quote:
Je hele OP manquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF.
Omdat er 1 iemand begint met baggeren gooi je het dicht.
quote:
Het hele topic gaat werkelijk nergens meer over. Als ik hem zo opschonen hou je 3 a 4 reactie's over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als het een saai eentonig verhaal is leest geen hond het. Is dat dan wat je wil.
Hele topic ging nergens meer over he. Voordat we een topic volzetten met copy/paste posts.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Werd er niet genoeg gekankerd en gescholden in dat gehandicaptengrappentopic biootje?
Nou ja, kusje maar
mijn topic wat doe jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappen waren echt leuk![]()
Lucille is een gloeiend lekker wijf
Oh nee dit is KLB
Hij is overgenomen in ONZ. Have funquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn topic wat doe je![]()
grappen over gehandicapten
anders gooi hem ff naar onz , waar ze dit soort grappen wel waarderen![]()
Wat is dan WEL de bedoeling hier? Ik zie links en recht allerlei slotjes vallen dat ik denk "Hoezo nou weer?quote:
Een semi-serieus klaagtopic vol met "lolleromfg" "hihi" "quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dan WEL de bedoeling hier? Ik zie links en recht allerlei slotjes vallen dat ik denk "Hoezo nou weer?"
Met weinig meer rechtvaardiging dan "Bagger"
Word dan geen mod of zo![]()
"Oh jee een topic waar we geen raad mee weten. Nou ja, het staat niemand in de weg of zoMaar er moet wel KWALITEIT geklaagd worden. Of zo. Kom, we noemen het bagger en gooien het dicht. Klaar
"
Ja, daar zijn wequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een semi-serieus klaagtopic vol met "lolleromfg" "hihi" "" "tvp" "hihi, ik rij wel over je zak heen" slaat toch ook nergens op?
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN ! roeperts (deel2) Dit topic doel je op neem ik aan?
Ik heb ongeveer 3 keer een legio post verwijderd met 'hihi, tieten' 'pics?' 'Homo, met je darten'..
Offtopic doorgaan, ook door de TS, resulteert in een slotje. Heel simpel, dat weet iedereen die hier een topic opent.
En voor verdere klachten over het modden verwijs ik je graag naar FB (de KLB feedback wel te verstaan.
Meestal is het niet een bepaalde user waar we het tegen hebben, maar gewoon een algemene oproep het wat normaler te houden en niet te veel te kloten. Als het tegen een bepaalde user is noemen we die wel bij naam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we
Misschien mis ik gewoon van alles, gisteren reageerde ik ook in een topic waarin bio al van alles verwijderd bleek te hebben.
Misschien voel ik me wel gewoon te snel aangesproken of zo, dat kan ook
Oh okeequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:14 schreef Janetje het volgende:
Maar bij een topic waarbij de OP al bagger aantrekt of die maikuulig is, is het meestal nogal vechten tegen de bierkaai en gaat hij gewoon op slot wanneer er dus uit komt dat er alleen maar bagger in gepost wordt.
Ehh.. is er wat mis met dat slotje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou we het er toch over hebben, goddomme zeg
3e zaterdag van de maand en geen gangbang
Niks! NIKS! Slotjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehh.. is er wat mis met dat slotje?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks! NIKS! Slotje
Topic
Slotje!![]()
kusje ook nog?
Ik ben geheel en al serieus in mijn OP. En de mailkuul nonsens krijg je toch wel, dus ik heb ook geen spijt van mn eerste zin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
We zullen Alexxxxxxxxxxx zijn leed met de C1000 zak serieus benaderen![]()
Nou ja, ik dan
Reageer dan ff IN DAT TOPIC of zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geheel en al serieus in mijn OP. En de mailkuul nonsens krijg je toch wel, dus ik heb ook geen spijt van mn eerste zin.
Dit soort topics hebben een heel hoog ONZ gehalte, dat zie jij zelf ook wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Al mijn topics worden gesloten
Wat ik ook doe, ze zijn nooit geloofwaardig
En omdat anderen ze volbaggeren moeten ze dicht, terwijl ik zelfs fotos post.....
Als je het niet gelooft, plaats hem dan in ONZ
Ik durf te wedden dat we het er wel eens mee warenquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
Ik durf te wedden dat je collega modjes het NIET eens zijn met dat slotje
Zelden zo'n gepast slotje gezien als nu. Niks meer dan bewondering voor de manier waarop Bio te werk gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
Nee hoor, deze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
De reactie's die je met zo'n topic krijgt, passen zeer zeker niet in KLB.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
serieus bedoeld topic. maar om zeep geholpen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor, deze niet.
Het is een opsomtopic waar niet over gediscussieerd wordt. Hoog ONZ gehalte en het gaat nergens over.
Daarnaast hebben wij nog: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Dan hadden ze wat meer aandacht moeten besteden aan de OP.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
serieus bedoeld topic. maar om zeep geholpen.
Omdat ie niet in KLB thuishoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef koemleit het volgende:
Biogarde waarom is m'n topic dicht?
ja maar m'n klacht was dat ik best lang moest wachten op m'n shoarmaquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar m'n klacht was dat ik best lang moest wachten op m'n shoarma
had je da niet begrepen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Biogarde waarom heb je mijn topic gesloten?
Zit er bovenopquote:
Waarom dat nou weer nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Biogarde het volgende:
Oke. Imo niet topicwaardig. En we zitten nog steeds in KLB![]()
Je hebt het over een filmpje. Wat krijg je in zo'n topic: Een topic met fimpjes enquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet![]()
Moet tegenwoordig eerst je familie geholocaust worden voor dat je mag klagen?
Waar heb je het over? Het was een pop-up die ik kreeg, en daardoor schrok ik overeind en kletste al m'n drinken over het bureau.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt het over een filmpje. Wat krijg je in zo'n topic: Een topic met fimpjes enposts. Hoort gewoon niet in ONZ.
ONZ vanwege de wending die zo'n topic krijgt. Weet jij ook Skippybalquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het was een pop-up die ik kreeg, en daardoor schrok ik overeind en kletste al m'n drinken over het bureau.
En ONZ?
Waarschijnlijk niet. Krijg ik hem voor kutmod?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wanneer komen die verkiezingen hier.
Organiseer ze zelfquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wanneer komen die verkiezingen hier.
Als je geen moderator was geweest, had ik allang ergens gepost dat je dood moest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Krijg ik hem voor kutmod?![]()
Willen we hier nietquote:
Je mag me best doodwensen hoor. Kan wel wat hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je geen moderator was geweest, had ik allang ergens gepost dat je dood moest.
Maar nu durf ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |