De puike topics...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je probeert je te verdedigen door te zeggen dat DIT een goed topic van je is
Damn dan wil ik niet weten wat een kuttopic van je wel niet is dan![]()
Heb ik nooit gezegd, haal die duim uit je mond aubquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je probeert je te verdedigen door te zeggen dat DIT een goed topic van je is
Damn dan wil ik niet weten wat een kuttopic van je wel niet is dan![]()
HAHAHAHA JIJ BENT KANKERGRAPPIGquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik me ook een beetje inhouden met zo'n hoofd, straks kijkt hij nog een keer in de spiegel, wat uitermate dodelijk zou zijn
oeh man de welgevressde spiegelgrap hoe verzin je het?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik me ook een beetje inhouden met zo'n hoofd, straks kijkt hij nog een keer in de spiegel, wat uitermate dodelijk zou zijn
wow, dat is pas een grappige opmerking!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Er werden een paar puike topics gesloten die niet door mij waren geopend, als je dat soms wou suggererenquote:
Waarom ik probeer er net zo'n goed topic als deze uit te zuigenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd, haal die duim uit je mond aub
klagen over het beleid moet in de FB topics....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:31 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Er werden een paar puike topics gesloten die niet door mij waren geopend, als je dat soms wou suggereren
Dat was geen grap, dat meende ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef DraYtje het volgende:
[..]
wow, dat is pas een grappige opmerking!
en dan te bedenken dat ik maar 11 dagen ouder ben als hem![]()
en dan te bedenken dat jullie allemaal ouder zijn dan mijquote:en dan te bedenken dat ik maar 11 dagen ouder ben als hem
Er worden puike topics gesloten, dat vind jij niet kunnen en om daar tegenin te gaan open je een kuttopic ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:31 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Er werden een paar puike topics gesloten die niet door mij waren geopend, als je dat soms wou suggereren
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
klagen over het beleid moet in de FB topics....
Het waren zulke puike topics dat ze hun eigen afscheidstopic verdiendenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er worden puike topics gesloten, dat vind jij niet kunnen en om daar tegenin te gaan open je een kuttopic ?hou op
![]()
![]()
Jij bent een kloonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:34 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
[..]
Het waren zulke puike topics dat ze hun eigen afscheidstopic verdienden
interpreteert is met een tquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik ga niet naar school, ik doe zelfstudie, m'n moeder smeerde mijn boterhammen tot ik 8 was, en er is niks mis met mijn username. Het ligt aan de manier waarop je mijn username interpreteerd.. Je verdere smileygebruik wijst er wel op dat je erg zeker van jezelf bent, onterecht.. Tenslotte, het feit dat je alleen bagger opent wijst er wel op dat je op een bedroevend laag geestelijk niveau zit![]()
sorry vd zelf quotequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh man de welgevressde spiegelgrap hoe verzin je het?
echt als jij een vloeistof zou zijn droop je van mijn toiletborstel af
Hehe, die was zeker geonderwaardeerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry vd zelf quote
maar mijn reply werd ondergesneeuwd
![]()
Iemand die door zijn imbeciele voorkomen niet meer durfde te posten en daarom een kloon heeft aangemaakt, dat kunnen er zo duizenden zijn dusquote:
Ah, dus jij bent mijn schepper, Dribbel_quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iemand die door zijn imbeciele voorkomen niet meer durfde te posten en daarom een kloon heeft aangemaakt, dat kunnen er zo duizenden zijn dus
ik weet het niet![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hehe, die was zeker geonderwaardeerd
Zelfkennis is okayquote:
HAHAHA HOU OP JIJ BENT TE GRAPPIG MANquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:40 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent mijn schepper, Dribbel_
Of zijn we toch allebei klonen van iemand anders?
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft en je broek naar benedenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAHAHA HOU OP JIJ BENT TE GRAPPIG MAN
maar ff serieus kan je echt niks beters verzinnen dan dat jip en janneke wat-je-zegt-ben-je-zelf niveau van je ?
Ik probeer niet uit de hoogte te doen, dus pas ik mij een beetje aan je niveau aan, of had je toch liever Pluk van de Pettenflat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAHAHA HOU OP JIJ BENT TE GRAPPIG MAN
maar ff serieus kan je echt niks beters verzinnen dan dat jip en janneke wat-je-zegt-ben-je-zelf niveau van je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |