940.000 Kijkers is voor welk programma, op welke zender, op welke tijdstip dan ook, gewoon zeer goed!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Alleen voor de zondag wordt soms een uitzondering gemaakt, vandaar dat die 940.000 kijkers zo slecht is.
ja dus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is een eenmalige openingsuitzending. Ook Big Brother 6 haalde dit.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja dus?
Wordt het aantal kijkers daardoor ineens minder?
Geen idee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Denk je dat ze van Big Brother-kijkcijfers ook maar de helft van de kosten van dit programma kunnen terugverdienen?
Het is maar wat je niemand noemt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Tuurlijk, maar het kan nooit de bedoeling zijn oneindig veel geld te steken in programma's waar niemand naar kijkt.
Elke avond 1 miljoen natuurlijk wel ja, maar niet eenmalig 1 miljoen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat Sjonnie met 1 miljoen kijkers wel uit de kosten komt.
Dit programma duurt nog wel even dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:43 schreef easy-going het volgende:
Het programma was al een paar keer uitgesteld begreep ik, waarom dan niet nog een paar weken gewacht tot BZV afgelopen is. Dan een keer knallen op de zondagavond, dan lijkt mij de kans van slagen groter dan dat het nu is.
Ik heb het overigens ook gemist. BZV opgenomen en het Blok gekeken.
dat duurt nog wel een maand of 2.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:43 schreef easy-going het volgende:
Het programma was al een paar keer uitgesteld begreep ik, waarom dan niet nog een paar weken gewacht tot BZV afgelopen is.
Het programma is zowiezo grotendeels gesponsord via Productplacing, dus hij kan wel wat lijen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat Sjonnie met 1 miljoen kijkers wel uit de kosten komt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef Adelante het volgende:
er zijn er ook nog 500,000 blijven hangen voor caroline tensen
ik wil graag een moeilijke vraagquote:
Ach als je ziet dat expeditie robinso er maar 529 heeft vind ik dit alles behalve tegenvallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef RaymanNL het volgende:
Hmmm, 514,000, vind iuk toch wel weinig, maar het kan nog gaan stijgen door mond op mond reclame
Zeer netjes! Houden zo!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:05 schreef teamlead het volgende:
1903...BIG BROTHER............... 2.8........7.9..........419.000
1934...GOUDEN KOOI...............3.4........8.6..........514.000
2030....BIG BROTHER LIVE........3.6........7.8..........539.000
2131....EXPEDITIE ROBINSON....3.5........7.8..........529.000
Bij die groep mensen zat ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:24 schreef Cynix ® het volgende:
Toch bijna 100.000 mensen die BB laten schieten en pas bij DGK gaan kijken.
Ik snap dat ook echt niet! Volgens mij kijk het het meeste naar Talpa! En dat is niet alleen voor het voetbal... Erger me ook aan die 'Talpaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
Na het voetbal denken een miljoen mensen "snel! die afstandbediening, want we moeten vooral niet naar Talpa kijken"
Talpa zendt dezelfde programma's uit als andere zenders, sommige series zijn gewoon overgenomen en plots kijken er nog maar de helft naar. Ik noem dat pure opzet. Calvinistisch geeikel. Ik hoop dat voor straf de Mol langzaam alle zenders overneemt. Heel RTL bijvoorbeeld. Dan moeten al die hypocrieten verplicht naar de publieke omroep kijken omdat de rest in handen is van Talpa tv
Netjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:05 schreef teamlead het volgende:
1903...BIG BROTHER............... 2.8........7.9..........419.000
1934...GOUDEN KOOI...............3.4........8.6..........514.000
2030....BIG BROTHER LIVE........3.6........7.8..........539.000
2131....EXPEDITIE ROBINSON....3.5........7.8..........529.000
ER is dit jaar toch ook helemaal niet leuk? Ik ben afgehaakt na de eerste 2 afleveringenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast me trouwens wel dat er meer mensen naar BB live kijken dan naar Expeditie Robinson.
Voor Talpa was gister één van de beste vooravonden in een lange tijd. Ik keek er vannochtend in ieder geval van op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef RaymanNL het volgende:
Hmmm, 514,000, vind iuk toch wel weinig, maar het kan nog gaan stijgen door mond op mond reclame
Ik denk dat een half miljoen dagelijks ook wat aan de hoge kant is. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma dat ook daadwerkelijk nodig heeft om minstens quite te spelen. Als je ziet dat een "kraker" als Expeditie Robinson ook maar net boven de 500K scoort, kan ik me niet voorstellen dat Talpa de minimumgrens voor het voortbestaan van DGK op een half miljoen legt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:28 schreef washandje het volgende:
Grappig interviewtje.
Nou op die half miljoen zitten ze dus, maar dat houden ze nooit jaren vol(al gun ik het ze wel)
JdM wil niet quite spelen, hij wil een groot succes zodat hij dit concept kan verkopen aan de wereld, net als BB. De reclame-inkomsten van Talpa zal m een zorg zijn, kijkcijfers laten echter zien of een programma scoort.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een half miljoen dagelijks ook wat aan de hoge kant is. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma dat ook daadwerkelijk nodig heeft om minstens quite te spelen.
Ik vind het weer niet slecht qua kijkers.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
JdM wil niet quite spelen, hij wil een groot succes zodat hij dit concept kan verkopen aan de wereld, net als BB. De reclame-inkomsten van Talpa zal m een zorg zijn, kijkcijfers laten echter zien of een programma scoort.
398.000 kijkers trouwens
Dat had ik met Lottequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Beau zo tenenkrommend slecht als spelletjespresentator dat ik direct wegzap. Het is dan net of ik naar de BeauShow kijk en niet naar een spel.
Hehe.. hier ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:13 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een optimisme, er zijn 116.00 kijkers verdwenen.
Ik hou mijn hart vast.
Dat programma van Beau om 20.00 (nèt iets lagere produktiekosten) heeft 200.000 kijkers meer dan vorige week
Dat kan wel kloppen, ik zit vaak achter mijn pc, met de tv aan. En die blijft nu na DGK nog een tijdje op Talpa staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |