abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:59:29 #51
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42335893
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:56 schreef Xith het volgende:

[..]

Hoe kom je met zo'n onderzoek als je het niet mag ontkennen?
Meestal doe je het onderzoek voordat je een conclussie trekt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42336925
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
Tegenwoordig vertrouw ik weinig tot geen officiele berichten, de vraag "Ik geloof niet in de holocaust, heeft u toevallig bewijzen voor de holocaust?" zou gewoon legaal moeten zijn. Of zijn we hier al net zo als in de VS dat je niet kritisch mag zijn omdat er een stel Dictatoriale NeoNazi's aan de macht zijn vanwege hun Military Industrial Complex.
Ja, als er een partij tegen Holocaustontkenning is, dan zijn het wel de Dictatoriale Neo-Nazi´s . Hoezo, begripsverwarring?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42336935
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:56 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me alleen af wat het onkennen van de holocaust voor zin heeft, de bewijzen dat het heeft plaatsgevonden zijn legio in de vorm van foto's, ooggetuigen, en geallieerden die de vernietigingskampen ontdekt hebben. De ontkenners daarentegen kunnen alleen maar heel zielig gaan zitten janken dat het een Joods complot is en voeren verder geen bewijs aan. Het enige wat ze ermee bereiken is dat ze zichzelf volkomen belachelijk maken.
Juist daarom zou het niet verboden moeten zijn. Als het zo duidelijk is, dat het is gebeurd, dan is er toch helemaal geen verdediging meer tegen de tegenovergestelde bewering meer nodig?

Laat ze maar denken dat het niet is gebeurd, want het is toch al bewezen.
pi_42337010
Als ik het trouwens wel heb, is ontkenning van de Holocaust op de door Jurgens genoemde gronden juist wel strafbaar. Er is geen wet over, wel een arrest.

[ Bericht 13% gewijzigd door Apropos op 03-10-2006 17:22:24 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:22:13 #55
146159 Gary_C
May I please hurt you?
pi_42337124
Ligt eraan. Als een individu het wil ontkennen, mag hij van mij zijn gang gaan. Maar politici spreken namens de bevolking, niet henzelf...
pi_42337734
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Meestal doe je het onderzoek voordat je een conclussie trekt.
Maar wat als je nou geen onderzoek mag doen zoals in Turkije?
pi_42337804
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:53 schreef Xith het volgende:

[..]

Maar wat als je nou geen onderzoek mag doen zoals in Turkije?
Wie zegt dat je geen onderzoek mag doen?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:37:03 #58
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42340814
Willen alle holocaust ontkenners en holocaust erkenners zich verzamelen in Auswitch?

Dan kan ik verder met mijn leven, dank u wel.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:45:57 #59
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42344464
Iedereen die meent dat de Holocaust ontkend moet kunnen worden zou verplicht de film 'Schindlers List' moeten zien. Het ontkennen van de beestachtige volkerenmoord van de Duitsers op de Joden is ronduit asociaal en dient waar mogelijk bestreden te worden. Wat mogen onze kinderen en kleinkinderen er straks van denken als wij zomaar even de moord op zes miljoen mensen ontkennen, omdat dat juridisch mogelijk is?!

Zum kotzen
Pugna Pro Patria
pi_42344807
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:56 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me alleen af wat het onkennen van de holocaust voor zin heeft, de bewijzen dat het heeft plaatsgevonden zijn legio in de vorm van foto's, ooggetuigen, en geallieerden die de vernietigingskampen ontdekt hebben. De ontkenners daarentegen kunnen alleen maar heel zielig gaan zitten janken dat het een Joods complot is en voeren verder geen bewijs aan. Het enige wat ze ermee bereiken is dat ze zichzelf volkomen belachelijk maken.
da's dan toch juist mooi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:09:50 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42345249
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:05 schreef Apropos het volgende:
Ja, als er een partij tegen Holocaustontkenning is, dan zijn het wel de Dictatoriale Neo-Nazi´s . Hoezo, begripsverwarring?
En de PvdA gaat ook die kant op alles voor de stemmen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:10:03 #62
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_42345263
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Jurgen21 het volgende:
Iedereen die meent dat de Holocaust ontkend moet kunnen worden zou verplicht de film 'Schindlers List' moeten zien. Het ontkennen van de beestachtige volkerenmoord van de Duitsers op de Joden is ronduit asociaal en dient waar mogelijk bestreden te worden. Wat mogen onze kinderen en kleinkinderen er straks van denken als wij zomaar even de moord op zes miljoen mensen ontkennen, omdat dat juridisch mogelijk is?!

Zum kotzen
Ik heb een goed idee: laten we de discussie over het mogelijk legaliseren van het ontkennen van de Holocaust ook strafbaar stellen. We moeten toch onze kinderen beschermen.

Voor de rest is je verweer weer laag: je hebt het niet over het strafbaar stellen van ontkenning van de Holocaust, nee: je hebt het over de Holocaust. Alsof mensen die strafrecht niet het juiste middel vinden dan ook maar direct de Holocaust ontkennen. Dat vervuilt direct deze discussie.
I am a black hole shitting into the void
pi_42349438
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Jurgen21 het volgende:
Iedereen die meent dat de Holocaust ontkend moet kunnen worden zou verplicht de film 'Schindlers List' moeten zien.
Gedaan, en ik zou graag nog steeds de Holocaust willen ontkennen.
quote:
Het ontkennen van de beestachtige volkerenmoord van de Duitsers op de Joden is ronduit asociaal en dient waar mogelijk bestreden te worden. Wat mogen onze kinderen en kleinkinderen er straks van denken als wij zomaar even de moord op zes miljoen mensen ontkennen, omdat dat juridisch mogelijk is?!
Dat we in een vrije samenleving wonen.
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En de PvdA gaat ook die kant op alles voor de stemmen
.
pi_42350384
Iemand zou er in Nederland eens een flinke rechtzaak over moeten uitlokken. Het is toch van de zotte dat uit een arrest waarin belediging bewezen werd geacht wordt afgeleid dat een lezing van de geschiedenis niet verdedigd mag worden?

Ik bedoel: het idee dat de Holocaust een verzinsel is is niet veel idioter dan het idee dat de goden kosmonauten waren - en dat ga je toch ook niet verbieden?
Overigens vind ik weinig zo beledigend als het idee dat ik beledigd zou zijn door revisionisme.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')