Je hebt Argento!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:36 schreef kyraaa het volgende:
in dat geval ga ik stad en land af naar een pro deo advocaat.
wat ben je voor idioot? als je verliefd bent op iemand doe je er alles voor om een goeie toekomst op te bouwen.for better for worse... we gaan hier samen uitkomen. en ik ga hem voor geen goud in de steek laten. ik ga hem helpen waar ik kan. ja het brengt spanning en stress met zich mee... maar als je dat niet kan handelen in je relatie kun je maar beter voor altijd single blijvenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
je bent 20 jaar en hebt nog een heel leven voor je.... ik heb nu een andere vriendin zonder enig gezeik, geen schulden, geen lastige exen, ben er op alle fronten op vooruit gegaan, ik zou nog eens heel goed nadenken over wat je wil.... kies je voor jezelf of voor hem..... dit gaat nog jaaaaaaaren duren......
er is een kans dat het zn kind niet isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:57 schreef mgerben het volgende:
Je hebt Argento!!
By the way: Is het inderdaad niet zijn kind? Is dat uitgesloten, of is er 'een kans' dat het niet zijn kind is?
zie bovenstaand verhaalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:50 schreef duivelin1 het volgende:
waarom heb je het over "we"? heel lullig voor je, maar jij hebt hier niets mee te maken, hij is getrouwd geweest met haar en heeft kinderen met haar, jij niet. Hij betaalt allimentatie voor zijn kind, jij staat daarbuiten. Hij moet ook een advocaat zoeken, niet jij, want jij hebt nergens een advocaat voor nodig.
jazekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef Biancavia het volgende:
Heeft hij nu een veel lager inkomen dan?
En wat zeiden ze er verder over?
Heb je een doorverwijzing of iets dergelijks?
kyraa,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:50 schreef duivelin1 het volgende:
waarom heb je het over "we"? heel lullig voor je, maar jij hebt hier niets mee te maken, hij is getrouwd geweest met haar en heeft kinderen met haar, jij niet. Hij betaalt allimentatie voor zijn kind, jij staat daarbuiten. Hij moet ook een advocaat zoeken, niet jij, want jij hebt nergens een advocaat voor nodig.
Voor jezelf?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:36 schreef kyraaa het volgende:
tnx...
na een nacht weer ongelooflijk slecht geslapen te hebben gaan we zo naar de arbo arts (moet van mn vriends werk) en naar het juridisch loket.... ik hoop dat we mazzel hebben en rechtsbijstand kunnen krijgen maar ik vrees het ergste.... in dat geval ga ik stad en land af naar een pro deo advocaat.
vanzelfsprekendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:43 schreef lexine het volgende:
kyraa,
je moet je niet gek laten maken. Natuurlijk gaat het niet over jouw kind. Het gaat wel ovewr jouw vriend. Petje af voor jou loyaliteit en solidariteit.
BTDT.
Mooi zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jazeker![]()
een doorverwijzing naar een advocaat...
ben blij dat het juridisch loket dat heeft geregeld.
heb jij makkelijk lullen? ben je zo populair dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef YuckFou het volgende:
Ik zou als eerste voor beide kinderen een DNA test eisen, ik heb nergens kunnen vinden of hij kind 1 heeft erkend (wat bij kind 2 geloof ik sowieso niet is gebeurd) daarna mevrouw de ex. weer verder laten zeiken....
Als het rondneukende sloerie is zou ze van mij eerst middels zo'n test mogen bewijzen dat ik inderdaad de verwekker/vader was voor ze met allerhande allimentatie eisen kwam...
maar ja, ik ben homo, ik heb makkelijk lullen
en weer 't verkeerde knopje...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef YuckFou het volgende:
Ik zou als eerste voor beide kinderen een DNA test eisen, ik heb nergens kunnen vinden of hij kind 1 heeft erkend (wat bij kind 2 geloof ik sowieso niet is gebeurd) daarna mevrouw de ex. weer verder laten zeiken....
Als het rondneukende sloerie is zou ze van mij eerst middels zo'n test mogen bewijzen dat ik inderdaad de verwekker/vader was voor ze met allerhande allimentatie eisen kwam...
maar ja, ik ben homo, ik heb makkelijk lullen praten
maar goed, mocht het zijn dat die ex geld wil zien gaan ze toch naar de draagkracht van beiden partijen kijken.... en TS je hebt nog geluk, jou salaris wordt dan niet meegeteld zolang je niet getrouwd bent....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begrijp iets niet. Je zegt dat het tweede kind 99% zeker van je partner is.
Maar jullie willen dat ontkennen om onder de alimentatie uit te komen. Dat is het plan nu toch?
Waar de fuck is hier de verantwoordelijkheid voor het kroost dat je op de wereld neukt? "Hij dacht dat ze aan de pil was." Niet dus, jammer dan,hij heeft ook niet aan condooms gedacht dus live with it. Er loopt een kind van hem rond en hij is niet bereid er een gulden euro voor neer te tellen 'omdat hij dacht dat ze aan de pil was'. En wat heeft het kind daar mee te maken?
Een beetje vent met ballen wil dat zijn kinderen niets te kort komen, ongeacht wat hij van de moeder vindt of denkt en ongeacht of dat kind gepland was of niet.
Het is GVD toch je eer te na om het bestaan van je eigen kind te ontkennen?
Leuk voor het joch of het meisje ook, als dat later dit verhaal hoort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |