Ik kan me herinneren dat de vriendin van TS nog niet zo gek lang geleden EN bloedlekker EN bloedgeil was. Dus het nut van dit topic ontgaat mij ook een beetjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:15 schreef Rekkie het volgende:
Waarom wou je aandacht besteden aan die dames dan?
Die is natuurlijk dood gebloed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de vriendin van TS nog niet zo gek lang geleden EN bloedlekker EN bloedgeil was. Dus het nut van dit topic ontgaat mij ook een beetje
Die kans heb je bij voorbaat als vergooit door te gaan darten..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een aantal maanden terug opende ik al een topic over dat fenomeen, maar vandaag wil ik er graag weer de aandacht op vestigen.
Gisteren wezen stappen in Nijmegen. Zijn we daar in een of ander cafe (geen idee hoe het heette, was er nog nooit geweest), en terwijl we aan het zuipen en darten zijn komt er een groep meiden (3stuks) binnen. Best lekker opzich, maar omdat ik bezig was met een uitgooi tripple 20, tops en bulls eye wou ik daar op dat moment geen aandacht aan besteden.
Wat me wel gedurende het half uur dat we daar bezig waren opviel, was een groep jongens, die ongeveer met z'n tienen waren, je kent ze wel, Nike Air Max, 2/3 personen een petje, houthakkershemden, sjek roken en lomp bier drinken.
Bij binnenkomst van die 3 vrouwen begon het HEUI en SOOOOOW ! geschreeuw al vanuit die groep. Nouja, moet kunnen, maar toen kwam het.........
Gingen ze met zn allen schreeuwen en wijzen: WIJ WILLLLLEEEEEN TIETEN ZIEN, WIJ WILLLLENN TIETEN ZIEN !!!! etc. etc. etc.
Gevolg: Die wijven liepen weg van de bar, zo de kroeg uitEn alweer verkleinde een groep lompe boeren mijn kans op een one night stand
![]()
![]()
![]()
Wij willen tieten zien roeperts moeten simpelweg dood![]()
![]()
![]()
![]()
vandaar dat het op FOK! ook zo vaak geroepen wordt...quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:53 schreef Dalamar het volgende:
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN roepers zijn per definitie gefrustreerde mannetjes die weinig tot geen tieten te zien krijgen. En meestal is daar een goede reden voor.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
houthakkershemden, sjek roken
Tja.. eigen schuld he..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef Kiteless het volgende:
Wacht even....
Jij wou die meiden geen aandacht geven want je stond te darten...?
Hoor je bij elke Ajax wedstrijd wel als er ergens een wijf de trap af looptquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef El_Rolando het volgende:
DAAR MOET EEN PIEMEL IN-roepers zijn meestal iets brutaler.
Hij gooide anders wel net tripple 20, tops en bulls eye hoor!!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef Kiteless het volgende:
Wacht even....
En toen hebben andere mensen jouw kans op een one night stand geruineerd ?
Playing . . . hard to get.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef Kiteless het volgende:
Wacht even....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging vroegah ook weleens stappen met collega's van de Efteling. Ook weekendjes naar Center Parcs en zo. En dan constant andere groepen sjappies maar schreeuwen
"WIJ WILLEN SEKS MET DIE BLONDE!!"
Ja, mooie dames hadden we mee, dat zekerMaar collega's he, en vriendschappelijk en zo
Zulke dingen vonden we best lachen, eigenlijk
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef FreeShooter het volgende:
Hahahhaaa, lang geleden dat ik zo goed gelachen heb. Had hem niet eens door, bedankt CoolguyJe doet je naam eer aan
Mensen die het woord 'pauper' gebruiken zijn bij voorbaat pau....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:37 schreef fathank het volgende:
Leg eens uit wat een pauper is dan..
nee ik dart niet
Wel een gare manier om 150 uit te gooien.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij gooide anders wel net tripple 20, tops en bulls eye hoor!!!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |