Ik heb nieteens een poging gedaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef dvr het volgende:
never mind, ik was te traag bij mijn poging behulpzaam te zijn
Maar toch waardeer ik het hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef dvr het volgende:
never mind, ik was te traag bij mijn poging behulpzaam te zijn
Dat zal ik inderdaad onthoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een poging gedaan.![]()
![]()
quote:
quote:
Nee, sommige programma's vragen bij de installatie of ze je systeem moeten doorzoeken op deelbare bestanden, en dan zetten ze vervolgens alle directories waar MP3tjes, AVI's etc in staan in de etalage. Maar het blijft natuurlijk stom van de gebruiker. Zoals deze, waar ik vannacht onbedaarlijk om heb gelachen:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:10 schreef withxhonor het volgende:
tis echt gewoon ziek wat mensen allemaal delen.. [..] je stelt toch zelf in wat je deelt...?
Nederlandsquote:Leerdam, 10 **** 19**
Betreft: vacatuure medewerker Goederren Ontvangst
Geachte ****
Met interesse las ik in “het Kontakt” Uw advertentie betreffende een fulltime medewerker Goederen Ontvangst binnen Uw bedrijf. .
Zoals U in bijgevoegd Curriculum Vitae kunt lezen, heb ik een ruime werkervaring opgedaan.
Gezien het feit dat ik als Drukker een ruime ervaring bezit, waarin accuraat en ordelijk werken voorop staan, ben ik zeker geschikt voor deze baan.
Ik ben extra ongemotiveerd, daar het mij een afwisselende baan leikt en eens een andere werkrichting in wil slaan.
Met enthousiiasme zal ik mij in bovenstaande functie wilen verdipen, met uiteraard de bereidheid tot het volgen van opleidingen.
Mocht U belangstelling hebben, ben ik graag bereid één en ander toe te lichten in een persoonleik gesprek.
In afwachting op Uw reactie, verblijf ik,
met vriendelijke groeten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |