Is niet zo handig meenemen in de auto... en ik ben niet zo'n soepeterquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:16 schreef murp het volgende:
iets met soep?
Zonder suiker? Als je een recept hebt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:20 schreef donald_dick het volgende:
tiramisu
En zonder vet? Succesquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zonder suiker? Als je een recept hebt...
quote:
Klinkt goed!quote:
Klopt, niet iedereen verdraagt het even goed na zo'n operatie, maar de meeste mensen kunnen wel fruit eten, al is het niet alle soorten. Ik kan zelf vrijwel alles verdragen gelukkig qua fruit. Geraffineerde suikers kunnen wèl voor problemen zorgen (dat wil je niet ruikenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:36 schreef Roönaän het volgende:
Bevat fruit ook niet ontzettend veel suikers en zuren eigenlijk?
yoghurtquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:48 schreef Radjesh het volgende:
http://www.snelklaar.nl/modules.php?name=Recipes&op=viewrecipe&recipeid=13761&offset=0#start
Of bij de supermarkt zo'n diepvriestas meenemen van 0.50 cent en hierin de elementen en/of flessen doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:45 schreef Matness het volgende:
heb je wel koel elementen?
dan zou je die in een tas kunnen gooien, het eten erbij en de tas dichtmakendie blijven ook lang koud.
en desnoods een paar frisdrank flessen driekwart vullen met water en dan invriezen
het eten mag weinig suiker bevatten maar het drinken wel zeker...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:59 schreef wijsneus het volgende:
Tip:
Drink cola bij/na het eten. Dit helpt diaree/toilethangen voorkomen.
Dat is een bookmarkwaardige sitequote:
Moet je alleen wel een beetje opletten wat je op de wraps doet niet alles kan zo lang buiten de koelingquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef Rewimo het volgende:
Hee, da's ook een aardig ideeWraps of hartige pannenkoeken. Dat kan zeker vantevoren
Ja, maar er zijn wel dingen te verzinnen lijkt mequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet je alleen wel een beetje opletten wat je op de wraps doet niet alles kan zo lang buiten de koeling
Idd maar ik zou bijvoorbeeld geen zalm of zo nemen maar gewoon goed doorbakken vleesquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn wel dingen te verzinnen lijkt meJe kunt er in elk geval veel kanten mee op.
Ow klinkt goed!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef MaLo het volgende:
Koude macaronischotel? (Macaroni, magere dressing, appel, tomaat, komkommer, augurk, ui, ei, evt hamblokjes)
Dat vind ik ook wel een erg lekker ideequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef MaLo het volgende:
Koude macaronischotel? (Macaroni, magere dressing, appel, tomaat, komkommer, augurk, ui, ei, evt hamblokjes)
Kun je het recept dan wat verder uitschrijven hier?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:26 schreef Rewimo het volgende:
De salade was een groot succesWel een beetje veel uiteindelijk, we hebben er twee dagen van gegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |