wat idd eerder al gezegd werd, Saints Row, is nu ook in een mooi pakket te krijgen, met een premium voor 334 euroquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat idd eerder al gezegd werd, Saints Row, is nu ook in een mooi pakket te krijgen, met een premium voor 334 euro
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef truStie het volgende:
[..]
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staan
je hebt gelijk, 434quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.
En PES 6 voor 37 euro? Wie, Wat , Waar?
Pre-order bij XboxHome.nl maar hij is nu al duurder. Goedkoopst dat je 'm nu kan krijgen is 48 bij Zuiderpark geloof ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.
En PES 6 voor 37 euro? Wie, Wat , Waar?
Hmm ok, maar ik hoorde dat het maar de vraag was of je hem ook op tijd krijgt als je hem daar besteld. Dat heb ik liever niet namelijk..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pre-order bij XboxHome.nl maar hij is nu al duurder. Goedkoopst dat je 'm nu kan krijgen is 48 bij Zuiderpark geloof ik
¤429 bij Nedgame, en (in mijn geval dan) nog een gratis 2e draadloze controller erbijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef truStie het volgende:
[..]
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staan
Zozo opa, een echte manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤429 bij Nedgame, en (in mijn geval dan) nog een gratis 2e draadloze controller erbij![]()
Ik had nog wat tegoed van ze, heb er afgelopen weekend een winkeldiefje onderuit getrapt.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo opa, een echte man. Wat had die gejat?
scherpquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo opa, een echte man. Wat had die gejat?
Heyy netjes manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
scherp
Een PSP uit de vitrine, in de stampvolle zaak afgelopen zaterdag.![]()
Maar het was toeval hoor, ik liep (buiten) richting deur om me een beetje te laten informeren over de 360
toen ik dat gastje ineens door de drukte naar buiten zag rennen, gevolgd door zo'n type dat daar werkt.
Gastje trekt een sprint langs me heen, Opa schopt, gastje valt hard op zijn muil, Opa steekt sigaretje op![]()
Zodoende kreeg ik een nedgame polo en (van de bedrijfsleider) een wireless joypad bij mijn 360![]()
Viel die loser niet toevallig nog op een knie of paaltje ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
scherp
Een PSP uit de vitrine, in de stampvolle zaak afgelopen zaterdag.![]()
Maar het was toeval hoor, ik liep (buiten) richting deur om me een beetje te laten informeren over de 360
toen ik dat gastje ineens door de drukte naar buiten zag rennen, gevolgd door zo'n type dat daar werkt.
Gastje trekt een sprint langs me heen, Opa schopt, gastje valt hard op zijn muil, Opa steekt sigaretje op![]()
Zodoende kreeg ik een nedgame polo en (van de bedrijfsleider) een wireless joypad bij mijn 360![]()
ze hebben hem vast wel, maar ik heb geen geldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Straks ook NFSMW.
Kijk anders ff in het [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4 denk dat daar wel ergens PDZ te koop staat.
Test Drive Sp is dik 50 a 60 uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
Zo moeilijk Gijs..... RB6 zal opzekers meer MP plezier zijn. GoW zal een strakke SP en een lekkere coop hebben. Weet niet of de MP overeind blijft tegenover de MP mogelijkheden van RB6,.... die er ook eeerg goed uitziet..... op den duur haal ik ze beiden denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Voor een shooter valt dat heel erg mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Skull-splitter het volgende:
12,5 uur... Das best matig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |