940.000 Kijkers is voor welk programma, op welke zender, op welke tijdstip dan ook, gewoon zeer goed!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Alleen voor de zondag wordt soms een uitzondering gemaakt, vandaar dat die 940.000 kijkers zo slecht is.
ja dus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is een eenmalige openingsuitzending. Ook Big Brother 6 haalde dit.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja dus?
Wordt het aantal kijkers daardoor ineens minder?
Geen idee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Denk je dat ze van Big Brother-kijkcijfers ook maar de helft van de kosten van dit programma kunnen terugverdienen?
Het is maar wat je niemand noemt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Tuurlijk, maar het kan nooit de bedoeling zijn oneindig veel geld te steken in programma's waar niemand naar kijkt.
Elke avond 1 miljoen natuurlijk wel ja, maar niet eenmalig 1 miljoen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat Sjonnie met 1 miljoen kijkers wel uit de kosten komt.
Dit programma duurt nog wel even dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:43 schreef easy-going het volgende:
Het programma was al een paar keer uitgesteld begreep ik, waarom dan niet nog een paar weken gewacht tot BZV afgelopen is. Dan een keer knallen op de zondagavond, dan lijkt mij de kans van slagen groter dan dat het nu is.
Ik heb het overigens ook gemist. BZV opgenomen en het Blok gekeken.
dat duurt nog wel een maand of 2.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:43 schreef easy-going het volgende:
Het programma was al een paar keer uitgesteld begreep ik, waarom dan niet nog een paar weken gewacht tot BZV afgelopen is.
Het programma is zowiezo grotendeels gesponsord via Productplacing, dus hij kan wel wat lijen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat Sjonnie met 1 miljoen kijkers wel uit de kosten komt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef Adelante het volgende:
er zijn er ook nog 500,000 blijven hangen voor caroline tensen
ik wil graag een moeilijke vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |