Goh, wat een lef moet een moderator hebben om een topic te sluiten he? Belachelijke opmerking!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:41 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent om het topic te sluiten, dan kun je toch ook nog wel even stoer zijn om uit te leggen waarom De nieuwe Southpark aflevering over WoW gesloten is...?
Ja het was inderdaad een heel erg serieus topic!quote:Het was een serieus topic met een serieus probleem met een normale discussie als gevolg.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen humor en dan snap je niet hoe WoW in elkaar zit!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over? Ik heb tenminste een epic set! Ga terug naar je mammie! ik leef tenminste in de echte wereld! The World of Warcraft!!!
Enz enz enz...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:23 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Dwarf female is veel sexier!!![]()
fapfapfap
Heb ik tenminste 1 fan!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil hierbij Roman de groeten doen.
Damn dat was een snelle reactiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:51 schreef boem-dikkie het volgende:
een klaagbaak topic dat bedoeld is om leuk te blijven janetje?
Het is misschien wat overdreven om het iets mooier en erger te laten lijken, maar je moet toegeven dat dit geen baggertopic is! Een grapje tussen door als replys moet toch kunnen? Er waren ongeveer 135 replys, Gût oh gut, dan is het makkelijk om er 4 quotes uit te halen die wat minder serieus zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goh, wat een lef moet een moderator hebben om een topic te sluiten he? Belachelijke opmerking!
[..]
Ja het was inderdaad een heel erg serieus topic!
Een paar willekeurige quotes om dit te benadrukken:
[..]
[..]
[..]
Enz enz enz...
Mod?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:13 schreef Camplo het volgende:
2609 maakt nog altijd toffe topics. Ik zie Pizzakoppo nooit topics sluiten dus die is nu al de tofste mod van allemaal![]()
quote:
Pizzakoppo uit het blauw. Hulde!!!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Pizzakoppo uit het blauw. Hulde!!!!![]()
![]()
check [med]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waarom ben je er nu alweer mee gekapt
Ik ben niet chagrijnigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:11 schreef Laton het volgende:
Wat een onzin dit te sluiten, klacht is helder, verhaaltje erbij, en het is duidelijk dat ts ondertussen naar de fles grijpt uit wanhoop.
M'n huis opknappen teveel rommel
dus janetje, doe maar snel weer open !
sjaggerijn !
Je wou serieus een verkiezing wie de grootste zeikerd is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:10 schreef postmortum het volgende:
Janetje en/of andere mods moeten wij niet een klb verkiezing houden PUB en Onz heeft er al in, nu wij nog
ja en wie de leukste lemmingen heeft mag het mag het mag het? ik ga wel stemmen tellen en catagorieen makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wou serieus een verkiezing wie de grootste zeikerd is?
Suc6quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en wie de leukste lemmingen heeft mag het mag het mag het? ik ga wel stemmen tellen en catagorieen maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |