium te klimmen om zo hard mogelijk mee te zingen.
Beetje met hun voet op me maat meetikken.
[afbeelding] zoiets zal je niet snel zien bij zo'n optreden.
idd, ik heb genoeg blauwe plekken en schrammen opgelopen, hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben naar diverse optredens geweest waar er wel degelijk gestagedived/gecrowdsurfed/gemoshed werd. Ik noem Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. Dus je punt slaat nergens op
![]()
Tekenfilms zijn gemaakt en bedoeld voor kleine kinderen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:03 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Scherp. Dan ga ik me maar weer schamen om mijn liefde voor fatsoenlijke tekenfilms.![]()
Want dat gaat niet samen met een WO-studie, heb ik vernomen.![]()
Welke idioot gaat er dan moshen??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben naar diverse optredens geweest waar er wel degelijk gestagedived/gecrowdsurfed/gemoshed werd. Ik noem Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. Dus je punt slaat nergens op
![]()
Het gebeurt wel degelijk, hoor. Bij Franz Ferdinand nota bene heb ik wel eens aan de rand van zo'n moshpit gestaan (af en toe een tactisch geplaatst elleboogje uitsteken doet dan al wonderen), en op Lowlands was het bij ik dacht Dirty Pretty Things op een gegeven moment ook behoorlijk raak. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid idioten die op zo'n optreden afkomen en de hoeveelheid alcohol die daarbij vooraf wordt genuttigd, daar hebben ze echt geen twee akkoorden harkende puberpunkbandjes of boosaardig gruntende metaalhoofden bij nodig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef dork22 het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan moshen??
Voor de duidelijkheid dit is moshen.
Zeer vet maar zeker niet bij Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. 't kan ook niet eens aangezien de muziek er compleet ongepast voor is.
[afbeelding]
ehm. goeie vraag enzo. Kan het zo ook ff niet terugvinden in MyAt..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:35 schreef Grobbel het volgende:
Even heel wat anders, maar weten jullie of er ooit een tweede deel is gemaakt van het centrale Editors-topic? Ik kan namelijk niks vinden met de search. Gezien het feit dat jullie er redelijk veel in discussieerden vroeg ik me af of er een tweede deel is wat ik (en de search) nu over het hoofd zien. Dank alvast!
Juist jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het gebeurt wel degelijk, hoor. Bij Franz Ferdinand nota bene heb ik wel eens aan de rand van zo'n moshpit gestaan (af en toe een tactisch geplaatst elleboogje uitsteken doet dan al wonderen), en op Lowlands was het bij ik dacht Dirty Pretty Things op een gegeven moment ook behoorlijk raak. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid idioten die op zo'n optreden afkomen en de hoeveelheid alcohol die daarbij vooraf wordt genuttigd, daar hebben ze echt geen twee akkoorden harkende puberpunkbandjes of boos kijkende metaalhoofden bij nodig.
je hoeft me echt niet uit te leggen wat moshen is hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:37 schreef dork22 het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan moshen??
Voor de duidelijkheid dit is moshen.
Zeer vet maar zeker niet bij Arctic Monkeys, Infadels, The Automatic, Kaiser Chiefs, Razorlight en vele anderen. 't kan ook niet eens aangezien de muziek er compleet ongepast voor is.
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:01 schreef Grobbel het volgende:
Sowieso is je hele mening baseren op 1 optreden wat kort door de bocht natuurlijk. Ga je naar We Are Scientists kijken in een of ander klein zaaltje in de polder, dan heb je een grote kans dat je van dat typisch Nederlandse publiek krijgt dat met hun armen over elkaar afwachtend hun hoofd knikken bij zo'n optreden.![]()
Ga je echter naar zo'n band op een van de grotere festivals of in een van de grotere concertzalen in Amsterdam, dan heb je een veel grotere kans dat de bezoekers een stuk fanatieker zijn, het album hebben grijsgedraaid, elke regel tekst kunnen meeschreeuwen - denk alleen maar aan die volksstammen met Britse fans die op dat soort optredens afkomen. En dan gaat het er heel wat steviger aan toe dan bij die kleinere optredens, hoor.
Ik wil je niet beledigen maar als je zegt dat arctic monkeys mosh is ben je toch echt doof.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hoeft me echt niet uit te leggen wat moshen is hoorBehalve die rare shopbewegingen in dit filmpje gebeurt het wel degelijk: keihard tegen elkaar aan rousen, crowdsurfen, stagediven. Zoals Grobbel al zei gebeurde het inderdaad ook bij Dirty Pretty Things op Lowlands, toen ben ik snel naar achter gegaan want dat was echt niet leuk meer. Bij Arctic Monkeys idem dito, na een paar seconden stond ik opeens niet meer recht vooraan maar rechts aan de zijkant
Waarom deze muziek zich er niet voor zou lenen? Heb je wel eens naar de muziek geluisterd? DPT is een punkband en Arctic Monkeys heeft ook veel raakvlakken met de punk. De strakke gitaarriffs nodigen in ieder geval uit tot bewegen
omg, léés eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef dork22 het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen maar als je zegt dat arctic monkeys mosh is ben je toch echt doof.
Gezien jouw mening hoor je duidelijk niet in dit topic thuis, ga naar het centrale punk-/moshtopic ofzo johquote:heb JIJ wel eens een echt moshnummer geluisterd? Heb je ooit een fatsoenlijke moshpit gezien? http://www.myspace.com/bornfrompain Dit is een Nederlandse band, internationaal bekend. Staan ook een paar nummers op. Gemoshed wordt er vooral op de rustigere stukken, zonder stem.
Je weet echt neit waar je 't over hebt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het gebeurt wel degelijk, hoor. Bij Franz Ferdinand nota bene heb ik wel eens aan de rand van zo'n moshpit gestaan (af en toe een tactisch geplaatst elleboogje uitsteken doet dan al wonderen), en op Lowlands was het bij ik dacht Dirty Pretty Things op een gegeven moment ook behoorlijk raak. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid idioten die op zo'n optreden afkomen en de hoeveelheid alcohol die daarbij vooraf wordt genuttigd, daar hebben ze echt geen twee akkoorden harkende puberpunkbandjes of boosaardig gruntende metaalhoofden bij nodig.
Ik heb mijn mening niet gegeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
omg, léés eens.
Ze zegt dat het mogelijk is om op de muziek van AM te moshen. Wat een werkwoord is, dus iets of iemand of een band kan niet 'mosh' zijn
[..]
Gezien jouw mening hoor je duidelijk niet in dit topic thuis, ga naar het centrale punk-/moshtopic ofzo joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |