Meestal doe je het onderzoek voordat je een conclussie trekt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:56 schreef Xith het volgende:
[..]
Hoe kom je met zo'n onderzoek als je het niet mag ontkennen?
Ja, als er een partij tegen Holocaustontkenning is, dan zijn het wel de Dictatoriale Neo-Nazi´squote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
Tegenwoordig vertrouw ik weinig tot geen officiele berichten, de vraag "Ik geloof niet in de holocaust, heeft u toevallig bewijzen voor de holocaust?" zou gewoon legaal moeten zijn. Of zijn we hier al net zo als in de VS dat je niet kritisch mag zijn omdat er een stel Dictatoriale NeoNazi's aan de macht zijn vanwege hun Military Industrial Complex.![]()
Juist daarom zou het niet verboden moeten zijn. Als het zo duidelijk is, dat het is gebeurd, dan is er toch helemaal geen verdediging meer tegen de tegenovergestelde bewering meer nodig?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:56 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me alleen af wat het onkennen van de holocaust voor zin heeft, de bewijzen dat het heeft plaatsgevonden zijn legio in de vorm van foto's, ooggetuigen, en geallieerden die de vernietigingskampen ontdekt hebben. De ontkenners daarentegen kunnen alleen maar heel zielig gaan zitten janken dat het een Joods complot is en voeren verder geen bewijs aan. Het enige wat ze ermee bereiken is dat ze zichzelf volkomen belachelijk maken.
Maar wat als je nou geen onderzoek mag doen zoals in Turkije?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Meestal doe je het onderzoek voordat je een conclussie trekt.
Wie zegt dat je geen onderzoek mag doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:53 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar wat als je nou geen onderzoek mag doen zoals in Turkije?
da's dan toch juist mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:56 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me alleen af wat het onkennen van de holocaust voor zin heeft, de bewijzen dat het heeft plaatsgevonden zijn legio in de vorm van foto's, ooggetuigen, en geallieerden die de vernietigingskampen ontdekt hebben. De ontkenners daarentegen kunnen alleen maar heel zielig gaan zitten janken dat het een Joods complot is en voeren verder geen bewijs aan. Het enige wat ze ermee bereiken is dat ze zichzelf volkomen belachelijk maken.
En de PvdA gaat ook die kant op alles voor de stemmenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:05 schreef Apropos het volgende:
Ja, als er een partij tegen Holocaustontkenning is, dan zijn het wel de Dictatoriale Neo-Nazi´s. Hoezo, begripsverwarring?
Ik heb een goed idee: laten we de discussie over het mogelijk legaliseren van het ontkennen van de Holocaust ook strafbaar stellen. We moeten toch onze kinderen beschermen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Jurgen21 het volgende:
Iedereen die meent dat de Holocaust ontkend moet kunnen worden zou verplicht de film 'Schindlers List' moeten zien. Het ontkennen van de beestachtige volkerenmoord van de Duitsers op de Joden is ronduit asociaal en dient waar mogelijk bestreden te worden. Wat mogen onze kinderen en kleinkinderen er straks van denken als wij zomaar even de moord op zes miljoen mensen ontkennen, omdat dat juridisch mogelijk is?!
Zum kotzen![]()
Gedaan, en ik zou graag nog steeds de Holocaust willen ontkennen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Jurgen21 het volgende:
Iedereen die meent dat de Holocaust ontkend moet kunnen worden zou verplicht de film 'Schindlers List' moeten zien.
Dat we in een vrije samenleving wonen.quote:Het ontkennen van de beestachtige volkerenmoord van de Duitsers op de Joden is ronduit asociaal en dient waar mogelijk bestreden te worden. Wat mogen onze kinderen en kleinkinderen er straks van denken als wij zomaar even de moord op zes miljoen mensen ontkennen, omdat dat juridisch mogelijk is?!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de PvdA gaat ook die kant op alles voor de stemmen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |