LOL, jeroen is z'n adonis lichaam aan Nederland aan het flexen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
wie zit er onder de douche?
Voor een kans op 4 ton wil ik best ff voor lul lopen in een hamsterradje hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar die muizenpakjes vind ik net even te ver gaan.
Het 'pesten' van Egbert vond ik al op het randje.
Ik krijg er echt zo'n 'over de rooie' (dat programma dat mensen alles doen voor zich publiekelijk laten vernederen voor 1000 gulden) gevoel bij
En bedankt hequote:
Even nog BTW.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
Wanneer komt E10 bij hem onder de douche?
Dat bedoel ik maar, zeikerds zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bij Sabrina of Monique had ook niemand er wat van gezegd.![]()
Hee doemdenkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert met zijn "je redt het wel ff he".
De weekopdracht is mislukt, als niet alle bewoners een evenredig deel doen.
Dus als Marcia het uur niet redt, is het zowiezo mislukt.
Filmpje heb ik net erbij gezet (van E10 voor s-lock)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Even nog BTW.
Ik zag in de reguliere uitzending toch echt E10 heel erg knuffelig naar Rik toe in de prinsessen avond.
Ik had het zelf niet gezien, alleen van horen zeggen. Ik had zo iets van 'ach, zal wel meevallen enzo'.
Er waren ook dingen die heel erg meevielen en overtrokken waren, maar er waren ook zeker momenten dat E10 toch echt heel erg close met Rik lag te knuffelen enzo.
Ik vind het heel goed van Rik dat hij uiteindelijk weg is gegaan (hij had een behoorlijke paal! en Rik is ook niet van steen natuurlijk na tig weken).
Ik ben er neit meer zo zeker van dat het allemaal zo onschuldig was als dat ik dacht dat het was.
Vergeet de vingersessie in het bad niet tussen Mon en Tijn, was overduidelijk in de uitzendingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Even nog BTW.
Ik zag in de reguliere uitzending toch echt E10 heel erg knuffelig naar Rik toe in de prinsessen avond.
Ik had het zelf niet gezien, alleen van horen zeggen. Ik had zo iets van 'ach, zal wel meevallen enzo'.
Er waren ook dingen die heel erg meevielen en overtrokken waren, maar er waren ook zeker momenten dat E10 toch echt heel erg close met Rik lag te knuffelen enzo.
Ik vind het heel goed van Rik dat hij uiteindelijk weg is gegaan (hij had een behoorlijke paal! en Rik is ook niet van steen natuurlijk na tig weken).
Ik ben er neit meer zo zeker van dat het allemaal zo onschuldig was als dat ik dacht dat het was.
OMG ja!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet de vingersessie in het bad niet tussen Mon en Tijn, was overduidelijk in de uitzending![]()
Hee, Hobselsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |