Waar vind jij die ? Ik heb daarnet ook gezocht, maar kon ze niet vindenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:03 schreef RaymanNL het volgende:
940.000, een goed begin, maar ik had meer verwacht![]()
Bij programma's, staat een top 10 ofzo van best bekeken programma's van gisteravond, boer zoekt vrouw staat op 1 met 2,6 miljoen kijkersquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar vind jij die ? Ik heb daarnet ook gezocht, maar kon ze niet vinden.
Niet slecht trouwens, laten ze zo blijven, dan heeft john iig geen reden tot klagen
.
Ik schat 600.000quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:19 schreef Mike het volgende:
Matig, maar er was natuurlijk nogal wat concurrentie. Even afwachten hoeveel er vanavond nog van dat aantal overblijft...
Laat ik eens negatief doen en 300.000 zeggen.quote:
Als zo'n duur programma maar 600.000 kijkers trekt (en binnen een dag ruim 300.000 kijkers verliest) dan wordt het een dikke flopquote:
Kennelijk is het voetbalkijkende publiek niet geïnteresseerd in wat moeilijkere TV, want een nieuwe programma is natuurlijk altijd even wennen en dan is BZV wat laagdrempeliger amusement.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:28 schreef Falco het volgende:
...en houd idd ook rekening dat hiervoor voetballen was, waardoor automatisch altijd wel een hoop mensen blijven hangen...
Er wil er niet aan denken dat er zúlk laagdrempelig publiek bestaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:33 schreef Adelante het volgende:
Vergeet ook niet het nog laagdrempeliger publiek dat de uitslag van het ijsdansen natuurlijk wilde zien, omdat ze zich zaterdagavond ook al twee uur daaraan vergaapt hebben.
Inderdaad, hoogstens. Met deze cijfers zie ik echt geen 600.000 mensen dagelijks voor de tv zitten. Als men de kick off al niet eens wil zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:34 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat er een kern van zo'n 400.000 kijkers overblijft. Niet echt heel bijzonder dus.
Dan ligt dus binnen 2 maand de stekker al weer uit het programma.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad, hoogstens. Met deze cijfers zie ik echt geen 600.000 mensen dagelijks voor de tv zitten. Als men de kick off al niet eens wil zien.
Mond TOT mond reclame...mond op mond doe je alleen als iemand geen lucht krijgt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
Mond op mond reclame zal het programma ook goed doen![]()
Ik denk dat dat nog wel mee kan vallen. Zo heb ik nu al van flink wat mensen gehoord dat ze ook gekeken hebben, terwijl zij niet eens wisten dat er momenteel een Big Brother loopt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Mond TOT mond reclame...mond op mond doe je alleen als iemand geen lucht krijgt.
Het is allemaal behoorlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat het ongeveer dezelfde kijkcijfers zal opleveren als Big Brother. De mensen die Big Brother kijken, kijken ook naar DGK. De rest van Nederland laat Talpa links liggen.
Dat zou het ook zijn, ware het niet dat het achter De Wedstrijden zit. En da's de enige plek waar je op Talpa goed kunt scoren. Het aantal 'afhakers' na De Wedstrijden was gisteren echter zo groot dat het weinig goeds voorspelt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
Overigens zal ik wel de enige zijn die 1 miljoen best veel vind voor een Talpa programma!
Naja, boer zoekt vrouw scoort ook ziek hoog heh, en als mensen dat eenmaal aan het volgen zijn, dan heb je zoiezo elke zondag al 2,5 miljoen minder kijkers voor DGKquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou het ook zijn, ware het niet dat het achter De Wedstrijden zit. En da's de enige plek waar je op Talpa goed kunt scoren. Het aantal 'afhakers' na De Wedstrijden was gisteren echter zo groot dat het weinig goeds voorspelt.
Ga maar niet te vroeg juichen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Dan ligt dus binnen 2 maand de stekker al weer uit het programma.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ontzettend slechte cijfers voor een show die zo hevig gepromoot is, en met De Wedstrijden met bijna 2,5 miljoen kijkers er voor!
Ze hadden wel het probleem dat ze meer dan 2,5 miljoen kijkers om 20:20 al kwijt waren aan Boer Zoekt Vrouw, en die zappen niet meer weg... maar dit zijn echt redelijk dramatische cijfers.
Diegene die er een drama van maken zijn mensen zoals jij die gillen dat het een drama is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ontzettend slechte cijfers voor een show die zo hevig gepromoot is, en met De Wedstrijden met bijna 2,5 miljoen kijkers er voor!
Ze hadden wel het probleem dat ze meer dan 2,5 miljoen kijkers om 20:20 al kwijt waren aan Boer Zoekt Vrouw, en die zappen niet meer weg... maar dit zijn echt redelijk dramatische cijfers.
dat zal zeker geholpen hebben ja, maar als het programma goed genoeg aanslaat, is dat op den duur ook niet meer relevant natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:15 schreef borisz het volgende:
ze beginnen positief, maar dat is alleen omdat het na het voetbal zit
Boer zoekt vrouw en Het Blok hebben waarschijnlijk een andere doelgroep?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:20 schreef broodje_poep het volgende:
Ik begrijp Talpa ook niet echt. Hoe kan je het in je hoofd halen deze show te gaan zetten tegenover het Blok en Boer zoekt Vrouw? Ik kijk amper tv, maar op zondag wel deze 2 programma's. Ik neem 1 op en de ander kijk ik. In de pauzes van het blok wel naar Talpa gezapt en daaruit kon ik concluderen dat ik het programma niet ga kijken.
Als je dit baseert op even zappen tijdens een reclamebreak vrees ik dat je echt te weinig gezien hebtquote:Wat een deelnemers zeg. Mensen die hun kinderen thuis laten zitten om in dit programma mee te doen en dan nog eerder vertrekken en huilende kinderen achterlaten voor het geld. Te triest voor woorden en het ziet er verder uit als een regelrechte bigbrother kloon dat al 10 keer is uitgemolken. Ik geef het programma 6 maanden voordat de stekker eruit gaat. Ik hoop in iedergeval niet (voor de kinderen van de deelnemers) dat het programma 3 tot 5 jaar gaat draaien zoals de makers hopen.
Ik had precies hetzelfde. DGK niet gezien terwijl ik het wel had willen zien, puur vanwege de timing. Ik ben wel benieuwd naar het programma.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:20 schreef broodje_poep het volgende:
Ik begrijp Talpa ook niet echt. Hoe kan je het in je hoofd halen deze show te gaan zetten tegenover het Blok en Boer zoekt Vrouw? Ik kijk amper tv, maar op zondag wel deze 2 programma's. Ik neem 1 op en de ander kijk ik. In de pauzes van het blok wel naar Talpa gezapt en daaruit kon ik concluderen dat ik het programma niet ga kijken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Dus ongeveer 900.000 mensen zijn de afstandsbediening kwijt als ze voetbal hebben gekeken!
Omdat ze alleen op zondag een gegarandeerde lead-in hebben van 2 tot 2,5 miljoen kijkers van de eredivisiewedstrijden. De concurrentie is dan verder niet relevant; de enige dag waarop Talpa miljoenenkijkers kan halen IS de zondag, vanwege dat voetbal. Er is geen andere dag in de week waarop een miljoen mensen spontaan naar Talpa gaan kijken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:20 schreef broodje_poep het volgende:
Juist, en die hebben nu het op vrijdag staat net iets meer dan 300.000 kijkers.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:47 schreef teamlead het volgende:
Overigens: vorige week zondag, zelfde tijdstip: koppensnellers: 897.000 kijkers
Heb je ook gezien wat er allemaal tegenover de Gouden Kooi stond?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Juist, en die hebben nu het op vrijdag staat net iets meer dan 300.000 kijkers.
Daarom is 940.000 kijkers voor een KICK OFF van een dergelijk groots gepromoot programma, op de zondag, nà het voetbal, het beste tijdslot dat je maar kunt hebben, veel en veel te weinig.
wat daar door de week van overblijft is afwachten natuurlijk, maar voor een kick-off en zeker voor Talpa is het echt niet slecht. Natuurlijk zal ook Talpa liever een paar miljoen kijkers trekken, maar da's gewoon niet realistisch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Juist, en die hebben nu het op vrijdag staat net iets meer dan 300.000 kijkers.
Daarom is 940.000 kijkers voor een KICK OFF van een dergelijk groots gepromoot programma, op de zondag, nà het voetbal, het beste tijdslot dat je maar kunt hebben, veel en veel te weinig.
940.000 kijkers an sich is veel; maar daar blijft doordeweeks niets van over, en daar moeten ze het juist van hebben.
Is het op vrijdag ineens minder grappig geworden dan op zondag?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
en voor wat betreft kopspijkers: tis ook gewoon niet grappig meer
nee, vorige week de eerste aflevering "nieuwe stijl" en die was niet grappig. Logischer wijs vallen dan een heleboel kijkers afquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is het op vrijdag ineens minder grappig geworden dan op zondag?
Maar wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Nee, vorige week zondag was de 2e aflevering die 897.000 kijkers scoorde. De 1e aflevering "nieuwe stijl" scoorde de week ervoor minder dan 800.000. Afgelopen vrijdag was de 3e aflevering van dit seizoen.
Nee, ik wil ermee zeggen dat zondag na de wedstrijden het best mogelijke tijdslot is voor Talpa.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar wat wil je hiermee zeggen?
Omdat Koppensnellers 300.000 kijkers had, zal het ook slecht gaan met de Gouden Kooi de komende weken?
Waarom niet even gewoon afwachten wat er gebeurd?
Als je alleen maar kijkt naar de cijfers van Talpa wel jah.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Nee, ik wil ermee zeggen dat zondag na de wedstrijden het best mogelijke tijdslot is voor Talpa.
En dat 940.000 kijkers tegenvalt.
940.000 Kijkers is voor welk programma, op welke zender, op welke tijdstip dan ook, gewoon zeer goed!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Alleen voor de zondag wordt soms een uitzondering gemaakt, vandaar dat die 940.000 kijkers zo slecht is.
ja dus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is een eenmalige openingsuitzending. Ook Big Brother 6 haalde dit.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja dus?
Wordt het aantal kijkers daardoor ineens minder?
Geen idee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Denk je dat ze van Big Brother-kijkcijfers ook maar de helft van de kosten van dit programma kunnen terugverdienen?
Het is maar wat je niemand noemt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Tuurlijk, maar het kan nooit de bedoeling zijn oneindig veel geld te steken in programma's waar niemand naar kijkt.
Elke avond 1 miljoen natuurlijk wel ja, maar niet eenmalig 1 miljoen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat Sjonnie met 1 miljoen kijkers wel uit de kosten komt.
Dit programma duurt nog wel even dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:43 schreef easy-going het volgende:
Het programma was al een paar keer uitgesteld begreep ik, waarom dan niet nog een paar weken gewacht tot BZV afgelopen is. Dan een keer knallen op de zondagavond, dan lijkt mij de kans van slagen groter dan dat het nu is.
Ik heb het overigens ook gemist. BZV opgenomen en het Blok gekeken.
dat duurt nog wel een maand of 2.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:43 schreef easy-going het volgende:
Het programma was al een paar keer uitgesteld begreep ik, waarom dan niet nog een paar weken gewacht tot BZV afgelopen is.
Het programma is zowiezo grotendeels gesponsord via Productplacing, dus hij kan wel wat lijen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat Sjonnie met 1 miljoen kijkers wel uit de kosten komt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:18 schreef Adelante het volgende:
er zijn er ook nog 500,000 blijven hangen voor caroline tensen
ik wil graag een moeilijke vraagquote:
Ach als je ziet dat expeditie robinso er maar 529 heeft vind ik dit alles behalve tegenvallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef RaymanNL het volgende:
Hmmm, 514,000, vind iuk toch wel weinig, maar het kan nog gaan stijgen door mond op mond reclame
Zeer netjes! Houden zo!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:05 schreef teamlead het volgende:
1903...BIG BROTHER............... 2.8........7.9..........419.000
1934...GOUDEN KOOI...............3.4........8.6..........514.000
2030....BIG BROTHER LIVE........3.6........7.8..........539.000
2131....EXPEDITIE ROBINSON....3.5........7.8..........529.000
Bij die groep mensen zat ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:24 schreef Cynix ® het volgende:
Toch bijna 100.000 mensen die BB laten schieten en pas bij DGK gaan kijken.
Ik snap dat ook echt niet! Volgens mij kijk het het meeste naar Talpa! En dat is niet alleen voor het voetbal... Erger me ook aan die 'Talpaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
Na het voetbal denken een miljoen mensen "snel! die afstandbediening, want we moeten vooral niet naar Talpa kijken"
Talpa zendt dezelfde programma's uit als andere zenders, sommige series zijn gewoon overgenomen en plots kijken er nog maar de helft naar. Ik noem dat pure opzet. Calvinistisch geeikel. Ik hoop dat voor straf de Mol langzaam alle zenders overneemt. Heel RTL bijvoorbeeld. Dan moeten al die hypocrieten verplicht naar de publieke omroep kijken omdat de rest in handen is van Talpa tv
Netjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:05 schreef teamlead het volgende:
1903...BIG BROTHER............... 2.8........7.9..........419.000
1934...GOUDEN KOOI...............3.4........8.6..........514.000
2030....BIG BROTHER LIVE........3.6........7.8..........539.000
2131....EXPEDITIE ROBINSON....3.5........7.8..........529.000
ER is dit jaar toch ook helemaal niet leuk? Ik ben afgehaakt na de eerste 2 afleveringenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast me trouwens wel dat er meer mensen naar BB live kijken dan naar Expeditie Robinson.
Voor Talpa was gister één van de beste vooravonden in een lange tijd. Ik keek er vannochtend in ieder geval van op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef RaymanNL het volgende:
Hmmm, 514,000, vind iuk toch wel weinig, maar het kan nog gaan stijgen door mond op mond reclame
Ik denk dat een half miljoen dagelijks ook wat aan de hoge kant is. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma dat ook daadwerkelijk nodig heeft om minstens quite te spelen. Als je ziet dat een "kraker" als Expeditie Robinson ook maar net boven de 500K scoort, kan ik me niet voorstellen dat Talpa de minimumgrens voor het voortbestaan van DGK op een half miljoen legt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:28 schreef washandje het volgende:
Grappig interviewtje.
Nou op die half miljoen zitten ze dus, maar dat houden ze nooit jaren vol(al gun ik het ze wel)
JdM wil niet quite spelen, hij wil een groot succes zodat hij dit concept kan verkopen aan de wereld, net als BB. De reclame-inkomsten van Talpa zal m een zorg zijn, kijkcijfers laten echter zien of een programma scoort.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een half miljoen dagelijks ook wat aan de hoge kant is. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma dat ook daadwerkelijk nodig heeft om minstens quite te spelen.
Ik vind het weer niet slecht qua kijkers.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
JdM wil niet quite spelen, hij wil een groot succes zodat hij dit concept kan verkopen aan de wereld, net als BB. De reclame-inkomsten van Talpa zal m een zorg zijn, kijkcijfers laten echter zien of een programma scoort.
398.000 kijkers trouwens
Dat had ik met Lottequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Beau zo tenenkrommend slecht als spelletjespresentator dat ik direct wegzap. Het is dan net of ik naar de BeauShow kijk en niet naar een spel.
Hehe.. hier ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:13 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een optimisme, er zijn 116.00 kijkers verdwenen.
Ik hou mijn hart vast.
Dat programma van Beau om 20.00 (nèt iets lagere produktiekosten) heeft 200.000 kijkers meer dan vorige week
Dat kan wel kloppen, ik zit vaak achter mijn pc, met de tv aan. En die blijft nu na DGK nog een tijdje op Talpa staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |