Nee, ik sloot hemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef Mustard_Man het volgende:
janetje wat doe je zomaar mijn topic over xmen deleten![]()
![]()
![]()
*Zakmes aangeeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef Mustard_Man het volgende:
ik EIS heropening of ik val Libanon weer binnen verdomme!
het past allemaal in hetzelfde thema, dat jij de connectie niet kunt zien is niet mijn fout.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik sloot hem![]()
Maar nee.. Het topic idee was best aardig, om vervolgens over je anushaar, je matties, sinterklaas, mohammed en de kerstman te beginnen (in willekeurige volgorde) is wel een iets over the top, vind je ook niet?![]()
Bij nader inzien.. zelfs het thema was niet leuk..![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
het past allemaal in hetzelfde thema, dat jij de connectie niet kunt zien is niet mijn fout.
nu ga ik huilen in de hoek van mn kamer. doei
kuskus
me lamp is kapot
Yo!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dude, lees de OP eens na en denk eens over wat jij zal doen als jij mod was.
Hij was inderdaad best leuk..quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij was anders best leukMaar natuurlijk begrijp ik dat ie gesloten word.
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij was inderdaad best leuk..
Maar als ik deze open laat is het een vrijbrief voor andere lemmingmakers..![]()
niet meer in het blauw?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef Tha_T het volgende:
Het kunnen er niet genoeg zijn
100% is ook alles, en toch kun je meer dan 100% hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef welkominspace het volgende:
Jong dit is niet echt he
je kunt niet beter je best doen
goed-beter-best
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef Mustard_Man het volgende:
ik EIS heropening of ik val Libanon weer binnen verdomme!
Opzich vind ik het nog wel meevallen. Het staat inderdaad wel de Faq dat je respect moet hebben voor anderen, maar als we die regel altijd maar keihard gaan toepassen dan blijven er niet veel topics over in KLB. Een beetje speling moet kunnen, en misschien wordt het ook wel eens weer een keer tijd om de Faq wat aan te passenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef Arnold_fan het volgende:
In hoeverre kan dit topic door de beugel qua fatsoen? grefo-politiek...
Mijns inziens klopt dit er niet aan grefo-politiek...
Een schopje naar ONZ dan misschien? Elke gemeente heeft opvraagbare regels en handeld daarnaar, en zo niet is het eenvoudig om in beroep te gaan, het is nogal kinderachtig om zo te reageren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich vind ik het nog wel meevallen. Het staat inderdaad wel de Faq dat je respect moet hebben voor anderen, maar als we die regel altijd maar keihard gaan toepassen dan blijven er niet veel topics over in KLB. Een beetje speling moet kunnen, en misschien wordt het ook wel eens weer een keer tijd om de Faq wat aan te passen![]()
Het zit je dwars héquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Een schopje naar ONZ dan misschien? Elke gemeente heeft opvraagbare regels en handeld daarnaar, en zo niet is het eenvoudig om in beroep te gaan, het is nogal kinderachtig om zo te reageren.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Een schopje naar ONZ dan misschien? Elke gemeente heeft opvraagbare regels en handeld daarnaar, en zo niet is het eenvoudig om in beroep te gaan, het is nogal kinderachtig om zo te reageren.
Alstu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vrijdag de 13e topic
Mag gesloten worden, heb ipv reageren een compleet nieuw topic geopend![]()
Ik moet maar eens gaan slapen denk ik![]()
Dit topic was al meer als 24 uur oud...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef Janetje het volgende:
TMF Awards
Waarom open je in godsnaam een nieuwe, hier reageer je toch ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |