Straks ook NFSMW.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
xbox360 games PDZ en Kameo zijn behoorlijk in prijs verlaagd bij de bartsmit, en nu heb ik geen geld* NrSiX wil perfect dark

Lumines Livequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Kwam tetris nu op Live arcade? en zo ja wanneer?

Die ga ik wel downloaden jaquote:

Die gast is alleen ontiegelijk slecht. Ik had veel betere show kunnen maken, inclusief kettingkills.quote:

Met een beetje geluk kan je al deze herfst video streamen zonder Media Center. In de nieuwe mediaplayer (11) zit namelijk de media connect functie ingebouwd en volgens de site kan je foto's, muziek en video streamen. Ik heb de beta geinstaleerd en muziek en foto's werken, echter is het dashboard nog niet aangepast om je video's te laten streamen, maar ik neem aan dat, dat deze herfst gaat gebeuren tijdens de fall update.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er was een hele tijd terug al bericht dat de 360 via een latere firmware upgrade meer videoformaten af zou kunnen gaan spelen en dat het ook mogelijk zou worden om video's te streamen zonder daarvoor Media Center op je pc te moeten installeren.

Diversiteit is nu prima, en voorlopig heeft 360 veel meer en betere exclusives, de topmaanden komen er nu aan dus een ideale tijd om een 360 aan te schaffen. Grafisch zitten beide consoles gelijk, de PS3 zal de 360 echt niet (ver) voorbij streven, daar zou ik me niet druk om maken. Zie GoW en Alan Wake bijvoorbeeld. Maar met Xbox Live biedt de Xbox 360 wél een groot voordeel. En de prijs is een stuk lager (zowel van games als de console zelf) en je hoeft niet nog een half jaar (of langer) te wachten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je nu met de xbox360 ook divx filmpjes afspelen (eventueel dmv software mods?) Had namelijk gehoord dat het bij de oude xbox wel kan (met WMC).
En hoe staat de xbox 360 er straks eigenlijk voor met de ps3 opkomst? Heb het idee dat het aanbod van games en diversiteit in games op de xbox 360 nu echt gegroeid is itt het aanbod voor de oude xbox. Of behoudt sony nog steeds veel exclusieve titels? Had namelijk gehoord dat ms erin was geslaagd om ook rockstar voor de xbox 360 te winnen.... Xbox heeft natuurlijk ook het voordeel van de xbox live community. Denk alleen dat de ps3 op grafisch gebied de xbox 360 voorbij zou gaan...
Wat denken jullie erover? Ik weet dat ik dit eigenlijk niet in een xbox topic moet vragenmaar ik ben nog geen xbox 360 vs. ps3 topics tegen gekomen

Beidequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!

Hier hebben ze het over halve wege oktober denk zelf dat het nog wel ff duurt.quote:

Beter, die harmony moet ik donderdag dan ook maar even kopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:30 schreef Retuobak het volgende:
Als het goed is pakt je Harmony ook de 360.

Nee, daar zul je een play & charge kitje voor moeten kopen. Daar zit ook een battery pack bij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Beter, die harmony moet ik donderdag dan ook maar even kopen
Ik krijg er 2 org. draadloze controllers (normaalgesproken 1, maar krijg er nog een gratis) bij,
maar zitten er normaalgesproken ook kabeltjes bij om de batterijtjes die erin zitten op te laden?

Saints Rowquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |