ok dan:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:39 schreef erkel het volgende:
zag na madagascar pas de hint
Geef maar aan erkel, hij zag je hint van de hoofdstad waarschijnlijk nadat hij zijn eerste antwoord had gepost. Wat ben ik toch weer aardigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:39 schreef Supersheep het volgende:
Hmm, wat moet ik nu doen? Georgië is goed, is het 2e antwoord van erkeltje maar aan de andere kant wss ook een 'plotselinge ingeving'
MaJo, wat ben je toch weer aardigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geef maar aan erkel, hij zag je hint van de hoofdstad waarschijnlijk nadat hij zijn eerste antwoord had gepost. Wat ben ik toch weer aardigIk verwacht dan ook een MaJo (lees: Beatles) vraag van erkel
![]()
Ik vind jou ook lief hoor, erkeltjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor de kleinerende naamvermelding, komt er zeker geen schapen vraag![]()
Ey Bolkiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet ook wel wat van The Beatleskom maar op met die vraag.
Sheep weet nog minder van de Beatles. Kom maar op met die vraagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
Beatles... daar weet ik niks vanaf, voor mijn tijd en wèèke muziek![]()
wat ligt sheep niet...hmmmm![]()
het zal wel aan mij liggen maar die laatste zin snap ik niet, laat staan dat ik weet wat wèèke is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
Beatles... daar weet ik niks vanaf, voor mijn tijd en wèèke muziek![]()
wat ligt sheep niet...hmmmm![]()
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef Supersheep het volgende:
Ey Bolkie![]()
Kan het kloppen dat ik je hier voor het eerst zie?
Ow, op die fiets. Stel maar een geschiedenis of kunstvraag erkeltje, die weet ik bijna nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sheep weet nog minder van de Beatles. Kom maar op met die vraag
That's the spiritquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:50 schreef erkel het volgende:
ok beatles vraag...ik snuffel wel wat
Tevens welkomquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
WELKOM!
![]()
OP al gelezen en ook even naar het oorverdovendestrelende Eisbär geluisterd?
Ik heb een keer een vraag gesteld, dus ik ben wel een beetje bekend met de werkwijze.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:WELKOM!
![]()
OP al gelezen en ook even naar het oorverdovende Eisbär geluisterd?
Oh echt? Je bent me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankjewel schat maar ik zit hier al iets langer
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed nummer van die Eisbar, beetje electro-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |