kunnen we geen nieuw subforum maken [bash]quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Regen doet krimpen :'(
Ik stel een schopje naar ONZ voor.
voor jouw eigen best wil zou het topic beter niet hebben bestaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef Kleine_Jelle het volgende:
ik verdedig mij met hand en tand!
eindelijk weer een beetje vermaak op Fok!
Hoe bedoel je? Ik die in mijn eentje 5 wannabee-bashers onschadelijk maakquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor jouw eigen best wil zou het topic beter niet hebben bestaan![]()
Dit is het FB topic.. hier kunnen mensen klagen over dingen waar ze het niet mee eens zijn qua moderatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van dit topic? Net of 2609 ook maar iets van waarde toevoegd aan topics of het forum zelf.
NEE!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is het FB topic.. hier kunnen mensen klagen over dingen waar ze het niet mee eens zijn qua moderatie.
Zo af en toe een FB topic door een user laten openen kan toch geen kwaad? Zelfs met zo'n titel.
Beetje sarcasme mag er toch wel in zitten?
Eensch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:24 schreef Ulreazj het volgende:
Als dit FB is, dan klaag ik dat dit onder de maat is.
Premier Balkenende eist succes normenbeleid opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Beste mods, kan dit topic wellicht eventueel verplaatst worden naar POL
Balkenende krijgt kapsones
Graag! Alvast bedanktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Premier Balkenende eist succes normenbeleid op
Deze staat daar nu ook.
Ik vraag even of de twee gemerged kunnen worden.
Als je wat tegen de jongen heb, kan je altijd de PM functie gebruiken, een mail sturen naar het forum, een mail sturen naar de desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn topic over de "Turk"kloon gesloten?
Was mij inderdaad ook opgevallen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:29 schreef outcast_within het volgende:
het valt mij op de snellejelle Kleine_jelle oid overal die 2 smileys neerplempt en er op los baggert.
in het kader van klb opschoning een ban ofzo? oh wacht dit is zeker een ban verwensing?
Je vind het moeilijk om normaal te discussieren he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Padvinders
WTF. IK bagger zelf mee, alleen omdat ik 1x moet lachen om een reactie ?
Schijnbaar is er in je jeugd bij de padvinders wat vreselijks gebeurd dat je zo raar reageert.
Nee, ik sloot hemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef Mustard_Man het volgende:
janetje wat doe je zomaar mijn topic over xmen deleten![]()
![]()
![]()
*Zakmes aangeeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef Mustard_Man het volgende:
ik EIS heropening of ik val Libanon weer binnen verdomme!
het past allemaal in hetzelfde thema, dat jij de connectie niet kunt zien is niet mijn fout.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik sloot hem![]()
Maar nee.. Het topic idee was best aardig, om vervolgens over je anushaar, je matties, sinterklaas, mohammed en de kerstman te beginnen (in willekeurige volgorde) is wel een iets over the top, vind je ook niet?![]()
Bij nader inzien.. zelfs het thema was niet leuk..![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:39 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
het past allemaal in hetzelfde thema, dat jij de connectie niet kunt zien is niet mijn fout.
nu ga ik huilen in de hoek van mn kamer. doei
kuskus
me lamp is kapot
Yo!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dude, lees de OP eens na en denk eens over wat jij zal doen als jij mod was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |