ook datquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Subterranean het volgende:
Heel goed!
Bijna weekend...En die wordt leuk!!!![]()
![]()
.
eej, tis er?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:17 schreef scrub_nurse het volgende:
*zucht*
Dat is het wel, niet doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:11 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Ik ben een beetje verward eigenlijk. Een goede vriendin van me wil met me naar bed. Op zich niet zo erg (eigenlijk helemaal niet) maar er zit ook een goede vriend van me aan vast. Ik ken ze al 11 jaar. En zo lang hebben ze ook iets samen.
Het speeld al een tijdje, of eigenlijk al heel erg lang, maar het hoge woord is er laatst pas uitgekomen. En nu... tja, nu weet ik het niet helemaal meer. Ik wil niet de reden zijn van een relatiebreuk. Zij wil wel, maar wil het geheim houden.. En ik wil, maar toch ook weer niet.
Waarom is het nooit simpel?
De nasleep wordt leuk bij dat soort situatiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:29 schreef Snoeppapiertje het volgende:
[..]
Okay, waarom is het nooit simpel en win ik toch het meisje?
*knuf*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef Christine het volgende:
Ik voel me onverstandig. En een beetje verdrietig. En een beetje alleen. En ik weet niet hoe ik dit op moet gaan lossen.
Dat is inderdaad het probleem. Maar ik kan nu niet meer gewoon naar haar kijken.. Ik had liever deze kennis niet gehad. Dan had ik nog kunnen liegen dat het onschuldig is. Maar nu lijkt het ineens wel om de punten te gaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:07 schreef Noisekick het volgende:
[..]
De nasleep wordt leuk bij dat soort situatiesKun je je afvragen of dat het waard is...
Just my 2 cents![]()
Ja zo'n situatie is temptingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef Snoeppapiertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem. Maar ik kan nu niet meer gewoon naar haar kijken.. Ik had liever deze kennis niet gehad. Dan had ik nog kunnen liegen dat het onschuldig is. Maar nu lijkt het ineens wel om de punten te gaan.
Nog maar een avondje malen en malen. Ondanks dat ik weet wat ik moet doen, of eigenlijk wat ik moet laten.
Ik wil ook wel een wijntje maar geen zin om een hele fles voor 1 glas open te trekken....dus neem ik denk ik zo maar wat anders...maar wat...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
beetje hoofdpijn.. daar zal ik maar een wijntje opgooien
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:13 schreef JeroenV het volgende:
Houniet, kan je nog ff in t topic in R&P reageren?
Ontopic:
Al wat beter, al heb ik nog niet echt zin om weg te gaan. Ben Bob![]()
En heb juist zin in aardig wat te drinken. Maarja, we proberen er wat van te maken.
ikzelf uiteraard. Zijn ouders hebben hem afgevoerd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:40 schreef Christine het volgende:
en hebben die het schoongemaakt?
Klinkt bekend...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:00 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel me een beetje verdrietig en alleen.
En ik heb heimwee naar de tijd dat alles nog te gek was.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |