quote:
Erg spectaculair is die niet inderdaad. Maar wel erg degelijk en er wordt goed duidelijk gemaakt dat het kabinet een aantal grote dingen heeft bereikt. Er zijn denk ik ooki best wel veel mensen die simpele, degelijke spotjes aanspreken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:55 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Die is wel errug saai en slecht zeg, allemachtig. Ze hebben ook wel hun best gedaan om het in een bruisende omgeving op te nemen.
Goh, verrassend zeg.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef SCH het volgende:
Die van GroenLinks vind ik leuk. Van de Dieren verwacht ik veel ,die hebben veel geld door een geldschieter.
Die van de LPF vind ik eigenlijk erg sterk en de rest is kut met peren met het CDA als gebruikelijk dieptepunt. De SP kan er ook meestal wel wat van.
Hij is wel erg leuk gevondenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:52 schreef Genverbrander het volgende:
De Partij voor de Dieren heeft tot nu toe alleen nog een raamposter beschikbaar, denk niet dat ze het budget hebben voor een spotje.
[afbeelding]
Klopt (natuurlijk) niet, was een lulverhaal in de wereld gebracht door GeenStijl.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:30 schreef Timmehhh het volgende:
Ik dacht dat Femke Halsema in een stinkende mercedes diesel uit de jaren 80 reed![]()
Naief, dat was het woord wat ik zocht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:42 schreef Sidekick het volgende:
CDA is vier maal naief inhoudsloos.
Denk dat dat wel meevalt. Er zijn altijd wel een paar vrijwilligers binnen de partij die zoiets gratis of bijna gratis kunnen doen, en de zendtijd voor politieke partijen is ook gratis. Ze zullen alleen weinig/niets in reclameblokken laten zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:52 schreef Genverbrander het volgende:
De Partij voor de Dieren heeft tot nu toe alleen nog een raamposter beschikbaar, denk niet dat ze het budget hebben voor een spotje.
[afbeelding]
Juist wel, ze hebben heel veel geld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Er zijn altijd wel een paar vrijwilligers binnen de partij die zoiets gratis of bijna gratis kunnen doen, en de zendtijd voor politieke partijen is ook gratis. Ze zullen alleen weinig/niets in reclameblokken laten zien.
quote:Pierson geldschieter Partij voor de Dieren
De ondernemer Niek Pierson is de grote geldschieter van de Partij voor de Dieren (PvdD). Hij financiert de verkiezingscampagne met "enkele tonnen".
Pierson, zoon van bankier Allard Pierson, zegt dat vandaag in de Volkskrant. De rijke zakenman zegt verder geen activiteiten voor de partij te ondernemen, al "kan ik nog langsgaan bij kennissen in de top-500 van Quote".
De donatie geeft de Partij voor de Dieren van Marianne Thieme de mogelijkheid grootschalig campagne te voeren. Net als andere nieuwe partijen krijgt de PvdD geen overheidssteun. Al eerder werd bekend dat vele bekende Nederlanders als lijstduwer op de verkiezingslijst van de partij staan.
Is toch wel vrij veel in verhouding met andere kleine partijen die enorm moeten leuren om wat centen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Enkele tonnen is toch niet zo extreem veel? Zeker als je daarvan ook nog het land in moet en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |