Goh ja, vooral een tweede (of zal ik zeggen 3e en 4e?) objectief voor m'n Mamiya C3, 65 mm naast de standaard 80. En nog wat "diversen klein grut". Deze keer NIET met weer een andere camera thuisgekomen, dat valt mee.quote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
maakt ook geen zak uit allemaal toch? nog wat leuks gescoord?
Hoi Puckzzzquote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
wel nog Ouwesok, Rewimo, Qtel en Jongesok gesproken.
Hoi Puckzzzquote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
wel nog Ouwesok, Rewimo, Qtel en Jongesok gesproken.
Ilford, was daar nog veel van te krijgen ?quote:Op zondag 5 november 2006 20:05 schreef Ilford het volgende:
Goh ja, vooral een tweede (of zal ik zeggen 3e en 4e?) objectief voor m'n Mamiya C3, 65 mm naast de standaard 80. En nog wat "diversen klein grut". Deze keer NIET met weer een andere camera thuisgekomen, dat valt mee.![]()
Als je vandaag ook in Houten was niet echt lang.quote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey hey Ouwesok
das lang geleden
was er wel maar heb je daar niet gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je vandaag ook in Houten was niet echt lang.
@kwieb: Ja, er lag redelijk wat Mamiya in alle smaken en voor relatief hele aardige prijzen.
Dat schept een bandquote:Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
was er wel maar heb je daar niet gezien.
zenksquote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef Ouwesok het volgende:
Als je vandaag ook in Houten was niet echt lang.
@kwieb: Ja, er lag redelijk wat Mamiya in alle smaken en voor relatief hele aardige prijzen.
Ze hadden her en der wat C3s en C330s, een hoop 180 mm lenzen, een 250 mm en een 65 mm.quote:Op zondag 5 november 2006 20:42 schreef kwiebuske het volgende:
(Mamiya C3)
[..]
Ilford, was daar nog veel van te krijgen ?
was helaas niet in de gelegenheid om zelf te gaan![]()
Veelzijdig mensquote:Op maandag 6 november 2006 07:42 schreef blomst het volgende:
Ymke, ik heb altijd gedacht dat je een vrouw was, maar je ben veel meer
Ik heb je gezien hoor Puckzzz, maar je was net effe te ver weg en druk in gesprek met iemand waarvan net blijkt dat dat Ymke was.quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
ja dat kan ongeveer kloppen. we waren er om een uurtje of 12. eerst ff wat drinken, plassen, sigaretje roken enzo...en u zag eruit als?ow de eerste ronde had ik nog een witte trenchcoat (=ouderwetse regenjas) aan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |