kutgrapquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:43 schreef minkuukel het volgende:
Omdat niemand ze feliciteerd met dierendag![]()
Het is vandaag dierendag, gun die ook een verzetjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:46 schreef BrauN het volgende:
TS.
[afbeelding]
Zoals u ziet hoeft u de TS niet serieus te nemen. Of eigenlijk... hij moet juist wel een keer serieus genomen worden. Tussen de billetjes.
Haal die foto weg, vlegel!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:46 schreef BrauN het volgende:
TS.
[afbeelding]
Zoals u ziet hoeft u de TS niet serieus te nemen. Of eigenlijk... hij moet juist wel een keer serieus genomen worden. Tussen de billetjes.
Zeg me dat je niet doelt op dat 'MIJN ZUSJUH IS DIK EN EEN BREEZAH LOLLER' topic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:40 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Alle puike topics worden vandaag gesloten, wat heeft dit te betekenen!? Zijn de moderators spontaan ongesteld geworden, of hebben ze simpelweg een humorloze dag!?![]()
Die bedoel ik eigenlijk wel, onder anderequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg me dat je niet doelt op dat 'MIJN ZUSJUH IS DIK EN EEN BREEZAH LOLLER' topic.
Zelfs op het jaarlijkse PMS-bijeenkomst heb ik minder gezeik en gezien dan daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |