Cutler stond groter en met een veel betere conditionering. Vooral rug was zowel in wijdte als dikte verbeterd. Coleman werd op de ack poses (lat spread, back double biceps) van het podium geslagen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:38 schreef erikh het volgende:
krijg nou wat, zie nu pas dat Jay Cutler de nieuwe Mr Olympia is, wat is er met Coleman gebeurd joh? Een kampioen van 8 jaar versla je niet als hij een iets mindere fysiek heeft, had ie een blubberbuik ofzo?
oh really?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef Calyptus het volgende:
[..]
oh really?
Hey baby... How you doin'![]()
... Oh je bedoelt in trainen![]()
![]()
Ik heb er totaal geen verstand van, ik zie bij iedereen die mee doet dikke hompen spier. Maar volgens mij zijn Ronny zijn benen dikker dan die van Jay.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cutler stond groter en met een veel betere conditionering. Vooral rug was zowel in wijdte als dikte verbeterd. Coleman werd op de ack poses (lat spread, back double biceps) van het podium geslagen.
Coleman stond met een slechte conditionering (hij moest en zou kennelijk op 300 pounds on stage staan). Zijn blessures (gescheurde lat en triceps) waren zeer duidelijk aanwezig.
Foto's:
http://fallshineband.com/f/1.htm
Filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4486184109773785395&q=olympia+2006
Ziet er goed uit, kun je dat rek ook gebruiken met squaten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:51 schreef D.Rose het volgende:
ik heb onderstaande (en losse dumbells), daar ik vooralsnog best mee uit de voeten
¤200 voor betaald
[afbeelding]
als je bedoelt of de halterstang vast kan aan het rek, neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, kun je dat rek ook gebruiken met squaten?
Heb 'm idd via via kunnen kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef Guu het volgende:
Dat bankje ziet er wel leuk uit, maar die 200 euro zal wel een koopje waarvoor je het normaal nooit krijgt?
Nee bedoel of het bankje ook onder het rek vandaan kan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je bedoelt of de halterstang vast kan aan het rek, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |