abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42366986
Zie RTL nieuws nu.

Claimt dat het relatief rustig is gebleven na de moord op Van Gogh dankzij hem.
Doet of zijn normen en waarden weer hersteld zijn, dankzij hem.
Een heer met stijl
pi_42367008
Wat een tijger.
Ik post om het posten.
pi_42367186
oja we moesten "ons hoofd koel houden.."

gelukkig hebben we deze man gevolgd destijds anders was het heel wat slechter afgelopen

pi_42367227
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:38 schreef dark_humanity774 het volgende:
oja we moeten ons hoofd koel houden.."

gelukkig hebben we deze man gevolgd destijds anders was had het heel wat slechter afgelopen
We zullen nooit weten hoe het was gelopen als we iemand anders gevolgd hadden, velen beweren slechter, ik zeg misschien wel beter.
Een heer met stijl
pi_42367372
Hij had een leidende de rol tijdens deze gebeurtenis. Ik vind dat hij wel goed tussen links en rechts, centraal is gebleven toen deze partijen over en weer met verwijten begonnen te gooien.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42367379
Het gaat gelukkig echt goed met Nederland.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:52:50 #7
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_42367526
Jap, we leven in voorspoed en kennen geen terugslagen.

* en toen werden we nog niet wakker in Nederland..
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_42367536
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Hij had een leidende de rol tijdens deze gebeurtenis. Ik vind dat hij wel goed tussen links en rechts, centraal is gebleven toen deze partijen over en weer met verwijten begonnen te gooien.
Centraal is zijn partij zeker, en ze zitten tussen links en rechts, maar om nou te zeggen dat Balkenende een echt leidersfiguur is
Toen Balkenende I viel was het al duidelijk dat hij de capaciteiten om een kabinet te leiden mistte, maargoed hij was toen nog onervaren, dat gedoe met Verdonk was helemaal een flater, weer had hij zijn ploeg niet onder controle en tevens sprak hij zijn mond voorbij.
Als politicus is hij niet verkeerd, maar als premier is hij niet echt sterk vind ik.
Een heer met stijl
pi_42367660
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef longinus het volgende:
Het gaat gelukkig echt goed met Nederland.
Het ging ook echt heel slecht voor hij aan de macht kwam.....?!?
Ik heb nog nooit zoveel mensen horen klagen de laatste jaren, maar de verkiezingen komen eraan en de CDA gaat terug naar de poepgooiende aapjes techniek richting links en mensen scharen zich weer als 1 man achter Balkenende.

Politiek is toch iets geweldigs
pi_42367692
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

We zullen nooit weten hoe het was gelopen als we iemand anders gevolgd hadden, velen beweren slechter, ik zeg misschien wel beter.
natuurlijk hebben we 'm niet gevolgd, daar heeft hij de leiderseigenschappen ook niet voor.

iets wat we na 23 balkenende-kabinetten wel hebben geleerd..

[ Bericht 0% gewijzigd door dark_humanity774 op 04-10-2006 20:04:53 ]
pi_42367986
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef geregistreerd het volgende:
Het ging ook echt heel slecht voor hij aan de macht kwam.....?!?
Niet mee eens, men vond het pas slecht gaan toen rond het najaar van 2001 er aanslagen werden gepleegd in de VS, Fortuyn opstond en dingen begon te roepen.
Kortom het laatste jaar van Paars 2, daarvoor ging het in ieder geval beter dan nu.
Een heer met stijl
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:10:21 #12
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42368058
Ik heb bij die man vaak het idee dat ie amper besef heeft van wat er zich buiten zijn braaf gereformeerde wereldje afspeelt; of dat gewoon niet wíl zien...
Want om nou te zeggen dat Nederland er de laatste jaren wat normen en waardenachtig gedrag op vooruitgegaan is?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_42368145
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet mee eens, men vond het pas slecht gaan toen rond het najaar van 2001 er aanslagen werden gepleegd in de VS, Fortuyn opstond en dingen begon te roepen.
Kortom het laatste jaar van Paars 2, daarvoor ging het in ieder geval beter dan nu.
Beter dan nu is een feit, en elk kabinet heeft zijn ups en downs.
Paars was geen links kabinet btw, cda spiegelt de kiezer dat voor de ogen...
pi_42368558
quote:
Premier Balkenende schrijft het voor een deel op zijn conto dat het rustig bleef na de moord op Theo van Gogh. Door de nadruk op normen en waarden is de samenleving weerbaarder geworden, staat in een brief van de premier waaruit RTL Nieuws citeert.

Femke Halsema van GroenLinks noemt de opmerking van de premier een vorm van zelfoverschatting. Ze wijst erop dat zich na de moord 800 incidenten hebben voorgedaan;het aantal meldingen over discriminatie verzesvoudigde.

In de brief raadt Balkenende aan van normen en waarden een belangrijk thema te maken in de kabinetsformatie.

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6E7DDA72F1453.html
Nou wat Femke hier zegt. Het moet echt niet gekker gaan worden. Die man loopt mijlenver naast zijn schoenen. Een paar weken terug over het economisch herstel ook al. Hij doet alsof hij het zelf gelooft. Zelfoverschatting lijkt hier nog een zware understatement. Die man mist ieder realiteitsbesef.

Het Normen en Waardengedoe is slechts bij woorden en een achterlijke website gebleven. En niet meer dan dat.

Ik begin steeds meer te balen van zijn sterallures.

U ook?

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 04-10-2006 20:33:48 ]
pi_42368900
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:13 schreef geregistreerd het volgende:

Paars was geen links kabinet btw, cda spiegelt de kiezer dat voor de ogen...
Inderdaad, wat ik ook zo raar vind ik dat de PVDA zoveel verweten wordt omtrent Paars, terwijl de VVD die er ook zat gewoon kalm mee kon blijven regereren en altijd buiten schot blijft.
Een heer met stijl
pi_42369034
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zie RTL nieuws nu.

Claimt dat het relatief rustig is gebleven na de moord op Van Gogh dankzij hem.
Doet of zijn normen en waarden weer hersteld zijn, dankzij hem.
Aan wie is het volgens jou te danken? Aan de Boskabwouter zeker?
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_42369096
Daar hebben we buro renkema voor

http://www.burorenkema.nl/2006/10/polshoogte_brengen.php

Balkenende Ezel
JOHNNY HEITINGA
pi_42369124
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Hoezo zou het uberhaupt aan 1 persoon te danken zijn?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_42369128
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De homo Fortuyn was een stomme brulkikker. Alle anderen waren doodsbang voor hem en zijn succes en gingen nog dommere dingen roepen dan die relnicht. Alleen Balkenende is beschaafd gebleven wat er toe geleid heeft dat CDA in 2002 eindelijk weer de grootste partij werd.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_42369489
Normen en waarden zijn meer zoek dan ooit tevoren, verharding in de maatschappij is waar Balkenende voor staat, ieder voor zich en God voor ons allen.
De C kan al weg uit CDA, ( of G van Ggggristenen zoals hij hij zelf noemt) de D is onderweg...
pi_42369583
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het is geen multiple choice vraag hoor, dat je doormiddel van afstrepen op het juiste antwoord komt, en nogmaals dat het beter gaat an sich ben ik het niet mee eens.
De enigen die beweren dat het beter gaat is het kabinet Balkenende zelf en ze doen dat zo overdreven dat je je af zou vragen wie ze nou willen overtuigen, de kiezer of zichzelf.

Het enige waar het beter meegaat is de economie, en dat is zoals altijd een wereldwijde tendens, dat Nederland nu voorop loopt is doordat ze hebben lopen plukken van de minderbedeelden zodat het nu beter gaat met de meerbedeelden, en dat zijn de kiezers die ze te vriend willen houden.
Een heer met stijl
pi_42369732
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

De homo Fortuyn was een stomme brulkikker. Alle anderen waren doodsbang voor hem en zijn succes en gingen nog dommere dingen roepen dan die relnicht. Alleen Balkenende is beschaafd gebleven wat er toe geleid heeft dat CDA in 2002 eindelijk weer de grootste partij werd.
Nee beste kerel, het feit dat een groot deel van de mensen die op Fortuyn stemden wel hersenen hadden bewijzen die CDA stemmers, weken lang was het CDA in peilingen even groot als PvdA en VVD, ineens gaat Fortuyn dood en ze stijgen.
Voor die mensen was het natuurlijk onacceptabel om op 'paarse partijen' te stemmen en links kon sowieso al niet want daar kwam de kogel immers vandaan, dan blijft er alleen 1 ding over en dat is het CDA.
Op de LPF stemmen was weggelegd voor de mensen zonder hersenen die een symbolische stem uitbrachtten.
Puur een kwestie 'bij gebrek aan beter'.
Een heer met stijl
pi_42369766
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Fortuyn was een eng mannetje maar wel iemand die zei waar andere mensen alleen aan dachten, hij sloeg de spijker op de kop en had een nuchtere blik op de gang van zaken.
Mijn stem had ie nooit gehad maar iemand als hem in de kamer om tegengas te geven en dingen bij de naam te noemen had voor een gezondere politiek gezord dan het nu gaat.

De oogkleppen politiek die nu door rechts gevoerd word heeft zijn vruchten wel afgeworpen dacht ik toch?
Nog nooit zijn zoveel mensen in NL zo ontevreden en onzeker geweest als nu.
pi_42369860
Balkenende krijgt kapsones

Eigenlijk zouden deze topics moeten worden samengevoegd
Een heer met stijl
pi_42369892
Wat mij betreft kan dit wel naar POL trouwens
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')