Irrationele, ongenuanceerde, niet-onderbouwde, domme, kut-topic.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van die kutkinderen met van die groene pakjes aan en van die oranje sjaals
Paar 100 meter van mn huis ligt zo'n vereniging voor die nep-hitlerjugend vereniging.
Ik moet altijd lachen als ik weer een paar van die kinderen met zo'n "leider" voorbij zie komen, die met zijn fluitje echt heel veel gezag uitstraalt
Wat is het nut eigenlijk van padvinders ? Ik heb nog nooit gehoord dat ze een nieuw werelddeel ontdekt hebben of zoiets.
En dan: Welke normale vent gaat daar nou bij. Die kinderen worden later allemaal labiele flikkers
Bahbahbah padvinders
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat ben jij toch een ongelovelijke zeikerd! Wat kan het jou nou schelen wat iemand anders leuk vind? Misschien vind jij postzegels sparen wel helemaal de bomb kan mij toch geen fuck schelen? Ga eerst zelf maar iets baanbrekends uitvinden!
Dude, ik heb nog nooit bij de padvinderij gezeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er vroeger zelf bijgezeten ?
Zo niet: Vraag jezelf eens af wat het nut is van padvinderij![]()
En wat het verschil is met mensen die zeggen dat ze met geesten kunnen praten.
Juist ja. Het zijn allebei fantasieen
Je leert er je reet af te vegen met bladeren, en hoe je moet omgaan met kindermisbruik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van padvinders ?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je leert er je reet af te vegen met bladeren, en hoe je moet omgaan met kindermisbruik.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je leert er je reet af te vegen met bladeren, en hoe je moet omgaan met kindermisbruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |