Ten eerste ik ben ook geen AliB fanquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef Bluezz het volgende:![]()
Mijn punt is dat ik vind dat die hele Ali B zo overgewaardeerd wordt.
Doet of ie overal verstand van heeft
Ali B. zit in de muziek business, dus je mag verwachten dat ie er een beetje verstand van heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:06 schreef Syd het volgende:
Nee niet iedereen kent E.L.Oomdat we nu in een andere tijd met andere muziek smaken leven
)
Ach het heeft ook z'n voordelen. Je kunt lullen wat je wilt, maar feit is dat er genoeg zijn die naar Ali B luisteren. veelal josti's die geen reet met actualiteit hebben...geen nieuws volgen, geen krant lezen... zo blijven ze enigszins op de hoogte, toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef doppelgänger het volgende:
Beetje zogenaamd slim doen, rappen over politieke zaken. Echt zo misplaatst.uit dat Ali-B nummer over Bush:
"waarom steken jullie meer geld in wapenhandel
dan aan ontwikkelings hulp voor afrikaanse landen?"
Wow, wat een vernieuwend en helder inzicht.. not. Juist omdat Ali B. overal (gevraagd of ongevraagd) een mening over heeft, voegt dat hele nummer niets nieuws toe wat mij betreft.
Electric Light Orchestra (E.L.O.) een bandje uit de jaren 70 en 80, o.a. bekend van de hits Xanadu en Here Is The News. Dat laatste nummer werd ook als herkenningstune bij de VPRO gebruikt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf is E.L.O.?
1. hij komt uit de muziekbiznizz en 2. hij doet of ie alles kent, want dat zei hij voordat ze het gingen draaienquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:43 schreef BdR het volgende:
Electric Light Orchestra (E.L.O.) een bandje uit de jaren 70 en 80, o.a. bekend van de hits Xanadu en Here Is The News. Dat laatste nummer werd ook als herkenningstune bij de VPRO gebruikt.
Owja, zeg dan meteen Electric Light Orchestra.. Dan weet ik t welquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra (E.L.O.) een bandje uit de jaren 70 en 80, o.a. bekend van de hits Xanadu en Here Is The News. Dat laatste nummer werd ook als herkenningstune bij de VPRO gebruikt.
Het was een testje voor de fokkers meteenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef -Dries- het volgende:
Owja, zeg dan meteen Electric Light Orchestra.. Dan weet ik t wel
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister naar de radio waar hij te gast is.
Laten ze hem E.L.O. horen... zegt ie : Ja man, ik ken dit niet maar ik sta open voor nieuwe dingen
Ik was al allergisch voor dit ventje, deze troetelmarokkaan, maar MY GOD, wat is ie dommer dan dom.. terwijl ie wat anders verkondigt.
Zo dat was het
ELO is goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:42 schreef HostiMeister het volgende:
ELO is saaie slaapmuziek, en omdat iemand in 'de bizzz' het niet kent is het meteen een sukkel??? Beetje jammer
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:43 schreef BdR het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |