Black met muurtjes... zo komt het bij mij over. Constant raggen word erg vermoeiend en net als bij Black houd ik dat maar een half uur per dag volquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
heerlijk toch...
Lekker, niet lullen, maar van achter een muurtje monsters aan gort schieten. En het ziet er ook nog eens super uit.
GAST!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie liever een dieper vechtsysteem zoals bijvoorbeeld Halo 2 heeft. 2 wapens, tactisch reloaden, melee-en op juiste momenten...
Gears of War >>>>> Brute Forcequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GAST!
Dat IS Gears of War nou óók.
Lees je je wel in?
Meningen, a la. Je goed recht. Maar Gears of War wordt echt geen Brute Force 360, trust me on that one! Nee, ik ben geen IGN of Eurogamer maar ik weet dat die gasten het met mij eens zullen zijn.
neequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit ze nou tegen een lamp te praten op dat eerste plaatje?
Ik vermoed dat je er rap meer zult kunnen downloaden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik geloof ook steeds meer in GoW eigenlijk.. het zal vast minder tactischer zijn dan RS.. maar wel mooier en cooler om te spelen naar persoonlijke smaak.
Jammer alleen van die slechts 8 maps.
Die maps zijn van Splinter Cell , niet van GoWquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik geloof ook steeds meer in GoW eigenlijk.. het zal vast minder tactischer zijn dan RS.. maar wel mooier en cooler om te spelen naar persoonlijke smaak.
Jammer alleen van die slechts 8 maps.
dat is CoD2quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:44 schreef quantas het volgende:
bij bol.com is nu call of duty 3 slechts 49,99 misschien wel intersessant voor mensen hier
Daarom zei ik ook "lijkt" & "ziet er uit als". Gow staat nog steeds in de pre-order dus ik wacht rustig de reviews afquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GAST!
Dat IS Gears of War nou óók.
Lees je je wel in?
Meningen, a la. Je goed recht. Maar Gears of War wordt echt geen Brute Force 360, trust me on that one! Nee, ik ben geen IGN of Eurogamer maar ik weet dat die gasten het met mij eens zullen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |