Jeroen is gewoon een domme nietszeggende oen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij irriteert niemand zich aan Jeroen in het huis. Het is alleen zo dat aardig wat bewoners niet iets diepgaands met hem hebben.
Nee in jouw context, hadden ze Sjaan laten zitten.![]()
Eggie zal de lamp net aan kunnen houden. Hopelijk houdt ie zijn bek en gaat ie niet klagen, want BB heeft al de pik op hemquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:22 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen geeft egbert goed advies maar of eggie dat gaat trekken
Nope niemand irriteerd zich aan die jongen, maar bij de bewoners is het zo, bij gebrek aan beter nomineren we Jeroen maar. Jeroen is te aardig en een makkelijk doelwit. Marlies nomineren is not done want dan komt ze meteen verhaal halen. En dat de bewoners totaal geen reden hebben om Jeroen te nomineren vertellen ze hem maar dat hij in het kampers groepje zat. Tijn van de week ook weer, die zei dat als reden. Maargoed ik en andere hier op BB forum weten wel beter. Ik zeg het nog maar een keer Jeroen gaat bij de laatste drie eindigen met Rik enSabrina.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij irriteert niemand zich aan Jeroen in het huis. Het is alleen zo dat aardig wat bewoners niet iets diepgaands met hem hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eggie zal de lamp net aan kunnen houden. Hopelijk houdt ie zijn bek en gaat ie niet klagen, want BB heeft al de pik op hemDat wordt anders muizenrantsoen voor Eggje
![]()
Hij heeft HBO voltooid, dus dat domme valt nog wel mee ansich. Helaas voor hem komt hij moeilijk uit zijn woorden en daardoor krijg je nooit de echte Jeroen te zien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:24 schreef Addi het volgende:
[..]
Jeroen is gewoon een domme nietszeggende oen.
OT Wat loopt ie lekker he,nog een kwartier!! ......jaha..nog een kwartiertje!
ik zeg niet dat men zich irriteert aan Jeroen. Jeroen is een makkelijke nominatie. Omdat iedereen het doet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Beetje een drogreden om jeroen steeds om dat groepje te nomineren. Alleen hij en E10 zijn nog over, maar E10 zit door Sabje bij het andere groepje en wie blijft er dan over........juist. Maar goed, jeroen gaat er dus duidelijk niet uit dus zullen ze een andere tactiek moeten bedenken. En ik gok op Marlies, die ligt heel vreemd in de groep dus die is sowieso de lul. Daarnaat misschien Marcia of Egg, die zijn nogal teruggetrokken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nope niemand irriteerd zich aan die jongen, maar bij de bewoners is het zo, bij gebrek aan beter nomineren we Jeroen maar. Jeroen is te aardig en een makkelijk doelwit. Marlies nomineren is not done want dan komt ze meteen verhaal halen. En dat de bewoners totaal geen reden hebben om Jeroen te nomineren vertellen ze hem maar dat hij in het kampers groepje zat. Tijn van de week ook weer, die zei dat als reden. Maargoed ik en andere hier op BB forum weten wel beter. Ik zeg het nog maar een keer Jeroen gaat bij de laatste drie eindigen met Rik enSabrina.
Exactly my thoughts. Hoewel ik Micheline ook om een onduidelijke reden bij de laatste drie zie eindigen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nope niemand irriteerd zich aan die jongen, maar bij de bewoners is het zo, bij gebrek aan beter nomineren we Jeroen maar. Jeroen is te aardig en een makkelijk doelwit. Marlies nomineren is not done want dan komt ze meteen verhaal halen. En dat de bewoners totaal geen reden hebben om Jeroen te nomineren vertellen ze hem maar dat hij in het kampers groepje zat. Tijn van de week ook weer, die zei dat als reden. Maargoed ik en andere hier op BB forum weten wel beter. Ik zeg het nog maar een keer Jeroen gaat bij de laatste drie eindigen met Rik enSabrina.
mausquote:
Als ze een beetje ballen hadden nomineren ze gewoon Micheline, zeker weten dat Semih dan eruit gaat!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Beetje een drogreden om jeroen steeds om dat groepje te nomineren. Alleen hij en E10 zijn nog over, maar E10 zit door Sabje bij het andere groepje en wie blijft er dan over........juist. Maar goed, jeroen gaat er dus duidelijk niet uit dus zullen ze een andere tactiek moeten bedenken. En ik gok op Marlies, die ligt heel vreemd in de groep dus die is sowieso de lul. Daarnaat misschien Marcia of Egg, die zijn nogal teruggetrokken?
Echt niet!!quote:Hoewel ik Micheline ook om een onduidelijke reden bij de laatste drie zie eindigen.
dat was monique die dat zeiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:35 schreef pullup het volgende:
Moeilijke puzzel voor Sabrina: Hoeveel herstel uur heb je...nooit 24
Mich ligt redelijk in de groep dus dat is inderdaad wishfull thinkingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:34 schreef saa het volgende:
[..]
Als ze een beetje ballen hadden nomineren ze gewoon Micheline, zeker weten dat Semih dan eruit gaat!
(whishfull thinking)
Ow ik zag Sabrina op de streamsquote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:
Tijn moet nu zowieso genomineerd worden door de mensen die Marlies op de bank hadden gezet, en hij moet er zelf dan geen problemen mee hebben. Dit in geval van de Joker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Beetje een drogreden om jeroen steeds om dat groepje te nomineren. Alleen hij en E10 zijn nog over, maar E10 zit door Sabje bij het andere groepje en wie blijft er dan over........juist. Maar goed, jeroen gaat er dus duidelijk niet uit dus zullen ze een andere tactiek moeten bedenken. En ik gok op Marlies, die ligt heel vreemd in de groep dus die is sowieso de lul. Daarnaat misschien Marcia of Egg, die zijn nogal teruggetrokken?
Wishfull thinking, zelfs Garnier buffert.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:39 schreef saa het volgende:
Heeft iemand een stream voor me die niet constant buffert??
dat bedoel ik! ojee ik ben net zo erg...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mich ligt redelijk in de groep dus dat is inderdaad wishfull thinkingMaar, Semih had er van mij ECHT uit gemogen. Dat had pas leuk geworden! Mich helemaal los, Sem door het lint aan de poort. Ja, ik ben erg ja
![]()
Je bent niet de enige. Dat is ook een troost.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:39 schreef saa het volgende:
Heeft iemand een stream voor me die niet constant buffert??
Ja die bedoel ik dus, normaal nooit problemen mee, maar nu is het hopeloos!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wishfull thinking, zelfs Garnier buffert.
Deze heb ik ook altijd. top progje hoor, maar nu buffert ie constant nog niet mee gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef pullup het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
Bij mij doet deze het prima
Vernedering, stel je niet aan man.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind echt dat BB dit jaar de bewoners totaal voor paal zet met die muizenpakjes en dergelijke.
Dat kleinerende heeft echt helemaal niet met BB te maken, of met televisie, maar alleen ter vermaak van de makers zelf. (publiekelijke vernedering)
Ik had dat echt niet gepikt...
dan maar noodrantsoen.
Marlies is niet alleen genomineerd om haar joker, al denkt ze dat wel. Tijn zal niet genomineerd worden want dan krijg je de joker keihard terug EN ze weten dat hij populair is. Totaal onzinnige stem dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijn moet nu zowieso genomineerd worden door de mensen die Marlies op de bank hadden gezet, en hij moet er zelf dan geen problemen mee hebben. Dit in geval van de Joker.
Doen ze dit niet, dan vallen ze allen door de mand.
Ik zeg dat Semih en Tijn op de bank komen.
Nogmaals, ik vind echt dat BB dit jaar de bewoners totaal voor paal zet met die muizenpakjes en dergelijke.
Dat kleinerende heeft echt helemaal niet met BB te maken, of met televisie, maar alleen ter vermaak van de makers zelf. (publiekelijke vernedering)
Ik had dat echt niet gepikt...
dan maar noodrantsoen.
bedankt!! Hier doet die het ook prima!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef pullup het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
Bij mij doet deze het prima
Mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:47 schreef saa het volgende:
[..]
bedankt!! Hier doet die het ook prima!!![]()
![]()
Met de toetsen A..F kun je een stream opnieuw laden, van een andere hostquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:44 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Deze heb ik ook altijd. top progje hoor, maar nu buffert ie constant nog niet mee gemaakt.
Janine eruit, maakt me dag compleet.
en goedemorgen allemaal ten same![]()
en los
Doe ik ook, maar die muizenpakjes vind ik net even te ver gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vernedering, stel je niet aan man.![]()
Voor Semih misschien (die vond de balonnen-opdracht heel raar en gek). De rest loopt waarschijnlijk net zo 'gek' tijdens carnaval of als het Nederlands elftal speelt. Hier moet je naar kijken met een glimlach. Het maakt het totaalplaatje completer.
LOL, jeroen is z'n adonis lichaam aan Nederland aan het flexen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
wie zit er onder de douche?
Voor een kans op 4 ton wil ik best ff voor lul lopen in een hamsterradje hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar die muizenpakjes vind ik net even te ver gaan.
Het 'pesten' van Egbert vond ik al op het randje.
Ik krijg er echt zo'n 'over de rooie' (dat programma dat mensen alles doen voor zich publiekelijk laten vernederen voor 1000 gulden) gevoel bij
En bedankt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |