Super !!! Klasse vriendquote:
HAHA geweldig Ik was deze ook aan het proberen maar het lukte niet bij mij...quote:
Geweldig!!!!! Een van de betere, zo niet de beste! Klein punt van kritiek: het is biezawwwjjj, want een 'r' komt er echt nooit uit hoor...quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Geweldig!!!!! Een van de betere, zo niet de beste! Klein punt van kritiek: het is biezawwwjjj, want een 'r' komt er echt nooit uit hoor...
quote:
zeker een goede vriend/vriendin van hem ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Geweldig!!!!! Een van de betere, zo niet de beste! Klein punt van kritiek: het is biezawwwjjj, want een 'r' komt er echt nooit uit hoor...
Zeg Slurfje,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:16 schreef slurfje het volgende:
[..]
zeker een goede vriend/vriendin van hem ?![]()
een van de betere , zoniet de beste![]()
kwil nie zeggen dat die slecht is voor een eerste gif .
maar de grote van de file is idioot belachelijk bijna 4 mb![]()
dus de volgende keer wat minder frame's
je hebt 28 frames gebruikt en ik kon hem terug brengen tot 12 frames
maar dan nog was hij 1.1 mb , dus ook de grootte van de foto aanpassen
beetje kritiek mag ook wel ,....dan alleen maar lof van alle bekende van peter V![]()
ik geef alleen maar kritiek .quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:36 schreef PeterV het volgende:
[..]
Zeg Slurfje,
Ik kan je verzekeren dat BB6kijker geen bekende van mij is. Daar sla je de plank al mis.
Vreemde aanname trouwens. Ik ken (vrijwel) niemand van Fok!
Vwb die animated gif: die vond ik ook wat groot uitgevallen. Dat is terecht en (bijna) opbouwende kritiek. Ik zal, Deo Volente, volgende keer een wat kleiner formaat gebruiken.
Dimmen dus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |